Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Darmowe próbki Love me Green


Wszyscy którzy chcieliby otrzymać bezpłatnie komplet (6 sztuk) próbek produktów Love me Green, proszeni są o zarejestrownie się na stronie internetowej sklepu http://love-me-green.pl/ jako klient z podaniem adresu na który mają być doręczone próbki, oraz zarejestrowanie się do newsletter. Oferta ważna do 15 czerwca 2013 i do wyczerpania zapasów. Za wysyłkę próbek nic się nie płaci.

Darmowe próbki - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Komentarze

  1. czy oprócz rejstracji i zapisania się do newtselera , ipodania danych adresowych do wysyłki trzeba zrobić coś jeszcze aby otrzymać próbki ??? .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłka nie jest bezpłatna.
    Serwis korzysta z DPD Polska - Przesyłka kurierska
    przy wysyłaniu próbek. Liczy sobie 15,99 za przesyłkę i koszty manipulacyjne. Doradzam aby Pani łowczyni sprawdziła zanim zrobi wstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Ci proponuję najpierw się zapytać o szczegóły organizatora jak masz problem z czytaniem co napisałam. Jak dodajesz sobie do koszyka to logiczne że Ci nalicza opłatę za wysyłkę. Na stronie z informacją o próbkach jest wyraźnie napisane: "15,99 to są koszty przesyłki kurierskiej jeśli się zamawia próbki w sklepie, ale do 15 czerwca można je otrzymać całkiem gratis - jest to inna procedura. Próbki będą wysłane pocztą , a nie kurierem." Więc Anonimowy zanim napiszesz coś bez zastanowienia, sprawdź to na drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. próbki dostałam właśnie dzisiaj, wysłano zaraz na drugi dzień :) teraz tylko testować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też otrzymałam dzisiaj próbki. Czy muszę wystawić im recenzje na stronie wizaz.pl? Szczerze mówiąc zamawiałam próbki różnych firm w tym samym czasie i nie pamiętam dokładnie, czy to do Love Me Green potrzebna jest recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam próbki bezpłatnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www