Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Pakiet recenzentki Rimmel Wonder'full


Jakiś czas temu informowałam Was o testowaniu >>TUTAJ<< . Firma Rimmel poszukiwała 1000 osób do przetestowania mascar Rimmel Wonder’Full. Każda osoba otrzymała po 2 tusze. Jeden dla siebie, drugi do podarowania. Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka i zanim rozpocznę testy, już mogę napisać że tusze wyglądają świetnie. Mam nadzieję że też się sprawdzą. W chwili obecnej również używam tusz tej firmy i mam nadzieję że ten także będzie dobry. No to pozostałe 999 dziewczyny zabieramy się do testowania.




Komentarze

  1. Dzieki za info i za zdjecia. Ja również jestem w gronie czeka na swoja paczuszke

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie dostałam się, ale tusz mocno mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania! Ja dopiero czekam na swoją paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na swoją paczuszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie są wyniki kto otrzyma paczuszkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Urszula każdy otrzymał powiadomienie na maila.

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety, nie dostałam się ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. mniej więcej kiedy była o tym wiadomość? bo długo nie otwierałam skrzynki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniej więcej kiedy była wiadomość ? bo dawno nie otwierałam poczty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Urszula zamiast się pytać wejdź na pocztę i sprawdź :) wiadomości były wysyłane przez kilka dni do osób, więc różne osoby mogły dostać maila w różnym terminie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się też dostałam, dzisiaj dostałam paczkę i już wypróbowałam tusz. Do dziewczyn, które się nie zakwalifikowały: ten tusz to nic specjalnego, więc nie bądźcie smutne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez dzisiaj dostałam swój pakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne maskary dostałam jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. moja podobno dzisiaj przyszła, dowiem się jak wrócę z pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dostałam dziś paczuszkę recenzentki, jest świetna :P

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja nie mam jeszcze żadnej odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www