Przejdź do głównej zawartości
konkurs
konkurs

Przetestuj prostownicę Braun Satin Hair 7 SensoCare


Przetestuj najnowszą prostownicę marki Braun - Satin Hair 7 Sensor Care. Prostownica diagnozuje włosy od cebulek, aż po końce i aktywnie dostosowuje temperaturę do ich potrzeb. Dzięki niej możesz mieć wspaniałą stylizację i ochronę bez żadnych kompromisów.

Należy wypełnić ankietę oraz odpowiedzieć na pytanie: "Chciałabym przetestować prostownicę Braun Satin Hair 7 SensoCare ponieważ..."

Do testów zostanie wybranych 20 osób, które otrzymają na własność prostownicę Braun Satin Hair 7 SensoCare

Zgłaszać można się do 9.09.2013

ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Komentarze

  1. Poniewaz mam problem z wlosami a moze udalo by mi sie nad nimi zapanowac i wymyslac fajne fryzury,a jak sie sprawdzi bede firme polecac dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialabym przetestowac prostownice Braun Satin Hair 7 SensoCare, poniewaz moje wlosy sa w bardzo dziwnym stanie ktory chyba nawet nie jest do opisanie i zastanawian sie nad zawodem Stylizacja Fryzur czyli fryzjer moze to ta prostownica mi pomoze powymyslam troche stylizacji i bedzie dobrze. Mysle, ze mi sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przetestować prostownicę Braun Satin Hair 7 SensoCare ponieważ moje włosy nie są ani kręcone ani proste. Prostownica pomaga mi je zarówno wyprostować jak i pokręcić, a od codziennej pracy na nich, moje włosy stały się suche i zniszczone. Chciałabym żeby moje włosy odzyskały blask i siłę a prostownica Braun Satin Hair 7 SensoCare mi w tym pomogła

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www