Przejdź do głównej zawartości

Wyślij za darmo kartkę pocztową z niespodzianką

Konkurs

Pielęgnuj bliskość w Święta. Stwórz własną kartkę pocztową, a NIVEA wyśle ją do Twoich bliskich z niespodzianką.

Jak to działa?
1. Dodaj Twoje rodzinne zdjęcie
2. Napisz najpiękniejsze życzenia i dane adresowe.
3. NIVEA wydrukuje kartkę i wyśle z niespodzianką, a listonosz dostarczy ją do Twoich bliskich.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):



Komentarze

  1. Na czym polega ta wyżej wymieniona niespodzianka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kartki juz rozesłane a niektóre już doszły:-)fajna sprawa bo zdjecie można włożyc w ramkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy kartka przychodzi w kopercie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak w kopercie, szkoda tylko, że teraz jest tylko 5 kartek a nie 10 jak wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu ale mi to zdjęcie przyciemnili, i mało na nim widać, a wysyłałam w normalnej kolorystyce... Krem malutki, ale spoko, przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 kartek jest po rejestracji, 5 kartek gdy nie jesteś zarejestrowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki można wysłać tylko po rejestracji i teraz jest tylko 5

      Usuń
  7. Moje kartki już dotarły :) Super akcja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dni roboczych idzie ta kartka od zaakceptowania jej?

    OdpowiedzUsuń
  9. super, super, moja większość już doszła razem z kremikiem, polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dziś (09.12) kartki będą wysyłane bez kremiku, nadal do 20 grudnia lub wyczerpaniu kolejnej puli 50.000 kartek.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tylko dotarło do 2 koleżanek a 8 osób czeka i nic kartki ponoć wysłano po 20.11

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www