Jakiś czas temu pisałam Wam o serwisie za10groszy.pl Już dawno o nim nie wspominałam bo nie grałam w nim, w sumie to o nim zapomniałam :) Dzisiaj weszłam z ciekawości i widzę małe zmiany, a mianowicie można teraz w szczegółach każdej Aukcji znaleźć dwie nowe zakładki: Statystyki i Komentarze.

Pierwsza zakładka Statystyki pomoże Wam w łatwy sposób znaleźć szczegóły dziesięciu ostatnio zakończonych aukcji z tym samym przedmiotem. Znajdziecie w niej najpotrzebniejsze informacje, takie jak: zwycięzcę aukcji, jej numer, cenę zakupu, ilość użytych BIDów, jak również łączny koszt aukcji.

W drugiej zakładce Komentarze znajdziecie natomiast dziesięć najnowszych komentarzy, wystawionych przez Zwycięzców, dotyczących danego przedmiotu.

Więcej możecie poczytać pod poniższym linkiem, jak również zobaczyć moje dotychczasowe nagrody z tego serwisu :)

WIĘCEJ INFORMACJI - Kliknij tutaj