Przejdź do głównej zawartości
konkurs
konkurs

Przetestuj zestaw Braun Silk-épil 9 - 120 zestawów czeka

Konkurs

W serwisie TRND kolejne testowanie, tym razem 120 pań będzie miało możliwość przetestować 1 z 3 zestawów Braun Silk-épil 9

Zadaniem każdej z wybranych do projektu kobiet będzie wypróbowanie Braun Silk-épil 9 i jego dodatkowych akcesoriów w zależności od otrzymanego zestawu, a następnie opublikowanie recenzji online na wybranych stronach internetowych.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 11 maja do godziny 10.

Jeżeli jeszcze się nie zapisałaś to zarejestruj się i czekaj na zaproszenie do kolejnych akcji.

Wcześniejsze testowania w TRND zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Komentarze

  1. dostałam zaproszenie :) czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. również dostałam zaproszenie, nie wiem czy to oznacza że się dostałyśmy ? czy będzie to normalna rekrutacja zgłoszeń? Kilka dziewczyn gratulowało zaproszenia ..

    OdpowiedzUsuń
  3. na stronie jest wyraźnie napisane że wybiorą osoby spośród osób które się zgłoszą do testowania, ale też gratuluję zaproszenia bo nie wszyscy je otrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że osoby które nie prowadzą strony lub bloga niestety nie mają szans :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nic nie wiadomo, gdyz napewno liczy się pytanie otwarte...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem ciekawa, czy dostał się ktoś wcześniej do testowania golarek, ten kto nie prowadzi bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam się, a nie prowadzą bloga ani strony internetowe. To naprawdę jest możliwe. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www