Konkurs

22 lipca kurier dostarczył mi lipcowe pudełko ShinyBox pod nazwą Perfect Beauty – say yes!. Znalazłam w nim:
- NOREL Hialuronowy krem aktywnie nawilżający 25 ml - cena 49 zł za 50 ml
- COSMODERMA Pasta cukrowa Sweet Skin (produkt pełnowymiarowy) - cena 29 zł/170g
- ETRE BELLE Filtr przeciwsłoneczny 30+ 40 ml - cena 105 zł za 75 ml
- SILCATIL Sztyft ochronny (produkt pełnowymiarowy) - cena 19 zł/szt.
- SHEFOOT Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp (produkt pełnowymiarowy) - cena 19,99 zł/75 ml
- DOVE lub REXONA (ja dostałam Dove - produkt pełnowymiarowy) - cena 11,99 zł/szt.
- FARMONA Peeling myjący (travel size) - cena 5zł/100 ml

Pudełko jak zawsze dostałam za darmo, za wymianę punktów.

Punkty można zbierać na kilka sposobów aby zdobyć takie pudełko za darmo:
- Za każde polecenie subskrypcji otrzymasz 30 ShinyStars.
- Poleć koleżance zakup pojedynczego pudełka ShinyBox i zdobądź 10 ShinyStars.
- Wypełnij profil Shiny a otrzymasz 20 ShinyStars.
- Zamieść zdjęcie lub film pudełka a otrzymasz 5 ShinyStars.
- Wypełnij ankietę na temat produktów a otrzymasz 5 ShinyStars.

Pamiętaj! 100 ShinyStars = 1 pudełko ShinyBox!

A Wy jesteście zadowolone z lipcowej zawartości pudełka?

ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj