Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Przetestuj kapsułki Ariel 3 oraz płyn do płukania Lenor - 5000 zestawów czeka

Konkurs

Zostań Ambasadorem w projekcie, w którym doskonałe efekty prania osiągniesz poprzez połączoną siłę dwóch detergentów! Z duetem kapsułek piorących Ariel 3 w 1 i i superskoncentrowanym płynem do płukania Lenor pranie stanie się czystą przyjemnością!

Do przetestowania: 5000x zestaw: kapsułki Ariel 3 w 1 i superskoncentrowany płyn do płukania Lenor.

Na początku projektu każda z 5 000 osób, które biorą w nim udział otrzymuje swój indywidualny zestaw startowy:

Do własnego użytku:
- 1 opakowanie kapsułek do prania Ariel 3 w 1 Mountain Spring (15 szt.)
- Płyn do płukania Lenor Gold Orchid (1200 ml)
- Przewodnik projektu
- Książeczka „Badanie opinii”
- List powitalny

Do przekazania innym:
- 20 saszetek z trzema kapsułkami Ariel 3 w 1
- 20 saszetek płynu do płukania Lenor Gold Orchid (50 ml)
- 20 ulotek

Zgłaszać można się do 29 lutego 2016

Jeżeli otrzymałaś zaproszenie do udziału w projekcie Ariel/Lenor, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij swoje zgłoszenie. Jeżeli nie znasz jeszcze strony TRND to zarejestruj się i bierz udział w ciekawych projektach.

Wcześniejsze testowania w TRND zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:


WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):



Komentarze

  1. Niestety mimo wielu starań nie udało mi się poprawnie zalogować ,chociaż jestem już zarejestrowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety wiele razy próbowałam się zalogować bezskutecznie mimo iż jestem zarejestrowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Komus sie udalo ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się udało! :) wczoraj przyszła paczka i już wypróbowane :) Pranie pachnie rewelacyjnie i polecam. Zawsze obawiałam się kupować płynów do płukania z serii perfumowanych ale tutaj się miło zaskoczyłam :)
    autor: marta1111

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się dostać do projektu!!! To już moje kolejne testowanie z TRND. Zawartość paczki robi wrażenie! Pierwsze próby już za mną. Kapsułki Ariel doskonale piorą, jestem bardzo zadowolona z nich jak również z płynu Lenor. Do tej pory używałam płyny tej marki, nigdy jednak nie próbowałam tego zapachu i jestem pozytywnie zaskoczona. Myślę, że to duet idealny. Niedługo poznam opinie moich znajomych o tych produktach, ale sądzę, że ich zdanie będzie bardzo podobne do mojego :).
    Ranna28

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www