Przejdź do głównej zawartości

Testuj zestawy kosmetyków - XXXVIII edycja


Zapraszamy Was do wzięcia udziału w 38 edycji testowania kosmetyków! Szczegółowe składy zestawów kosmetyków oraz zasady zabawy poniżej.





Do przetestowania 4 zestawy kosmetyków, ale wcześniej zasady uczestnictwa w zabawie:
1. Sprawdź jakie kosmetyki są dostępne w każdym z zestawów.
2. Wybierz ten zestaw, który chciałabyś otrzymać do testów.
3. W komentarzach pod artykułem (kliknij zostań testerem) uzasadnij dlaczego chciałabyś otrzymać ten właśnie zestaw.











A oto zestawy kosmetyków, które możecie otrzymać:

1. Zestaw do pielęgnacji stóp
- Fusswohl masło do stóp olej z awokado i masło shea
- Marion złuszczający zabieg odżywczy do stóp
2. Zestaw kremów nawilżających
- Oeparol Hydrosense nawilżający krem ochronny SPF 15
- Eveline Cosmetics Aqua Hybrid głęboko nawilżający krem wygładzający zmarszczki
3. Zestaw do ciała
- La Luxe Paris ekskluzywne masło do ciała Gold Argan
- Bielenda regenerujące kremowe serum do ciała zielona oliwka i jogurt
4. Zestaw do cery z niedoskonałościami
- Under Twenty 3-stopniowa kuracja intensywnie złuszczająca
- Selfie Project lekki krem matująco-nawilżający

Zgłaszać można się do 8 stycznia 2017

Pozostałe testowania na Aleja Kobiet zobaczysz TUTAJ




ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Zestaw 1
    Chciałabym przetestować ze względu na duże problemy ze stopami i zrogowaciałym naskórkiem, który jest moją zmorą. Przetestowałam już wiele kremów, ale efekty w sumie były marne. Może ten zestaw kosmetyków pomoże mi pozbyć się problemu

    OdpowiedzUsuń
  2. a preferuję zestaw 2 są to kremy, które przydadzą sie , aby nawilzyc moją skórę , szczególnie teraz przy suchym powietrzu przy centralnym ogrzewaniu. Chętnie przygarne ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw 3 - ostatnio moje ciało bardzo się zmienia (ciąża) i oprócz kosmetyków dla kobiet w ciąży potrzebuje intensywnego nawilżenia, co z pewnością zapewnią kosmetyki. Dodatkowo Bielenda to marka, która ma bardzo dobry skład, więc powinna być idealna do mojej wrażliwej skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram zestaw nr 4, czyli ZESTAW DO CERY Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI, ponieważ jestem młoda i jak wiadomo wiąże się to z tym że na mojej twarzy często pojawiają sie dziwni i nieproszeni goście. Również, jak wiadomo, taka cera jest przetluszczajaca się. Uważam, że właśnie ten zestaw sprawdzi sie u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przetestować zestaw 4, gdyż na mojej twarzy występują niedoskonałości ( trądzik, wągry ), chętnie wypróbuję te kosmetyki z nadzieją, że skutecznie pomogą mi w walce z nimi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www