Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Do przetestowania 50 szamponów Head & Shoulders Odżywcza Pielęgnacja

Konkurs

Dzięki szamponowi Head & Shoulders Odżywcza Pielęgnacja nie musisz już stawać przed wyborem: zdrowe czy piękne włosy. Teraz możesz mieć to wszystko jednocześnie! Weź udział w konkursie i zgłoś się do testów. Może to właśnie Ty wygrasz i otrzymasz za darmo szampon.

Zadanie konkursowe polega na rozwinięciu wypowiedzi: Zdrowe i piękne włosy to dla mnie…

Do przetestowania jest 50 szamponów Head & Shoulders Odżywcza Pielęgnacja.

Zgłaszać można się do 26 września 2016



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Zdrowe i piękne włosy to dla mnie pewność siebie każdego dnia,uśmiech i wieczna młodość!Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Małgorzato wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowe i piękne włosy to dla mnie podstawa, tylko z Head & shoulders jest zabawa. Lśniące i piękne włosy od rana dodają uśmiechu polecam również dla każdego Pana �� Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowe i piękne włosy to dla mnie satysfakcja gdy inni mi zazdroszcza oraz pewność że zawsze dobrze wygladam.
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie brak Wam rozumu. Czytajcie że zrozumieniem gdzie się zgłaszać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, Magdo i Angeliko - brawo!!! Jeszcze podajcie adresy i e-maile i czekajcie na wygraną :):) Widzisz i nie grzmisz ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www