Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Testowanie soków w Biedronce - 1000 szt. czeka

Konkurs

Już dziś w poniedziałek 15 czerwca rozpoczynają się zapisy do kolejnego Testu Nowych Produktów. Grupa 1000 Testerów wybierze najsmaczniejszy sok jabłkowy, który trafi na sklepowe półki w Biedronce.

W momencie rozpoczęcia zapisów do Testu soków na stronie pojawi się guzik „Weź udział w teście soków” – kliknij w niego, zaloguj się i zgłoś chęć zostania 1 z 1000 Testerów oceniających produkty z Biedronki.

Pamiętaj, o udziale w teście decyduje kolejność zgłoszeń!



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Komentarze

  1. Mogło by się już zacząć bo mam dzisiaj dużo spraw do załatwienia

    OdpowiedzUsuń
  2. już jest 11.09 poszlo

    OdpowiedzUsuń
  3. i już po, testujemy :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu się nie załapałam trzeba by nic nie robić tylko śledzić kiedy pojawi się napis-to bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tego przegapiłam,jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa,ale bzdura jest w tym,że masz warować cały dzień przed komputerem.Jaka różnica kto sie dostanie do testu,powinna być wyznaczona godzina i wtedy kto pierwszy ten lepszy....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem po co narzekacie ja juz 4 raz się dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez dostaje sie za kazdym razem poprostu trzeba cierpliwie czekac

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie wyskoczyl guzik, nadusilam, a tam, ze sie nie dostalam... O co kaman?

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinni podać przybliżony czas bo nikt nie będzie siedział non stop,jeszcze nic nie testowałam bo nie mam zamiaru tyle czekać.Powinni coś z tym zrobić bo niektórzy zapisani ani razu nie testowali a inni non stop.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ktos nie pracuje i sleczy nad kompem caly dzien to wiadome,ze sie dostanie..jednak nie kazdy ma czas na to,aby huk wie ile czasu spedzac na tym kompie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dostałam paczuszkę, ale nie wiem jak wstawić zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. na stronie wypełnia się tylko ankietę, nigdy nie prosili o zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chodziło mi o Wasze zdobycze:) Jak wstawić zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest mój blog więc tylko ja mogę wklejać na niego zdjęcia i dodawać wpisy ;)

    Jak chce Pani się pochwalić swoimi zdobyczami to zapraszam na fanpage Łowca Okazji

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www