Konkurs

Kategoria: Wymiana punktów na nagrody



Jeżeli znacie stronę GFK gdzie skanuje się paragony za zakupy, to na pewno zainteresuje Was nowa strona lojalnościowa Tilido.

Każdy z nas robi zakupy, więc nie zapomnijcie zabierać ze sobą paragonów. Za każdy dodany paragon dostajecie punkty, które później wymieniacie na nagrody.


Za co dostajemy punkty w Tilido:
1. Standardowo każdy paragon to jeden punkt ( w aplikacji jest to uszczegółowione ), ale za zakupy w określonych firmach mogą być przyznawane premie punktowe np. ( 10 punktów ).
2. Za zaproszenie osoby (pod warunkiem że dana osoba wyśle choć jeden paragon)
3. Za ankiety
4. Inne zadania dostępne w aplikacji

Gdy uzbierasz wystarczającą ilość punktów możesz wymienić je na nagrody.

Już niebawem po kilkadziesiąt punktów za każdy paragon z firm usługowych: kawiarnie, fryzjerzy, salony spa, puby, salony gier i zabaw - wszelkie możliwe usługi.

Do zdobycia:
- abonament miesięczny Spotify
- abonament Netflix 60 zł
- przelew na 100 zł
- voucher 50 zł na karcie podarunkowej
- telefony

Strona jest dość nowa, w necie można znaleźć już kilka wypłat na 100 zł. A Wy co sądzicie o tej stronie?

Właścicielem strony jest twórca Loterii Paragonowej dla Ministerstwa Finansów.

EDIT:
W związku że na wielu stronach jest napisane że paragony służą do wyłudzania Vatu, wklejam Wam info opublikowane na FB Tolido:
"Nie wyłudzamy VAT. Odnośnie wielu informacji na forach, że paragony służą firmom do wyłudzeń VAT informujemy, że: WYŁĄCZNIE NA BAZIE ORYGINAŁÓW paragonów można uzyskać fakturę VAT a my analizujemy wyłącznie zdjęcia paragonów. Dodatkowo wyłudzenia VAT dotyczą elektroniki itp. a nie codziennych zakupów. Używamy paragonów wyłącznie do analiz marketingowych dla korporacji oraz personalizacji rabatów i ofert dla uczestników naszego programu."

EDIT:
Mój dowód wypłaty z Tilido.



EDIT:
23 lipca usunęłam link do tej strony, nie polecam tam rejestracji. Wkrótce wyjaśnię dlaczego.

Wyjaśnienie. Otóż powyższy przelew jest prawdziwy, otrzymałam od nich 100 zł, które uzbierałam za samo polecenie programu, nie wgrałam ani jednego paragonu. Gdy zamieściłam wpis na blogu po kilku dniach odezwał się właściciel strony. Tego dnia z rana brakowało mi jeszcze sporo punktów. Wieczorem Pan się zapytał czemu jeszcze nie wypłaciłam swojej nagrody. Weszłam na swoje konto a tu zonk nagle miałam uzbierane punkty. Pomyślałam ok, na maila wysłałam nr konta i dostałam ekspresowy przelew który był od razu u mnie na koncie. Później dostałam propozycję współpracy aby polecać stronę na różnych forach. Odmówiłam bo po pierwsze to pracochłonne, po drugie na większości forach uznawane jest to za spam, a po trzecie uznałam że mało opłacalne (poświęcony czas a znikome zarobki). Po wypłaceniu stówki nagle przestało naliczać punkty. Każde logowanie oznaczone jest wpisem: Logowanie użytkownika XXX z polecenia nie punktowane - zbyt dużo rejestracji z tego samego komputera. Zgłosiłam ten fakt, kazano mi pisać do Pani Basi. Nie dostałam odpowiedzi. Napisałam więc do właściciela. Też już nie odpisuje. Regulamin jest non stop zmieniany. Żądają teraz oświadczeń że paragony są każdego własnością a osoby zarejestrowane nie były generowane sztucznie. Jak już się robi taką stronę to powinny być zabezpieczenia przed sztucznymi robotami. Kasy brak na wypłacanie to trzeba coś wymyślić. Na wielu stronach coraz więcej negatywnych komentarzy.


Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku: