Wiecie że ShinyBox obchodzi swój roczek :) Jeszcze rok temu zanim powstało wszyscy mieli wątpliwości co do tej strony, czy to nie oszustwo, czy będzie trzeba płacić za kosmetyki. Minął rok, dostałam 12 super pudełek z kosmetykami zupełnie za darmo, nic nie płaciłam ani za kosmetyki, ani za przesyłkę i oby tak dalej. W pudełku mieliśmy otrzymywać miniatury produktów a w większości są to produkty pełnowartościowe. W związku z jubileuszem Shiny Box zmieniło kolor pudełka z białego na brązowo-różowy.

W czerwcowym pudełku znalazłam:
- Odświeżający krem do stóp ORGANIQUE - produkt pełnowartośiowy
- Hairplay makeover spray - spray odświeżający KMS California
- Maska kompres 4D DERMA PHARMA - produkt pełnowartościowy
- Peeling do ciała GREEN PHARMACY - produkt pełnowartościowy
- Szminka w płynie Manifesto PAESE - produkt pełnowartościowy
- prezent: pilniczek od ShinyBox

Jeżeli ktoś pierwszy raz odwiedza moją stronę i nie wie jak zdobyć za darmo takie pudełko to odsyłam TUTAJ.