Przejdź do głównej zawartości

Darmowa próbka czekoladki i Stewia Natusweet


Chcesz spróbować jak smakuje Stewia Natusweet i czekoladki Cavalier z belgijskiej czekolady słodzonej ekstraktem ze stewii? Zamów darmową próbkę.

Zamawiając korzystasz ze standardowego koszyka zakupowego. W przypadku zamówienia próbek wybierz sposób dostawy - próbka pocztą (automatycznie pojawi się płatność "próbki gratis").

Za przesyłkę również nic nie płacisz.



DARMOWA PRÓBKA - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):








Komentarze

  1. Ja także już zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam i ja :**

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Które produkty przykładowo można zamawiać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, gdzie te próbki znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widze mozliwwosci zamowienia tu probki. W koszyku nalicza sie pelna kwota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówione i czekam))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówione i czekam))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdaliśmy 2500 próbek i zakończyliśmy akcę. Dziękujemy za zainteresowanie. Wkrótce nowe promocje.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ze się załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ktoś może powiedzieć jakie produkty zamówić jako próbki? i jak włączyć przesyłkę jako próbki?

    OdpowiedzUsuń
  12. To już nie aktualne niestety. Nie ma takiej opcji juuż

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja tez sie zalapalam, teraz czekac na probeczki )

    OdpowiedzUsuń
  14. No jest się czym chwalić!
    WOW!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś otrzymał już próbkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlaśnie czy ktoś wie kiedy będą wyslane? Fakturę wystawili jakiś czas temu, a w zakładce piszę ciągle oczekuję na płatność, mimo że cena to 0.00....

    OdpowiedzUsuń
  17. Te próbki można cały czas zamawiać tu ---> http://www.stewiarnia.pl/produkt/czekoladka-i-natusweet-probki tylko teraz trzeba już płacić za wysyłkę, chyba, że ktoś odbierze osobiście, wtedy jest za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie mam jeszcze próbki a pisze tak samo; ciągle oczekuję na płatność, mimo że cena to 0.00

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zamawiałam 19.09 w dniu kiedy pokazał się post. Ciągle piszę oczekuję na płatność ale jak mozna zapłacić cenę 0.00?

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ktoś w ogóle dostał już te próbki?

    OdpowiedzUsuń
  21. tak, pod wpisem masz zdjęcie od czytelnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie też dzisiaj dotarły:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do mnie nie dotarły :/

    OdpowiedzUsuń
  24. W dalszym ciągu można zamawiać próbki, tylko teraz nie ma bezpłatnej przesyłki. Obecnie trzeba zapłacić 1,99zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www