Przejdź do głównej zawartości

Darmowa próbka pasty Colgate Sensitive Pro-Relief


Dzisiaj w skrzynce znalazłam darmową próbkę pasty Colgate Sensitive Pro-Relief. Pasta jest o pojemności 22ml.

Akcja próbkowa już się skończyła, 1864 osób otrzymało swoje próbki. Osoby które otrzymały pastę mogą teraz wziąć udział w konkursie. Wystarczy podzielić się opinią na temat pasty i załączyć zdjęcie, która przedstawia jak pasta Colgate Sensitive Pro-Relief pomogła Ci cieszyć się pełnią życia? Jeżeli nie otrzymałeś pasty, możesz ją zakupić w sklepie i również wziąć udział w konkursie TUTAJ

Do wygrania:
- 3 telewizorów Sharp 40”
- 5 tabletów Apple iPad mini
- 100 zestawów produktów Colgate Sensitive Pro-Relief (pasta, płyn do płukania ust, szczoteczka do zębów)

Termin nadsyłania zdjęć upływa 10 maja 2013.

Komentarze

  1. Dostałam z Inowrocławia,próbka ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam 2, na siebie i na męża:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamówiłam z 2 tyg.temu i jeszcze nie dostałam.Dojdą do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rownież dziś dostałam od listonosza :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja, pewnie wysyłali jednego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie wczoraj też otrzymałam od listonosza waszą próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj dostałam :) bardzo fajna próbka. oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dzisiaj dostałam swoją próbkę... Zgadzam się oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w bydgoszczy i rodzinka w wąbrzeźnie otrzymaliśmy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www