OCZYSZCZAJĄCY SZAMPON NORMALIZUJĄCY TOŁPA PLANET OF NATURE

Według producenta:
Szampon przeznaczony jest do pielęgnacji włosów normalnych i przetłuszczających sie. Naturalne ekstrakty roślinne regulują wydzielanie łoju i przetłuszczanie się skóry głowy. Włosy stają sie miękkie w dotyku i nawilżone.

Składniki roślinne:
Torf TOŁPA®, ekstrakty roślinne z szałwii, chmielu, rumianku, łopianu, rozmarynu, skrzypu, melisy i kasztanowca.

Sposób użycia:
Niewielką ilość szamponu rozprowadź na wilgotnych włosach, masuj przez 2 minuty, a następnie spłucz letnią wodą. W razie potrzeby powtórz czynność.
Źródło: http://www.sklep-tolpa.com.pl/

MOJA OPINIA:
Włosy zazwyczaj staram się myć co drugi dzień, ze względu na to że szybko mi się przetłuszczają. Oczyszczający szampon normalizujący Tołpy sprawił że mogę o jeden dzień dłużej cieszyć się świeżością moich włosów.

Mam długie włosy, dlatego najważniejsze dla mnie jest to, by szampon nie obciążał ich. I tutaj się rozczarowałam. Niestety, ale ten szampon sobie z tym problemem dobrze nie poradził. Włosy mi się po nim bardzo źle rozczesywały i ciągle elektryzowały. Poza tym włosy były delikatne w dotyku. Poniekąd spełnia swoje zadanie, jednak nie podoba mi się efekt "po".

Opakowanie jest bardzo poręczne. Buteleczka jest przezroczysta, przez co zużycie kosmetyku jest widoczne. Nakrętka otwierana jest na wygodny "klik".

Konsystencja szamponu zbliżona jest do ciut gęstszego olejku/oliwki dla dzieci. Kolor też jasnożółty. Zapach szamponu bardzo przyjemny, ziołowy, aromatyczny.

Brak alergenów i sztucznych barwników a także zawartość naturalnych ekstraktów roślinnych i torfu Tołpa sprawia, że szampon godny polecenia, nawet dla osób ze skórą wrażliwą.

Pojemność buteleczki - 200ml

Cena - ok. 18zł

Galeria zdjęć (kliknij aby powiększyć):


MOJA OCENA DLA TEGO SZAMPONU 3,5/5


REGENERUJĄCY KREM-MASKA DO STÓP TOŁPA DERMO PEDI

Według producenta:
silnie regeneruje skórę stóp. Odżywia, nawilża i działa
zmiękczająco przywracając stopom komfort bez efektu obciążenia.
Eliminuje szorstkość i suchość. Przyspiesza regenerację pęknięć i otarć.

sposób użycia
stosuj codziennie najlepiej wieczorem jako krem lub jako maskę 2-3 razy w tygodniu na noc (nałóż grubszą warstwę i załóż bawełniane skarpetki).

mamy na to dowody
- regeneruje spierzchniętą i popękaną skórę stóp
- stymuluje odnowę naskórka, redukuje szorstkość i zgrubienia
- intensywnie zmiękcza, nawilża i wygładza
*badania dermatologiczne na grupie 30 osób

małe wielkie składniki
tOrf tołpa.®, olejek jojoba, wosk pszczeli, ekstrakt z szałwii, rozmarynu i arniki górskiej, witamina A, alantoina, d-pantenol, mocznik, gliceryna, sodium PCA
Źródło: http://www.sklep-tolpa.com.pl/

MOJA OPINIA:
Jeżeli masz problem z szorstkimi, pękającymi stopami to po użyciu tego kremu na pewno będzie zadowolony. Zakochałam się w tym kremie już po pierwszym stosowaniu. Na noc smaruję stopy i zakładam bawełniane skarpetki. Rano jak wstaję moje stopy są gładziusieńkie. Teraz stosuję ten krem 3 razy w tygodniu i zapomniałam już co to znaczy mieć szorstkie pięty. Świetnie goi pęknięcia i otarcia.

Zgrabna i poręczna tubka kryje 75 ml produktu. Jest przezroczysta za co ogromny plus - widzimy ile jeszcze nam w środku pozostało kremu. Wystarczy na prawdę niewielka ilość aby wysmarować sobie nim stopy i cieszyć się jego działaniem.

Krem ma lekką, aksamitną konsystencję, nie przypominającą wcale ciężkie kosmetyki do stóp. Ma również zupełnie inny zapach, lekko cytrusowy i świeży, a nie mentolowy, jak w większości tego typu produktów. Z całą pewnością zapach i konsystencja, wyróżnia ten krem z całej rzeszy kosmetyków do stóp.

Produkt nie posiada alergenów, sztucznych barwników, PEG-ów i silikonów.

Na tą chwilę to mój ideał jeśli chodzi o pielęgnację stóp!

Cena - ok. 16zł

Galeria zdjęć (kliknij aby powiększyć):


MOJA OCENA DLA TEGO KREMU 5/5


* Wszystkie opinie na temat testowanych produktów są rzetelne i obiektywne, pisane pod wpływem tylko i wyłącznie moich subiektywnych odczuć. Pamiętajcie, że nie musicie się zgadzać z moją opinią, każdy może reagować inaczej na dany kosmetyk. Jednego podrażnia/uczula, a innego nie. Każdy musi przetestować sam. Tak jest, było i będzie z każdym kosmetykiem.

Produkty te otrzymałam od firmy Tołpa za pośrednictwem serwisu bangla.pl