Przejdź do głównej zawartości

Dołącz do grona Ambasadorów Werther's Original

Konkurs

Uwielbiasz cukierki? Spróbuj nowych cukierków Creamy Filling i przywołaj słodkie wspomnienie dzieciństwa. Czy przypominasz sobie Werther’s Original? To wspaniałe wspomnienie smaku z dzieciństwa… Teraz masz szansę przypomnieć sobie, że Ty także jesteś kimś wyjątkowym.

Co będziesz robił jako Ambasador?
Otrzymasz paczkę cukierków. Dostaniesz ich tyle, że z radością będziesz mógł podarować je rodzinie i przyjaciołom oraz wspólnie odkrywać świat karmelu z Werther’s Original. Twoi bliscy zasługują przecież na chwilę przyjemności. Na pewno pokochają wyjątkowy smak nowości od Werther’s Original, a Ty będziesz dumnie reprezentować tak słodką markę!

Zgłaszać można się do 30 marca 20176

Pozostałe testowania z Rekomenduj zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Komentarze

  1. Jak mozna sie zapisac? Gdy kilkam 'loguj' przekierowuje mnie na mój panel, a w kampaniach nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy ja wczoraj zakładalam konto i razem z potwierdzeniem przyszla mi wiadomosc ze do akcji Werther`s skontaktują się z wybranymi osobami. Ale nie wiem od czego to zależy (?)

      Usuń
  2. Tak,bo to na maila przychodzi.Ja,wczoraj wypelnialam ankiete juz,ale sprawdz spam na poczcie,bo mi do spamu wiadomosc od nich przyszla

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie to samo, też przekierowuje na panel a w panelu brak kampanii

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak napisano wyżej.Trzeba sie zarejestrować i zaznaczyć zgode otrzymywania informacji o testowaniach na maila.;)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www