Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Testuj gratis najlepsze marki PG!

Konkurs

Kolejne wielkie testowanie w Carrefour. Poprzednie zobaczysz TUTAJ

1. Kup produkt biorący udział w akcji i zachowaj paragon.
2. Wydrukuj formularz z everydayme.pl lub carrefour.pl i wyślij go.
3. Otrzymasz 100% zwrotu za zakupy.

Sprzedażą promocyjną objęte są produkty następujących marek: Gillette, Venus, Head&Shoulders, Pantene, Pampers, Always, Discreet, Blend-a-Med, Oral B, Old Spice, Ambi Pur, Fairy Platinum, Lenor, Vizir, Ariel.

Nagrodą w Promocji jest rabat w wysokości równej cenie zakupu Produktu Promocyjnego, wykazana na Paragonie.

Kwota przeznaczona na Nagrody wynosi:
a) w Aktywacji I: 10 000 zł,
b) w Aktywacji II: 10 000 zł,
c) w Aktywacji III: 10 000 zł,
d) w Aktywacji IV: 10 000 zł.

Łączna kwota przeznaczona na Nagrody wynosi 40 000 zł.

Więcej okazji typu zwrot pieniędzy za zakupy znajdziesz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Poszłam do sklepu kupić produkty promocyjne. Wróciłam, a na stronie informacja że I aktywacja już zakończona. W nosie z taką akcją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze pomyśleli z tymi aktywacjami, bo aktualnie jestem w delegacji jak wrócę załapię się na II aktywację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak polecisz o 7mej rano do sklepu, a w drodze powrotnej napiszesz zmyślona opinię, żeby ją maksymalnie o 8mej wysłać to MOŻE się załapiesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłem na samym otwarciu sklepu i zaraz po przybyciu do domku wysłałem zgłoszenie, więc liczę na zwrot ;-) / Kordian

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie wiadomo coś o dodatkowej puli na I aktywację bo ja niestety nie zdążyłam w porę wysłać zgłoszenia, a teraz widzę że każdy się boi w kolejnej aktywacji brać udział bo pula trwa i trwa. A pytałam organizatora to za zakupy zrobione w pierwszej Aktywacji już w IIgiej do zwrotu się nie kwalifikują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez sie nie zalapałam.. Powinni zrobić licznik , jak np.w orsalit było...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobno to fakt. Bo jak bym wiedziała że tak mało kasy zostało to bym zakupów nie robiła. Ale w drugiej aktywacji wcale nie było informacji o wyczerpaniu puli. To może napisać do P&G żeby nie wykorzystane środki z z drugiej i pewnie trzeciej aktywacji przeznaczyć dla tych co się w pierwszej aktywacji nie załapali?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wziąłem udział w II aktywacji i zobaczę czy otrzymam zwrot, a specjalnie jechałem z samego rana i zaraz po dotarciu do domku wysyłałem zgłoszenie. Do 10tej rano już puściłem formularz mailem/ Kordian.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam do P&G o zwiększenie puli w I aktywacji bo pula rozeszła się w niespełna 9 godzin co uniemożliwiało rzetelne przetestowanie produktu. W czasie akcji nie było licznika zwrotów co uniemożliwiło realna ocenę czy ktoś się na zwrot załapał czy nie. Jak ktoś też się nie załapał to piszcie do nich im nas więcej tym większe prawdopodobieństwo że posłuchają. https://pgconsumersupport.secure.force.com/ContactUs/emailus?brand=P%26G&country=Poland&language=Polish

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ktoś mógł przecież kupić produkt który wcześniej często kupował i używał więc wtedy problemu z recenzją nie było żadnego :) ja czekam na pieniądze, dostał ktoś w ogóle zwrot?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam zwrot z pierwszej tury,a wysłałam zgłoszenie między 11 a 13 godziną,po paru dniach przyszedł sms że przelew będę mieć do 14 dni i przyszedł po 10 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pulę II-giej aktywacji zwiększyli od 20 000zł szkoda, że pierwszej gdzie było tak duże zainteresowanie już nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. No świetnie zamiast podzielić te pieniądze jakoś równo na wszystkie pule,żeby każdy miał szansę to dołożyli do jednej. A ci z pierwszej aktywacji i tak już kupili co mieli kupić to po co im dawać dodatkowe pieniądze na zwroty.Lepiej nakręcać nowych naiwnych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała ta akcja jest strasznie chaotyczna. Jedni dostają sms o przyznaniu nagrody inni nie. Jedni wysyłają zgłoszenie z rana i nie dostają zwrotu inni wysyłają zgłoszenie już po informacji,że pula wyczerpana i zwrot maja już na koncie. Informacja o wyczerpaniu puli była tylko w pierwszej aktywacji w kolejnych już nie, chociaż w regulaminie akcji jest wyraźnie napisane, że mają informować o wyczerpaniu puli. A z pulą dodatkową mogli podzielić i zrobić już po 12,5 tysiąca na aktywacje z dopiskiem, że kwota niewykorzystana w jednej aktywacji przechodzi na następne. Po prostu kompletny brak pomyślunku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www