Przejdź do głównej zawartości
konkurs
konkurs
konkurs

Darmowe próbki dla dzieci 2014


Każdy kto skomentuje/oceni kosmetyk ze strony: Kosmetyki dla dzieci i wyśle linka do swojej opinii oraz swoje imię i nazwisko na adres: kosmetykidladziecka@gmail.com weźmie udział w losowaniu darmowych próbek.




Codziennie od poniedziałku do piątku wybierają dwie osoby do których wyślą losowo wybrane próbki. W ciągu dnia można wysłać tylko jedno zgłoszenie. Można próbować codziennie. Osoba która wygra to w ciągu 48 h zostanie poproszona o przesłanie adresu do wysyłki.


PRZEJDŹ DO STRONY KOSMETYKI DLA DZIECI - Kliknij tutaj

Komentarze

  1. Witam, te kosmetyki są bardzo dobre, ponieważ są hipoalergiczne i nie uczulają mojej córki, która ma bardzo delikatną skórę szczególnie na pupce. Polecam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM MIAŁAM JUŻ STYCZNOŚĆ Z TYMI KOSMETYKAMI I JESTEM NAPRAWDĘ Z NICH ZADOWOLONA

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ziaja to jest znana mi firma - jestem zadowolona z kosmetyków dla dzieci tej firmy. Natomiast innych nie znam ale z miłą chęcią wypróbujemy z Córką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, polecam te kosmetyki gdyż używam ich już jakiś czas i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ,kosmetyki godne polecenia przede wszystkim emolium skora dzidziusia mięciutka i delikatna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, ja używam Jonhson Baby 3 w1 jestem bardzo zadowolona, pięknie pachnie , jest łagodny dla delikatnej skórki dziecka i włoski są pachnące i delikatne, bardzo polecam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, bardzo dobre kosmetyki dla maluszków w niewygórowanej cenie. Są bardzo delikatne i ładnie pachną. Porównując do innych niewiele tańszych to naprawdę te są godne polecenia. Moja córa miała problemy z suchością brzuszka po urzyciu parę razy Ziajki wszystko wróciło do normy. Polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki oceniam na ''6'' mój maluszek reaguje na nie rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam ich od kiedy urodziłam pierwze dziecko.Po prostu REWELACJA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Emolium super,sama na sobie testowalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. my używaliśmy emolium i rzeczywiście jest rewelacyjne, dla bobasa i atopowej skóry i dorosłego z łuszczycowymi zmianami, Delikatność, profesjonalizm i skuteczność, polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kosmetyki!!!
    Od pierwszego dnia narodzi mojego synka ich stosowałam.!!!
    Teraz jestem w ciąży i również zamierzam ich używać.
    Gorąco Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    Świetna firma, świetne kosmetyki. Idealne dla niemowląt od pierwszych sekund życia.
    Zapach delikatny, jaki powinien być dobrany dla niemowląt. Konsystencja bardzo dobra, szybko się wchłania. Cena znakomita - bez zarzutów.
    Polecam wszystkim !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. My stosujemy Emolium od samego początku, Mustela do pupci też jest supe r!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Bez tych hipoalergicznych kosmetyków skóra mojego dziecka była podrażniona i sucha. Chronią ciało mojej córeczki od pierwszych chwil życia. Gorąco polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chcemy przetestować z maleństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przetestujemy je z synkiem :) Stosujemy do pupci sudocrem i chętnie spróbujemy czegoś nowego...może będzie lepszy i go pokochamy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopiero spodziewam sie dzidziusia i z czecia bym przetestowala kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Miałam okazję przetestować niektóre kosmetyki dla dzieci na swojej córeczce. Przede wszystkim są one dobrych marek i jakości. Nie uczulają i są delikatne dla najmłodszych, dlatego chętnie dostała bym takie próbeczki ponieważ spodziewam się następnego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyków z Ziaji używam na codzień do skóry teraz spodziewam sie dzieciaczka i Chciała bym aby i moje dziecko było pod tak dobra opieka kosmetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kosmetyki dla dzieci, które ułatwiają życie i dzieciom i rodzicom, świetnie nawilżają skórę dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam te kosmetyki są bardzo dobra dla mojej córeczki, ponieważ delikatnie myją jej ciałko nie uczulając jej. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak do tej pory stosowałam tylko Ziajka krem pod pieluszkę. Jest super! lepszy niż ten drogi Sudocrem, który wszyscy tak wychwalają. chętnie wypróbuję inne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ilona Szczepaniak5 czerwca 2014 13:25

    Witam :) Z przedstawionych tutaj kosmetyków z moją córeczką stosowałyśmy Emolium i jesteśmy bardzo zadowolone :) Ale jesteśmy chętne przetestować inne ciekawe kosmetyki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. witam. te kosmetyki sa bardzo dobrej jakości . osobiście już miałam styczność z nimi i naprawde polecam .

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, kosmetyki te są naprawdę bardzo dobre, używalam niektorych z nich i bylam bardzo zadowolona! gorąco polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam ja też zaczełam używać tych kosmetyków,tylko szkoda że są takie drogie

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, moja córeczka ma wrażliwą skórę ze skłonnością do podrażnień, oilatum sprawdza sie doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mają świetny zapach nie uczulaja . nadaja sie dla dzieci z wrażliwa skóra :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Są super polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kosmetyków używałam nie jednokrotnie i na prawdę są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super kosmetyki a probki przydaja sie na wyjazdy bo zajmuja malo miejsca kosmetyki tylko do polecenia

    OdpowiedzUsuń
  33. kosmetyki godne polecenia, hipoalergiczne i świetne dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  34. emolium, wypróbowane, super sprawa, skóra córeczki doskonale nawilżona po kąpieli bez oliwkowania czego malutka szczerze nie lubi:) Emolium sprawiło że uniknęliśmy płaczu po kąpieli związanego z oliwkowaniem. Zdecydowanie POLECAM!!

    OdpowiedzUsuń
  35. kosmetyki sa naprawdę dobre osobiście używamy emolium dla naszego synka naprawdę polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  36. super kosmetyki. nasz synek używa emolium

    OdpowiedzUsuń
  37. super kosmetyk używam go dla córki polecam

    OdpowiedzUsuń
  38. super kosmetyk polecam używam go dla córki

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe kosmetyki dla dzieci :):) polecam delikatne

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe kosmetyki godne zaufania i polecenia

    OdpowiedzUsuń
  41. Te kosmetyki są naprawdę dobre i polecam .

    OdpowiedzUsuń
  42. chociaż nie miałam okazj testować a chciała bym bo dużo o nich s łyszałam i chciała bym wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  43. korzystam z kosmetyków "emolium", gdzyż mój syn miał uczulenie po większości kosmetyków innych firm. Jestem zadowolona z tych produktów. Są bardzo wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  44. mialam okazje wyprobowac emolium i pharmaceris gdyz mam dziecko z azs i takie prepartay sa nam bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, My z siostrą stosujemy emolium ze względu na bardzo suchą skórę. Polecamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. witam. u pierwszej córki stosowałam emolium i zaje, są to kosmetyki bardzo delikatne a za razem bardzo skuteczne. polecam

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie wyzej wymienione kosmetyki sa hipoalergiczne, tak wiec nie uczulaja, przeznaczone sa dla niemowlat od pierwszych dni zycia. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Polecam wszystkie wymienione wyzej kosmetyki.....mam czworke dzieciaczkow i zadne nie mialo ani wysypek ani jakis innych problemow skornych...poniewaz wszystkie sa hipoalergiczne...polecam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www