Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Testowanie kosmetyków Corine de Farme

Konkurs

Wielki test kosmetyków do oczyszczania Corine de Farme! Napisz w komentarzu pod postem konkursowym, który produkt do oczyszczania wybrałabyś do codziennych zabiegów i dlaczego.

Możesz wybrać z naszych dwóch propozycji:
a) Żel micelarny
b) Płyn micelarny

Autorki najciekawszych odpowiedzi otrzymają kosmetyki marki Corine de Farme i będą miały okazję podzielić się swoją opinią! Do przetestowania:
- 5x Żel micelarny marki Corine de Farme
- 5x Płyn micelarny marki Corine de Farme

Zgłaszać można się do 1 października 2015



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. wybrałabym żel micelarny marki Corine de Farme ponieważ chciałabym by moja skóra po całodziennym makijażu była promienna ,delikatna i świetnie nawilżona:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybieram żel micelarny aby moja skóra twarzy a nie jest ona łatwą w pielęgnacji ,była wpełni i skutecznie oczyszczona ,nawilżona ,zmiękczona oraz bym czuła uczucie świerzości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram żel micelarny aby moja skóra twarzy a nie jest ona łatwą w pielęgnacji ,była wpełni i skutecznie oczyszczona ,nawilżona ,zmiękczona oraz bym czuła uczucie świerzości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybieram żel micelarny aby moja skóra twarzy a nie jest ona łatwą w pielęgnacji ,była wpełni i skutecznie oczyszczona ,nawilżona ,zmiękczona oraz bym czuła uczucie świerzości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybieram żel micelarny aby moja skóra twarzy a nie jest ona łatwą w pielęgnacji ,była wpełni i skutecznie oczyszczona ,nawilżona ,zmiękczona oraz bym czuła uczucie świerzości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na FB Corine De Farme macie odpowiedzieć na pytanie konkursowe,a nie tutaj 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www