Przejdź do głównej zawartości

Telewizor 3D LG 42LM670S

Gdy wklejałam zdjęcie ostatniej nagrody z serwisu za10groszy.pl dostałam maila od czytelnika że tam tylko można wygrać bony i jakieś drobne rzeczy. Jak chodzi o droższe przedmioty to są niby podstawione osoby które to wygrywają. Ogłaszam wszem i wobec że udało mi się wylicytować telewizor który wisi już u mnie na ścianie. Nie pracuję w tym serwisie i nie jestem podstawioną osobą. A jednak udało mi się wygrać i to za 69,72 zł. Zauważyłam że najtaniej telewizory idą z rana więc spróbowałam. Niestety próbowałam też parę innych przedmiotów i przegrałam :(

Moje inne wygrane możecie zobaczyć TUTAJ


Komentarze

  1. Gratuluję. Ja też próbowałam szczęścia w tym serwisie ale niestety tylko straciłam pieniądze:(

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja również, nigdy nic tam nie wygrałam, straciłam sporo pieniędzy i zrezygnowałam z dalszych prób

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w ogóle za bardzo nie ogarniam o co tam chodzi jak cokolwiek wylicytowac.. ;((

    OdpowiedzUsuń
  4. podaj prosze model wieszaka na ktorym zawiesilas TV bo wlasnie szukam czegos co by pasowalo d tego LG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karton już wyrzuciłam, ale dokupiłam go w Media Markt za nie całe 70zł

      Usuń
    2. na wieszaku również jest napisane :)

      Usuń
    3. nie będę ściągać tv żeby sprawdzać :)

      Usuń
  5. mam pytanie... zarejestrowanie się na tej strone "za 10 gr" kosztuje coś?? bo nie bardzo wiem o co tam chodzi :)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarejestrowanie jest darmowe, jeżeli czegoś nie wiesz to najlepiej zapoznać się z regulaminem tam wszystko jest napisane :)

      Usuń
  6. udało mi się dzisiaj wygrać opony za 4,78zł, a wczoraj bony za 2,51zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziki za info. Zawsze trzeba wszystko przeliczyć. :) powodzenia przy kolejnych licytacjach

    OdpowiedzUsuń
  8. A możesz napisać ile wyniósł Cię całkowity koszt wygrania tej nagrody, bo raczej nie 69,72zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6000 bidów to 730zł czyli 730zł + 69,72 + 100zł koszt wysyłki

      Usuń
    2. "udało mi się wygrać i to za 69,72 zł" CZYLI JEDNAK NIE TAK ZA 69,72... 900zł... Warto to zaznaczyć w poście, żeby ludzie nie myśleli, że za 70zł będą mogli kupić tv :/

      Usuń
    3. ja akurat tyle przeznaczyłam bidów więc mnie tyle to kosztowało, ale Ty się mylisz bo można do aukcji dołączyć w każdym momencie i w każdym momencie też można wygrać. Są osoby które licytują, tracą sporo bidów, nagle im się kończą i nie mają kasy na więcej, a ktoś wchodzi do licytacji i traci zaledwie parę bidów wygrywając za grosze bo nie było już chętnych do walki, więc można kupić nawet za mniej, ale trzeba mieć szczęście

      Usuń
  9. ja już kilka razy gralam jak narazie wyłożyłam kase a nic nie wygrałam, jesli gracie to z automatem , czy same, bo mi to jakos nie wychodzi nawet drobne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja gram z automatem, nie podpowiem Tobie bo nie wiem jak grałaś, nie wiem ile bidów zainwestowałaś w daną aukcję, często obserwuję aukcje jak inni grają i widzę że niektórzy bez sensownie tracą bidy, bo nie wiedzą jak grać. Najlepiej zanim zaczniesz znowu grać to przyjrzyj się dokładnie jak inni grają, przyjrzyj się i obierz technikę,

      Usuń

Prześlij komentarz

virtualnetia / projektowanie stron www