Przejdź do głównej zawartości
konkurs
konkurs

Przetestuj herbaty smakowe z Biedronki


Już dzisiaj 29 września rozpoczną się zapisy do kolejnego Testu Nowych Produktów, w którym grupa 1000 Testerów wybierze najlepszy wariant smakowy herbat.

Pamiętajcie że nie ma podanej godziny o której rozpoczną się zapisy, stronę niestety trzeba cały czas śledzić. W momencie rozpoczęcia zapisów do Testu Herbat pojawi się zielony guzik "Weź udział w teście herbat" - kliknij w niego, zaloguj się i zgłoś chęć zostania 1 z 1000 Testerów oceniających produkt z Biedronki.

Wcześniejsze akcje:
- 500x sosy grillowe >>Kliknij tutaj<<
- 1000x chrupki >>Kliknij tutaj<<
- 1000x ciastka >>Kliknij tutaj<<



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):






Komentarze

  1. mam juz konto, to jak klikam zostan testerem i pokazuja mi sie moje dane, to tez to jest jako chec testowania, czy cos jest nie tak? zadnej wiadomosci od nich nie dostaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. czytanie ze zrozumieniem się kłania ;) należy nacisnąć guzik "Weź udział w teście herbat" a nie zostań testerem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. strona testujemy biedronka się sama odświeża?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęło się hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. i znowu sie udalo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystarczyło niecałe 10 min naboru na zebranie grona 1tys. testerów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabór testerów zakończył się w kilka minut !!

    OdpowiedzUsuń
  8. masakra... nie zdazylam a z samego rana sie zalogowalam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to jakaś sciema,zalogowałam się i jeszcze zbieranie testerów nie ruszyło,na 5 minut odeszłam od kompa,wracam a tu pisze że już zebrali 1000 testerów,kpina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało mi się załapać do testu :) Dzięki za wpis, super blog !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy dlaczego kpina, nie tylko Ty czekałaś ale wiele osób w Polsce też, a co to jest 1000 zestawów jak kilka tysięcy osób chętnych. Za każdym razem testowanie kończy się po 2 minutach, kto pierwszy ten lepszy,

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się z tego wypisuję, i tak zawsze w pracy jestem jak to się odbywa. Jak będę siedziała w ciąży albo z małym dzieciakiem w domu na macierzyńskim czy wychowawczym to się będę w to bawiła:) Albo na bezrobociu, urlopie czy emeryturze, bo tak ni w ząb:) A jak będę w ciąży na zwolnieniu to jeszcze do lidla będę sobie drogę torować rano brzuchem po softshelle między armią niepracujących, emerytów i rencistów:) Naprawdę muszę pomyśleć o kolejnej ciąży, żeby dać radę dostać te deficytowe towary za darmo albo pół darmo! Innego wyjścia nie widzę. Nie widzicie jaki mają te sklepy z nas Polaków ubaw? Jak się poniżamy, zasmucamy, kłócimy na forach o cztery sosiki czy herbatki?

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja sie zalogowalam nawet nie majac nadzei na to ze mi sie uda a jednak udalo si. Chyba po prostu mialam farta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. rozeszło się w parę sekund a nie minut,nie zdążyłam strony odświeżyć i juz po ptakach....

    OdpowiedzUsuń
  16. no to musisz mieć wolnego neta, bo ja weszłam chyba minutę po tym jak zobaczyłam wpisy na fb że już można zamawiać, zdążyłam edytować dane bo wcześniej zamawiałam na inny adres i zdążyłam się ponownie zalogować. Nie ujęłabym że to trwało kilka sekund.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ciastkami się nie załapałam, po prostu przegapiłam i jak odwieżyłam było już pozamiatane. Dlatego cieszę się, że na herbatę się załapałam, bo pije po kilka kubków dziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. może nie było 1000 testerów wiadomo to

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się załapałam na ten test herbat i wg mnie wyjątkowo długo nabór trwał bo z 5 minut, a testowałam chrupki to po 3O sek 1OOO testerów juz było

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www