Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Zostań testerem Jim Beama - 1500 zestawów czeka

Konkurs

Wystarczy że wypełnisz ankietę, odbierzesz zestaw testera i pozwolisz by... Jim płynął. To wszystko zero zobowiązań. Odpowiedz też na pytanie: Dlaczego chcesz zostać testerem Jim Beama?

Do przetestowania 1500 x butelka Jim Beam White 500ml wraz z gadżetami

Zgłaszać można się do 30 kwietnia 2015

Jeżeli zostaniesz jednym z 1500 testerów otrzymasz wiadomość na podany przez Ciebie e-mail w okolicach 15 maja.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):






Komentarze

  1. dostałam dzis meila ze zostałam testerką :) rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również ,super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się nie chce wyświetlić strona

    OdpowiedzUsuń
  4. nie można odesłać maila potwierdzającego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie można odpowiedzieć na maila potwierdzającego

    OdpowiedzUsuń
  6. proponuję pisać o problemie do organizatora konkursu

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ktoś już otrzymał jim beama????

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie, otrzymał już ktoś?? Już miesiąc temu wysyałem potwierdzenie i adres i NIC!!! Kiedy mają zamiar wysyłać??

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to jakaś lipa... Ja też już czekam długo i nic od chwili potwierdzenia cisza��

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakwalifikowałem się ponad dwa tygodnie temu, potwierdzenie danych również wysłałem i do tej pory cisza... Po jakim czasie przychodzi paczka?

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest jakiś mega przekręt... dostałem nawet potwierdzenie nadania paczki kex... i podobno ... zaginęła

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www