Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Do wygrania 10.000 piłek WARKA z logo UEFA Europa League!

Konkurs

Promocja Warka Liga Europy. Kodów szukaj pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Warka (butelka 500 ml, puszka 500 ml oraz puszka 550 ml). Pamiętaj, aby zachować zarejestrowane kapsle i zawleczki z czytelnym kodem do 15 lutego 2017 r.

Graj o bilety:
Zarejestruj kod spod kapsla lub zawleczki i co tydzień graj o dwuosobowy bilet na mecz UEFA Europa League i 6.000 zł na wyjazd.
- Wystarczy jeden kod, aby wziąć udział w losowaniu.
- Każdego dnia możesz zarejestrować maksymalnie 5 kodów.
- Co tydzień nowe losowanie i kolejna szansa na wygraną

Graj o piłki:
Zbierz 30 kodów i odbierz jedną z 10.000 unikalnych piłek WARKA z logo UEFA Europa League!
- Zbierz 30 kodów, aby otrzymać piłkę.
- Zaloguj się i zarejestruj maksymalnie 5 kodów dziennie.
- Gra odbywa się w trzech turach. W każdej turze o wygranej decyduje kolejność zgłoszeń.

Do wygrania:
- 10x dwuosobowy bilet na na mecz UEFA Europa League oraz 6.000 zł na wyjazd
- 10.000x unikalnych piłek WARKA z logo UEFA Europa League!

Rejestracja kodów 3 października – 11 grudnia 2016 r.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Aloo ktoś coś wogule wygra czy te Dzadygi z wary chcą wpedzic człowieka w piwny alkoholizm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałem pilke za 30 kodów.Nowiutka fajna piłeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. dupa nie można wpisać kodu

    OdpowiedzUsuń
  4. tutaj pisze rejestracja kodów 3.10 do 11.12.2016 na puszce pisze6.03 do13.05.2017 nie wiem o co chodzi czy Żywiec wali w h... jestem z Żywca myślałem że wygram piłkę dla wnuków ale to chyba wszystko ściema aby tylko kupować piwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam info,że wygrałam, nawet znalazłąm swoje nazwisko na liście zwycięsców, a piłka jak nie widać tak nie widać....:-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz trwa druga edycja
    Pierwsza była końcem 2016 roku i w niej wygralem 2 piłki, przyszły ok miesiąc po informacji ze wygrałem

    OdpowiedzUsuń
  7. To jakaś mega ściema. Wchodzę na stronkępodanąna etykiecie butelki a tam info o zakończonym programie z ubiegłego 2016 roku. Znalazłem inną ścieżkę dostępu i kolejny zong, bo nie można wpisać kodu, po prostu "blada d....a". Po prostu żenada, a marketingowcy, albo informatyk strony kaskę przytulił. To ja sì pytam za co ja płacę, za te5,5% alkoholu zamiast wcześniejszych 6,0%? Jaja sobie robią z konsumentów to ja sobię zrobię z nich i przestanę kupować to ...........o,!


    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrywa się naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK wypełnić formularz

      Usuń
  9. Kłamczuchy i naciągacze! Albo mylą daty trwania konkursu, albo nie pozwalają wpisać kodu. Szkoda się denerwować, bo oni muszą kłamać żeby żyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę wypełnić formularza chociaż mam wiadomość o poprawnym wysłaniu 30 kodów

    OdpowiedzUsuń
  11. ja piłkę wygrałam i to dwie ale chciała bym bilet dla męża ale widzę że wygrywają sami faceci to przykre

    OdpowiedzUsuń
  12. piłki super a bilety wygrywają sami faceci to nie fer beata p.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www