Przejdź do głównej zawartości

Wygraj 1 z 50 lakierów do ust Rouge Laque Bourjois

Konkurs

Zapraszamy do konkursu z testem, w którym, jak widzicie - czeka na Was aż 50 naszych ulubionych lakierów do ust Rouge Laque.




Co musicie zrobić, by wygrać?
Należy odpowiedź na pytanie: Dlaczego lubisz mieć pomalowane usta? :) Czekamy na odpowiedzi w postaci treści, zdjęć, gifów, filmów - forma dowolna, byle pod tym postem mogła zostać opublikowana. Kreatywność start!

Do wygrania: 50 x lakier do ust Rouge Laque Bourjois

Konkurs trwa do 28 kwietnia 2017



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:


Komentarze

  1. Uwielbiam mieć pomalowane usta z dwóch powodów:
    1. pomalowane usta są wykończeniem makijażu, takim ostatnim pociągnięciem, które sprawia, że czuję się w pełni ubrana i gotowa do wyjścia
    2. każdy kolor szminki jest dla mnie jak odwzorowanie humoru czy poczucia jakie mam danego dnia, albo okazji z jaką wiąże się wyjście. Stonowane cieliste szminki są eleganckie i wskazują na profesjonalizm. Rubinowa sugeruje to, że mój mąż może liczyć na dużo bliskości i otwartości z mojej strony. Wszelkie różowe i fuksje są dla mnie pełne radości, ciepła i wesołości. Burgundy i ciemniejsze są odważnym pokazaniem, że mam gdzieś trudności, że im się przeciwstawiam.
    Pomalowane usta wiele mówią, starczy chcieć to odczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mieć pomalowane usta ponieważ dzięki temu czuję się pewniejsza siebie.Każda kobieta lubi czuć się dobrze w swojej skórze, szminka może w tym pomóc :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www