Przejdź do głównej zawartości
konkurs
konkurs

Zarejestruj się i otrzymaj próbki mleka Enfamil Premium 2 oraz kocyk za darmo

Konkurs

Zapisz się do Klubu Enfamama i otrzymaj prezent dla Twojego Maluszka.


Zestaw powitalny zawiera 2 próbki mleka Enfamil Premium 2 oraz kocyk. W zależności od wieku dziecka oraz dostępności upominków zestaw powitalny może się różnić.


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:


WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):



Komentarze

  1. Aktualnie nie ma kocyka a jest butelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymal ktos juz zestaw taki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj otrzymalam zestaw z butelka

      Usuń
    2. Ja otrzymalam wczoraj zestaw z butelka

      Usuń
  3. Ja też jeszcze nie...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja juz wczoraj dostalam.

    OdpowiedzUsuń
  5. i co dostałaś?? kiedy się zarejestrowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostalam 10 sierpnia a.rejestrowalam sie 18 lipca, a kolezanka rejestrowala sie 20 lipca i nie dostala jak narazie

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakim wieku było dziecko osoby która dostała kocyk??

    OdpowiedzUsuń
  8. ja otrzymałam w dniu dzisiejszym zestaw z pieluszką flanelową i znaczkiem do auta : Baby on Board" a Podobno miał być kocyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostalam zestaw 3 edukacyjnych zabawek do kapieli

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www