Przejdź do głównej zawartości
konkurs
konkurs

Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy - wielka akcja Lidla

Konkurs

Nie wiem czy zauważyliście jak Biedronka walczy na promocje wraz Lidlem. Jak się pojawia jakaś promocja w jednym sklepie to za jakiś czas to samo w drugim. Od jakiegoś czasu w Biedronce trwa promocja satysfakcja gwarantowana. Jeżeli ktoś nie jest zadowolony z zakupu może otrzymać zwrot pieniędzy. Od dziś 27 października w Lidlu również można skorzystać z tej promocji pod nazwą: Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy.

Promocją "Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy" Lidl chce zachęcić do kupna produktów własnych marek Lidl.

Klienci mogą dokonać zwrotu w terminie 27.10.2016 - 30.10.2016 w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski.

Za zwrócony produkt otrzymasz zwrot uiszczonej widniejącej na paragonie kwoty. Zwrotu należy dokonać w ciągu 30 dni od zakupu.

Dokonując zwrotu musisz okazać:
- paragon
- opakowanie zwracanego produktu marki Lidl

Promocja nie obejmuje:
- napojów alkoholowych,
- wyrobów tytoniowych,
- produktów leczniczych,
- produktów spożywczych dla niemowląt.

Szczegółowy regulamin pod poniższym linkiem.

Więcej okazji typu zwrot pieniędzy za zakupy znajdziesz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Ktos skorzystal?? Udalo sie??

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli tegoroczne święta sponsoruje Lidl ;-) w poniedziałek nakupuje mięsa Rzeźnik, można 10 szt kupić, bo za tyle zwracają, więc trochę mięska kupie, trochę krewetek mrożonych i zobaczymy jak pójdzie zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zwracają. Twierdzą, że zapis, że produkt może być zużyty, daje kierownikowi możliwości decyzji, czy zwróci, czy nie. Ostatecznie nie zwracają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Regulamin napisali bardzo nie jasno, gdzie też myślałem, że produkt może być zużyty, ale jest inaczej. Może być częściowo zużyty. Chodzi więc o to, żeby w zwracanych opakowaniach była choć minimalna ilość produktu (np. w pudełkach po mięsie- kawałek mięsa, butelka po oleju- trochę oleju, itp.) wtedy nie mają prawa odmówić ZWROTU.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co wy piszecie za pierdoły zwracają kaskę!Tylko nie można dać sie omotać bo kombinują!Ja już zrobiłem zakupy na 1200zł!Puste opakowania oddaje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwracają może kasę za puste opakowania, ale jednak trzeba się wykłócać, dlatego wolę trochę pozostawiać produktów i przejść przez ZWROT gładko i miło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ile jeszcze czasu beda przyjmowac te zwroty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ile to potrwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie mogę jakoś wybrać ze zwrotami. Dziś tak wpadłem do Lidla popatrzeć jak te zwroty przyjmują, a tu tylko kupujący. Żadnych zwrotów.

    OdpowiedzUsuń
  10. strona nie wchodzi, czyzby to juz koniec akcji?

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że zwracają. Zakupiłem towaru za 2500 zł. i otrzymałem zwrot pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. A można wiedzieć cóż to było że aż 2500 i w ilu partiach robiłeś zwrot?

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy ta akcja jeszcze działa?

    OdpowiedzUsuń
  14. Podbijam pytanie ta akcja jeszcze działa bo miało być do 30 listopada ale już usunęli informację ze strony. I ma ktoś może regulamin albo wie gdzie go szukać. Ja jeszcze nie widziałam Lidla ze stacją benzynową. A nawet jeśli to ciężko chyba było by zwrócić po niej opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akcja niestety została zakończona, bo były nadużycia. Dobrze, że udało mi się skorzystać z promocji, bo była fajna ;-) mam cały zamrażalnik mięcha na święta ;)) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  16. Akcja zakończona, bo bezczelni klienci postanowili korzystać z akcji i siec sklepów za dużo na niej traciła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, a właśnie planowałam bardzo DUUUUUUUUUUUŻE zakupy z których była bym niezadowolona. A co do nadużyć to marketingowcy Lidla powinni tak ułożyć regulamin, żeby je maksymalnie ograniczyć za to biorą kasę.Zamiast organizować akcję, a potem wielkie oburzenie, że ktoś śmiał z niej korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  18. po widniejących tu komentarzach można łątwo utwierdzić się w przekonaniu, że ludzie to po prostu złodzieje. Jak można nakupować towaru za kilka tysięcy złotych, przepakować i oddawać puste pudełka lub resztki? Naprawdę tacy z Was żebracy że musicie kraść? Pomimo, że nie należę do bogatych osób, w zyciu nie przyszłoby mi do głowy aby kupić jedzenie, przepakować i oddać w naciąganej promocji puste pudełka. Byłoby mi wstyd. To nieuczciwe i godne potępienia. Wstyd. Ciekawe ile z tych osób ma dzieci i daje im taki przykład. Dodatkowo słyszałam, że niestety przepakowania zdarzały się również w bardzo drogich autach, co potwierdza, że chciwość ludzka nie zna granic. Żenujące. Wstydźcie się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie właśnie nie wstyd, bo nigdy nie będzie mi żal molochów wielkich korporacji, które żerują na ludziach. Jak będzie tylko okazja to zawsze będę korzystał z tego!
    Małego, osiedlowego sklepiku nie nadużyje nigdy, ale molochy będę!
    Tylko głupiec nie skorzystał z tej promocji!
    Pozdrawiam Wszystkich, którym listopadowe zakupy Sponsorował Lidl Polska ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www