Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Wielkie rozdanie próbek kosmetyków


Warunek otrzymania próbek:
- polubienie postu,
- udostępnienie postu
- wpis pod postem o treści " zgłaszam się "
- wysłanie maila z adresem na jaki mają być wysłane próbki
na adres: zamowienia@pl-uroda.pl

Czas trwania rozdania do momentu wyczerpania zapasów. Ilość próbek przewidzianych do rozdania 600 sztuk.



DARMOWE PRÓBKI - Kliknij tutaj

Jeżeli jesteś zadowolony z tej informacji, proszę kliknij poniżej "Lubię to". Wasze zadowolenie jest dla mnie informacją i zachętą do szukania dalszych okazji :)

Komentarze

  1. Ja słyszałam że ta strona oszukuje, dużo dziewczyn nie podostawało wygranych nagród to wątpię żeby tyle próbek wysłali.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, nie zamawiałam, za to widziałam sporo wpisów dziewczyn które dostały

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www