Przejdź do głównej zawartości

Przetestuj nowe Monte Plus - [projekt TRND dla 3000 osób]


Wypróbuj bezpłatnie zupełnie nowe Monte Plus i zaczaruj swój dzień! Odkryj magiczną moc Monte Plus – najnowsze Monte ze smakowitą porcją czekolady lub karmelu!





Najnowsza propozycja od Monte to aż trzy przepysznie zakręcone warstwy kremu! Monte Plus przeniesie Cię w magiczny świat czekolady, orzechów, mleka i karmelu… a może nawet jeszcze dalej?

Każda z 3 000 osób wybranych do udziału w projekcie otrzyma zwrot kosztów za zakup maksymalnie 24 sztuk Monte Plus 120g (12 Monte Plus Czekolada i 12 Monte Plus Karmel) za kwotę nie większą niż 65 zł.









Zgłaszać można się do 13 marca 2017

Jeżeli otrzymałaś zaproszenie do udziału w projekcie Monte Plus, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij swoje zgłoszenie. Jeżeli nie znasz jeszcze strony TRND to zarejestruj się i bierz udział w ciekawych projektach.

Wszystkie otrzymane formularze zostaną przeanalizowane przez zespół trnd, by wyłonić 3000 osób, które wezmą udział w projekcie!

Wcześniejsze testowania w TRND zobaczysz TUTAJ


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Miałam to szczęście że dostałam się do kampanii Monte Plus. Monte Plus jest naprawdę pyszne, moja rodzina stwierdza to jednomyślnie :-) dzieci wolą smak karmelowy, pewnie dlatego że jest słodszy, dorośli skłaniają się ku czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również biorę udział w projekcie TRND, jednak miałam problem z zakupem. Obeszłam wszystkie duże sklepy w okolicy i Monte Plus spotkałam w tylko w jednym z nich. Co do opinii, to oczywiście jak zawsze deserki Monte są pyszne, ten sos jest bardzo smaczny, jednak ja wolę klasyczną wersję tej przekąski, ponieważ ta jest dla mnie za słodka. Ranna28

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    miałam szczęście i ja testować Monte Plus od trnd. Już wcześniej testowałam inne rodzaje Monte, które nas zaczarowały i do dzisiaj goszczą u nas w menu, teraz dołączyło do nas Monte Plus. Jesteśmy zaczarowani jego smakiem, gęstą konsystencją, dodatkiem karmelu lub czekolady. Smaki są u nas podzielone i tyleż samo mamy zwolenników jednego i drugiego smaku. Polecam serdecznie:-)
    #MontePlusMagia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kampania Monte Plus to bardzo słodka kampania. Duże kubeczki a w środku słodko, słodko i jeszcze raz słodko.Dużo czekolady lub karmelu. Opinie były różne- od zachwytu po stwierdzenie ,że Monte tradycyjne jest lepsze. Trzeba spróbować by przekonać się co komu smakuje. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Monte Plus, to połączenie klasycznego, dwuwarstwowego kremu Monte z dodatkiem pysznych sosów, które podkreślają jego aksamitny smak dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: czekoladowym i karmelowym. Brawo Zott :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilu konsumentów tyle zdań co do nowego deseru Monte Plus. Fakt natomiast jest jeden- z pewnością jest to ciekawa alternatywa do klasycznej wersji deseru i radocha dla miłośników pasiastej chmurki, że jest jej 2x więcej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz