Przejdź do głównej zawartości

Przetestuj Jim Beama w nowej butelce - 1500 szt. czeka

Konkurs

Zostań testerem Jim Beama ! Sam napełnij nową butelkę Jim Beama i przetestuj ją wraz z zawartością. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań i napisać w jaki sposób przetestujesz Jim Beama w nowej butelce.

Do przetestowania 1500 x butelka Jim Beam White 500 ml wraz z gadżetami.

Zgłaszać można się do 24 maja 2016

Wcześniejszą akcję testowania Jim Beama możecie zobaczyć TUTAJ


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Nie wyświetla mi się nic może jakiś bezpośredni link

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuj na innej przeglądarce, to jest bezpośredni link do testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez sie nie otwiera ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zarejestrowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też niestety się nie wyswietla

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostał już ktoś przesyłkę?? Otrzymałem informację o zakwalifikowaniu się i od tamtej pory cisza. ��

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jeszcze nic nie dostałem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż nic? Również czekam :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www