Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Zdobądź krem do rąk z Masłem Shea L'OCCITANE

Na Facebooku na profilu L'OCCITANE en Provence - Polska do zdobycia próbka kremu:

  • Krem do rąk 10 ml dla każdej osoby, która weźmie udział w grze, o ile fanpage L’Occitane Polska nie osiągnie do dnia 3.02.2013 30 000 fanów
  • Krem do rąk 30 ml dla wszystkich fanów fanpage’a L’Occitane Polska, o ile fanpage L’Occitane Polska osiągnie do dnia 3.02.2013 30 000 fanów
  • 15% zniżki na zakupy w sklepach stacjonarnych, o ile fanpage L’Occitane Polska osiągnie do dnia 3.02.2013 30 000 fanów
  • Warunkiem otrzymania nagród jest przystąpienie do Prowansalskiego Klubu Piękna 

WIĘCEJ INFORMACJI - Kliknij tutaj

Komentarze

  1. Niby wszystko super, ale w regulaminie jest napisane: Odbiór nagród odbywa się wyłącznie w sklepach stacjonarnych L’Occitane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jak piszesz, dobrze że czytacie regulaminy :) Aby przystąpić do Klubu to też trzeba się zapisać w sklepie stacjonarnym, więc od razu można odebrać krem :) tylko że nie we wszystkich miastach są te sklepy

      Usuń
  2. No właśnie, teraz dzwoniłam do głównej siedziby i okazuje się, że żeby dostać krem trzeba przystąpić do klubu czyli jechać do sklepu i złożyć podpis. Ja mam do tego sklepu 160km. Więc nie opłaca mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale te informacje są w regulaminie napisane

      Usuń
  3. Aha a gdzie jest ta siedziba , ponieważ nie umiem tego znaleść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie jest 23 000 fanów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www