Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Blender BL3011 Amica - 5000 szt. czeka z okazji Dnia Kobiet

Konkurs

Z okazji Dnia Kobiet, dla wszystkich Pań Amica przygotowała wyjątkowy prezent. Weź udział w zabawie, odbierz Blender BL3011 i walcz o nagrodę główną! Blender zostanie przyznany pierwszym 5000 osobom, które zgłoszą chęć otrzymania w/w nagrody, poprzez wysłanie prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego.

Co musisz zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
1. Przygotuj hasło łączące markę Amica z kobietą
2. Wypełnij ankietę
3. Podaj swój adres i odbierz nagrodę

Do wygrania:
- 1x Nagroda główna: wyjazd do Mediolanu i zakupy w stolicy mody!
- 5000x Blender BL3011 Amica (dla pierwszych 5000 osób)

Zgłoszenia dokonywane są do 31 marca i wtedy wybiorą osobę która wygra nagrodę główną.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Komentarze

  1. Czy ktos juz otrzymal maila z potwierdzeniem otrzymania blendera?

    OdpowiedzUsuń
  2. nikt nie otrzyma takiego maila, jak ktoś jest bardzo ciekawy czy się załapał to może napisać do nich lub zadzwonić na infolinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio wydaje mi się to możliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś do nich pisałam. Do osób które wygrały blender będą wysyłane smsy :) Tylko nie napisali kiedy...

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 000 blenderów, może się uda. Czekamy więc na te smsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dostałam sms a, że blender został wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dzisiaj otrzymałam blender

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jutro otrzymam blender dziękuje ślicznie dostałam smsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zadnego sms nie dostałam. Więc tym razem się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sms dostałam z potwierdzeniem wysyłki. I po 2dniach blender dotarł.

      Usuń
  10. zazdroszczę, ja wciąż wypatruje smsa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O której godzinie się zgłaszaliście Ci co dostali? Z 21:16 to raczej już za późno ;(.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostalam taki blender gratis kupujac piekarnik amica.Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i jest....Dostałam... Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kobitki. A jak pisalo w smsie u was napisali ze blender zostal wyslany czy po prosu info ze paczka zostala wyslana kurierem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www