Przejdź do głównej zawartości
konkurs

Osoby z forum e-konkursy oszukują w konkursach na Rossnecie

Opublikowane dnia 2.12.2012
Postanowiłam że zmienię tytuł tego posta po przeczytaniu wątku Rossnet na forum e-konkursy. Nawet nie wiedziałam że taki istnieje, dopiera jedna z czytelniczek podesłała mi do niego linka i której bardzo dziękuję. Teraz żałuję że oskarżałam Rossnet o oszustwo w konkursach. Teraz widzę jak oszukują osoby z tego forum aby wygrać. Dla mnie niewyobrażalne jest zakładać 10 kont na męża, babcię, dziadka, wujka, ciocię itd. aby wygrać, a te osoby tak robią i się jeszcze bezczelnie tym chwalą. Proponują też wygranie na Rossnecie za pieniądze, a to już zupełnie totalna żenada. Na Rossnecie zagrałam tylko w jednym konkursie na polecenia bo tylko w takich konkursach gram i udało mi się wygrać. Ale nigdy mi nie przyszło do głowy żeby zakładać po kilka kont żeby zwiększyć swoje szanse lub żeby wygrać kilka razy w jednym konkursie jak to niektórzy robią z tego forum. Teraz gdy po tej aferze Rossnet w końcu zmienił regulamin i można wygrać w konkursie tylko raz na miesiąc osoby z tego forum płaczą i się żalą, szukają winnych bo nie mogą już grać nieuczciwie, a co za tym idzie, mniej nagród w ich kieszeni i tego nie mogą przeboleć. Na szczęście bandom "oszustów" mówimy nie i trzeba ich tępić. Po ich wypowiedziach i bawienie się w detektywa widać że nie są to osoby inteligentne. Widać że nie mają co do roboty. Albo mają nudną pracę, albo mają nudnego partnera i szukają teraz kogoś na kim by mogli się wyżyć. Teraz zanim oskarżę jakiś portal to pewnie się zastanowię nad tym i przypomnę sobie o tych oszustach, którzy grają też w innych konkursach.


Opublikowane dnia 2.11.2012
Jakiś czas temu pisałam do Rossnet w sprawie konkursów, ponieważ wyniki które publikują są jakieś podejrzane, ciągle powtarzają się nazwiska osób które wygrywają. Pani odpisała mi że w konkursach bierze kilka tysięcy osób i że regulamin nie zabrania udziału całym rodzinom w konkursach. Ale nie o to chodzi. Skoro w jednym konkursie bierze przykładowo 5000 osób w drugim ok 3000 i wybierają z tych osób 50 albo 100 zwycięzców i nazwiska się powtarzają, ewentualnie imię jest zmienione, to trochę to podejrzane. Dla mnie to dziwny zbieg okoliczności. Biorę udział w konkursach na Rossnecie i sprawdzam wyniki i ciągle się powtarzają nazwiska. Wg mnie wymyśli sobie nazwiska i publikują fałszywe wyniki. Zobaczcie sami, porównajcie sobie te dwa konkursy, wyniki prawie identyczne, na czerwono podkreśliłam nazwiska które się powtarzają:

http://www.rossnet.pl/wyniki1
http://www.rossnet.pl/wyniki2

a tu kolejny konkurs znaleziony przez czytelniczkę gdzie powtarzają się nazwiska:
http://www.rossnet.pl/wyniki3

Dla wyjaśnienia, nie piszę o tym bo nie wygrałam, bo wcale nie brałam udziału w tych konkursach i nie mam żalu że nie dostałam nagrody. Linki do wyników podesłały mi dziewczyny z forum i postanowiłam o tym napisać. 




Komentarze

  1. Już wcześniej była o tym rozmowa na forum wizażu i jedna dziewczyna pracująca w rossmanie pisała że praktycznie po każdym konkursie przychodzi jedna pani która odbiera swoją i "męża" nagrodę - śmiech na sali.
    Ja od pół roku biorę regularnie udział w tych konkursach i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja brałam udział w tych konkursach chyba z 2 lata i przestałam bo nie potrafiłam zupełnie nic wygrać nawet jak było 1000 nagród.Omijają mnie chyba dlatego że mieszkam w małej wiosce :D z obrazy na nich zaczęłam częściej robić zakupy w drogeriach natura też mają czasami fajne promocje:P

      Usuń
  2. Też to zauważyła i napisałam do rossnetu i to co mi odpisali:
    Dziękujemy za nadesłane uwagi.
    Przykro nam, że tym razem nie znalazła się Pani w gronie laureatów.
    Zapewniamy, że Laureaci są wyłaniani w sposób uczciwy, zgodnie z systemem określonym w Regulaminie każdego z konkursów.
    Zachęcamy do udziału w kolejnych konkursach i życzymy powodzenia.

    Z wyrazami szacunku,

    Ewa Popławska
    Sekcja Obsługi Klienta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nadal nie otrzymałam odpowiedzi

      Usuń
  3. Rowniez to samo zauwazylam :( bo gram raczej gralam bo jak zobaczylam ze ciagle nazwiska te same to scwierdzilam ,ze nie bede wchodzic tam na strone bo eybieraja jedne i te same osoby i nie daja szanse innym .Widze ze nie tylko ja to zauwazylam.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś musi w tym być, bo ja też to zauważyłam. Wygrałam miesiąc temu u nich książkę, ale do tej pory jej nie otrzymałam. Wysłałam nie jednego meila z pytaniem kiedy ją otrzymam, ale do tej pory nikt nie raczył mi odpisać. Dla mnie te ich konkursy to jeden wielki pic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze zglosmy to tym osoba ,ktore funduja te nagrody dla rossmana i napiszmy o naszych podejrzeniach, ze sa nie uczciwi . pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biorę udział w konkursach od X czasu, a nigdy nic nie wygrałam, oprócz kuponu rabatowego :/ Masakra, ciągle Ci sami ludzie..

    OdpowiedzUsuń
  7. To, że rossnet oszukuje wiadomo nie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też długo nie wygrywałam, aż tu nagle mail przyszedł :) Nie wiem jak to działa, możliwe, że jest to prawda co mówicie, a możliwe, że te osoby mają cholerne szczęście ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdenerwopwała mnie Twoja wiadomosc w tym sensie, że napisałam do Henkla na temat ustawianych konkursów w rossmanie i zapytałam czy chcą robić konkursy w tej drogerii.. żal...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wygrałam 2razy w ciągu całego roku a brałam udział w każdym konkursie..najbardziej mnie zdziwiło jak z okazji olimpiady była cała masa konkursów i byłam pewna że w min 1 coś wygram a tu..nic;/ i właśnie masa powtarzających się nazwisk oraz całych rodzin czy osób typu Ania,Anna,Anusia,Anka Kowalska... ;/ Raz też wygrałam w konkursie gdzie by wygrać w 2etapie trzeba było zrecenzować nagrodę z 1etapu i rozpisałam się bardzo dużo o wadach i zaletach a koleżanka która też się dostała do 2etapu wpisała przypadkowe literki i co?spośród 200 osób i 150nagrów ona wygrała kolejną nagrodę ja dalej nic;/ wydaje mi się że wszystko idzie na masówkę i jak ktoś ma kilkanaście kont na te same dane to w końcu znajdzie się na liście;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się dołączam ;/ Ja, moja mama i koleżanka brałyśmy udział w całej masie konkursów i jedno wielkie nic ;/ śmiech na sali. Tylko sobie pozyskują sponsorów a pewnie nagrody biorą dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Też to zauważyłam, brałam udział we wszystkich konkursach które były na ich stronie, nie wygrałam nic- nie sądzę nawet że ktokolwiek czyta te odpowiedzi, cała ta zabawa wydaje się dziwne podejrzana .Trochę szkoda, bo znam wiele osób, które na prawdę się starały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz zgłosić do urzędu ochrony konkurencji i konsumenta oni się chyba taki sprawami zajmują. Jeśli twoje podejrzenia się sprawdza takie praktyki są nie legalne i podlegają każe. Warto się temu bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam to samo! biorę udział w ich konkursach już od roku i nic. Aż nie chce się wierzyć :/ drażni mnie coś takiego. Po co konkurs, niech rozdają nagrody znajomym!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jestem sama :)))) ja do nich pisalam juz kilka miesiecy temu bo bylo tak ze w 4 konkursach (wyniki opublikowane torgo samego dnia) wygraly te same osoby... :/ i te same nazwiska... :/ jakas ,,szczesliwa'' rodzina :/ porazka... bralam udzial caly czas w konkursach ale ostatnio cor mniej.. nie powiem bo wczesniej wygralam np torbe nivea, jakies plyny do higieny intymnej, jakis peeling, kosmetyki dla dziecka, tampony od (heh heh), zestaw kosmetykow true match i zetaw jedzonka dla kociakow... troche tego bylo ale to w 2011 i na poczatku 2012 roku... ciagle teraz gram i nadal nic... juz mnie to nudzi.. bo wysilam sie, mysle i chce zeby bylo super a i tak wygrywa ciagle ta sama osoba... przykro troche... bo nie ma rownych szans... a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie to samo zauważyłam, ale myślałam, że coś mi się ubzdurało :P
    teraz biore od bardzo długiego czasu udział w tych konkursach, rozpisuje się jak głupia, a tu nigdy nic nie wygrywam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. dziewczyny!!!
    przeciez rossmann oszukuje nie tylko w taki sposób!
    nawet nie wiecie , ile firm organizuje rózne promocje stacjonarne- nie tylko konkursy! np. masa próbek dla klientów, rózne gratisy (np. kup tusz, dostaniesz kredkę do oczu), albo kup szampon- odzywka dla Ciebie... wszystko biora sobie pracownice rossmanna!!! mam tam koleżankę, która ze sprzedawania próbek i kosmetyków na allegro ma drugą wypłatę!!!
    w konkursach pewno też wygrywają pracownicy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, już kilka razy zdarzyło mi się tak, że będąc z samego rana w 2 dniu obowiązywania gazetki nie było właśnie tych 'gratisów'. Na pewno zabrakło... ;/

      Usuń
  18. W pełni się zgadzam,że coś jest nie tak z tymi konkursami na rossnet.
    Ja miałam taką sytuację,że dostałam maila z informacją o wygranej ale na stronie nie było mnie w liście laureatów. Napisałam do nich i babka mi odpisała,ze maila z info o wygranej dostałam przez pomyłkę. No dobra,zdarza się. W tym samym czasie znalazłam się na liście zwycięzców w innym konkursie. Mail z informacją o odbiorze nagrody nie dociera i nie dociera. I cóż ostatnio widzę? Napisali mi,że przez pomyłkę zostałam poinformowana o tej drugiej wygranej! Rozumiem raz,ale kurr.. dwa razy? Człowiek się cieszy że coś wygrał,a tu zonk :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo, jaja sobie robią z ludzi.

      Usuń
  19. Zgadzam się z wami w 100% jestem zbulwersowana tą sytuacją! Bo kurde marnujesz czas na konkurs łudzisz się zę wygrasz a tu wielkie nic ! Też brałam udział w wielu konkursach i nic ! Szkoda mi tylko czasu który straciłam na wypełnianie tych zgłoszeń. Myślę że oni to specjalnie robią, udostępniają fajne zdjęcia nagród aby zachęcić do udziału. A my z nadzieją że wygramy bierzemy udział. A oni zbijają na tym kasę ! bezsensu ! Już na pewno nie będę brała udziału i marnowała czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie biorąc pod uwagę, że niektóre konkursy są na "paragon"

      Usuń
  20. nie biore udzialu, ale czasem przy wynikach widziałam zgłoszenia całych rodzin , czasem 7-9 osób z tym samym nazwiskiem i miejscowością.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też zauważyłam że często nazwiska się powtarzają.. Ale mi udało się kilka razy wygrać żele,maskarę,pomadkę ale to chyba 3 nagrody na rok.

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.rossnet.pl/konkursy/wynik.aspx?contestId=1244 tutaj kolejne nazwiska powtarzające się. Wiele osób to zauważyło i faktycznie nie na gdzie tego zgłosić.
    Wałki na całego albo niesamowita kreatywność tych osób

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielokrotnie szukając swojego nazwiska na liści znajdywałam nazwisko Pająk raz Edyta a raz jakieś tam inne męskie tymczasem mojego brak ;/ Co powoli staje się irytujące...

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja biorę udział w konkursach na Rossnecie od dawna i czasami udaje mi się wygrać. Nie wydaje mi się, żeby to było ustawiane przez drogerię. Fakt, że niektórzy pewnie mają po kilka kont i startują wielokrotnie, ale to już wina ludzi, a nie Rossnetu. Ja czasami mam szczęście i nie mogę narzekać. Cieszę się z wygranych, a jak się nie uda to trudno. Teraz od jakiegoś czasu pokazują ile osób bierze udział w danym konkursie i są to naprawdę tłumy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z drugiej strony te konta powtarzające się mogą być zakładane przez organizatorów, nagroda zostaje u nich , a reklama odbębniona

    OdpowiedzUsuń
  26. ja na rossnecie wygralam tylko raz, moja siostra 2 razy ale to bylo w 2011 roku, w tym roku biore regularnie udzial i nic...tez zauwzyalam ze nazwiska sie powtarzaja... podejrzane... chyba czas olac te konkursy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja osobiście lubię brać udział w tych konkursach, wygrałam juz kikla razy, a największą moją wygraną była karta podarunkowa na 500zł do Rossmana. Wszystko możliwe, że to jest machlojstwo i tylko mi sie udało ale zawsze warto się starać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja miałam tak samo, dość długo biorę udział w konkursach, jak do tej pory wygrałam tylko raz ale powtórki z tymi nazwiskami też zauważyłam... nawet znajomi biorący udział zrezygnowali stwierdzając, że nie dadzą się tak traktować. bardzo jestem ciekawa jak sprawa dalej się rozwinie..

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam
    Ja rownież biore udział w tych konkursach i jeszcze nigdy nic nie wygrałam.... ani jednego razu.... a na innych portalach dość często coś wygrywam, tak jak mowicie nazwiska się powtarzają( maja je wcześniej przygotowane i co jakiś czas publikują..... szkoda czasu marnować na te konkursy......

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez uważam,że to pic na wodę. Dziwne tylko,że oni uważają się za takich sprytnych wrzucając na listę wygranych 5 osób o tym samym nazwisku i z tej samej miejscowości.Śmiech i żenada. Ja oczywiście brałam udział w milionie konkursów i nigdy nic.

    OdpowiedzUsuń
  31. Też to zauważyłam, wzięłam udział w 10000 konkursach w Rossnecie i nigdy nic nie wygrałam - dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dość dużo osób z tej dąbrowy górniczej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wygrałam sasztki dla kota i medal co prawda nagroda pociesznia al zawsze cos... W konkursach bierze udzial bardzo duzo osob,jak ktos jest kreatywny to kma wieksza szanse na wygrana,szczescie tez odgrywa duza role:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez już dawno to zauważyłam, no trafia mnie jak widzę ciągle 2 nazwiska które wygrywają z mojej miejscowości, w sumie to nie wpadlam na to, że może byc to oszustwo ale widzę, że jednak tak, skoro jest nas tylu, ktorzy to zauważyli, a szkoda bo bardzo lubię robić zakupy w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja wygrałam już parę razy na rossnecie. W tym konkursie to aktycznie nie fajne, że te same nazwiska ale był to konkurs na czas i może wygrały osoby które grały z paru kont i miały szybki czas..

    OdpowiedzUsuń
  36. też to zauważyłam biorę udział w tych konkursach i nic nie wygrywam a w innych zdarza mi się wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również zauważyłam,że nazwiska nałogowo się powtarzają.Brałam udział w konkursach regularnie,promowałam ich akcje na swoim blogu i nigdy nic nie wygrałam.Raczej mało prawdopodobne,żeby nie trafić choć jednej z kilkuset tysięcy nagród :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również zauważyłam,że nazwiska nałogowo się powtarzają.Brałam udział w konkursach regularnie,promowałam ich akcje na swoim blogu i nigdy nic nie wygrałam.Raczej mało prawdopodobne,żeby nie trafić choć jednej z kilkuset tysięcy nagród :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam raz udało mi się wygrać podkład z Wibo ,a ostatnio biorę udział w wszystkich konkursach i myślałam,że po prostu nie mam szczęścia.Zaczęłam się przyglądać i zauważyłam wciąż te same nazwiska i we wszystkich konkursach.Moim zdaniem coś jest nie tak...w cuda nie wierzę,że akurat wciąż te same osoby miały szczęście ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez codziennie zagladam na strone i rowniez zauwazylam ze prawie zawsze wygrywaja te same osoby, moze trzeba pomyslec co trzeba zrobic z tym bo tak byc nie moze

      Usuń
  40. Mi w zeszłym roku udało się wygrać iPada 2 na Rossnecie. Ostatnio moja dziewczyna wygrała komplet płynów Listerin. Biorę udział w prawie każdym konkursie u nich.

    OdpowiedzUsuń
  41. Odczucia co do konkursow rossmana mam dokladnie takie same jak wszyscy powyzej. Uwazam, ze nie ma mozliwosci, zeby ciagle wygrywaly te same osoby. Moja firma organizuje loterie w centrch handlowych - takie gry trzeba zglaszac do Urzędu Celnego i on wydaje zgodę i pozniej kontroluje czy wszystko bylo zgodnie z regulaminem i pozwoleniem - moze to jest sposob? Ponadto, zawsze mozna ich zarzucic reklamacjami w zwiazku z nieprawidlowosciami. Moze jedna reklamacja sprawy nie zmieni, ale kilkaset?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja kiedyś ich zbeształam za kilka konków to nie losowali mnie przez rok! tez zauważyłam wyniki ostatnich konków i to jest perfidne oszustwo!!!po 30 nazwisk powtarzających się wśród 50laureatów-trochę powinni sie wysilić oszukując nas
    kiedyś gnębiłam ich mailami za nagrodzenie pani siut, siuuut, siutt i w końcu usunęli ją z listy nagrodzonych

    OdpowiedzUsuń
  43. ja wygrałam tylko raz na rossnecie - co prawda nagrodę III stopnia dopiero, ale zawsze coś, było to już ze 2 lata temu, potem brałam udział jeszcze w kilkiudziesięciu konkursach, ale bez skutku i też już dałam sobie spokój.
    Zwykle w regulaminach konkursów jest podpunkt o możliwości składania reklamacji dot. konkursu, więc może warto spróbować w ten sposób - Oficjalna reklamacja na piśmie, bo faktycznie chyba oni losowo mogą wybierać te nazwiska, a nie za kreatywność jak powinno być wówczas to nie jest zgodne z zasadami konkursu (zwłaszcza gdy wygrywa osoba która w treści wpisuje przypadkowy ciąg liter ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja rónież zauważyłam, że w rossnetowych konkursach wygrywają osoby z tej samej miejscowości...Nie było by nic podejrzanego gdyby była to Warszawa, no bo Wa-wa to duże misto, dużo mieszkańców itd...Dzisiaj patrze na wyniku konkursów i co widzę? Kilku szczęśliwych zwycięzców z miejscowości Góra...a to wieś, gdzie mieszka ok 3 tys. mieszkańców?! Oszukaństwo i tyle - przestaje już grać na rossnecie!

    OdpowiedzUsuń
  45. zaraz mnie cos trafi!!!!!! kolejne wyniki konkowrsow, przeszlo 3700 zgloszen, 20 wygrywajacych w tym 2 takie same nazwiska i 2 razy to samo imie, nazwisko i miejscowosc!!!!!!!!!!! a niby jedna osoba moze brac udzial tylko raz!!!! http://www.rossnet.pl/konkursy/wynik.aspx?contestId=1259

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj dostałam odpowiedź na pytanie które wysłałam dwa tygodnie temu, wiem że do innych dzisiaj wysłali to samo:

      Szanowna Pani,



      Dziękujemy za nadesłane uwagi.

      Zapewniamy, że Laureaci są wyłaniani w sposób uczciwy, zgodnie z systemem określonym w Regulaminie każdego z konkursów.

      Nasze konkursy cieszą się ogromnym zainteresowaniem – często całych rodzin, które regularnie nadsyłają do nas swoje zgłoszenia, stąd Pani obserwacja. Nie jest to na chwilę obecną zabronione w regulaminie, nie stanowi zatem naruszenia jego postanowień.

      Nie wykluczamy zmiany regulaminów konkursów w przyszłości, by uniknąć podobnych sytuacji.

      Kiedyś mi to samo napisali, mają przygotowaną formułkę i cały czas to samo wszystkim wysyłają

      Usuń
  46. A ja sie z wami nie zgodze .Fakt do konkursów na rossnecie i nie tylko namówiła mnie szwagierka która gra już xx lat :) Z początku nie udawało mi sie wygrywać ale z czasem pisałam lepiej i wiecej i zaczęłam wygrywać nagrody o większej wartości .Mało tego założyłam konto na męża i siostrę i gramy razem mając to samo nazwisko.Wiem też że szwagierka gra na siebie i swojego męża i też nosi nazwisko to samo co ja .To nie znaczy że oszukujemy nawet jak na liście znajduje sie ja i ktoś z mojej rodziny ( chociaż mało kiedy tak właśnie jest) Dlatego myślę że rossnet nie oszukuje poprostu wybiera najlepsze a że czasami sie nam nie udaje nic wygrać to tylko oznacza to że musimy bardziej sie postarać

    OdpowiedzUsuń
  47. No tak...jaki ten Rossnet jest zły i niedobry...
    Ludzie, jesteście żałośni. Jak ktoś coś wygra w jakimś konkursie, to już jest oszustem, kombinatorem, nieuczciwym, a tylko Wy biedni i wiecznie pokrzywdzeni przez los...
    Zamiast bawić się w detektywa Rutkowskiego i wyszukiwać powtarzające się nazwiska, może warto zastanowić się nad swoim warsztatem? Poczytać słownik synonimów, rymów czy poprawnej polszczyzny.
    Może zanim weźmiecie udział w jakimkolwiek konkursie przeczytajcie dokładnie regulamin (i to z trzy razy), bo może to jest akurat konkurs, w którym wygrywa się o określonej godzinie, albo wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi. W tym przypadku zwycięzcę wybiera komisja konkursowa, a tą zwykle są przedstawicie fundatora nagród.
    Jeżeli chodzi o wyniki i laureatów, to też czasami mam podejrzenia, że zostały wybrane tylko osoby z początku alfabetu, czasami zauważam po kilka tych samych nazwisk z tej samej miejscowości. Nie próbuję nikogo tłumaczyć, ale może te osoby "trafiły w godzinę" lub mają "dobre pióro" albo też wielu znajomych.
    Sama również biorę udział w rossnetowskich konkursach. Z różnym skutkiem, czasem coś wygram czasem nie, ale nie obwiniam za swoje porażki innych laureatów! Swego czasu miałam dobrą passę i jak wchodziłam do "swojego" rossmanna, to panie z daleka zapraszały mnie po odbiór nagrody, lub informowały, że jeszcze nagroda nie przyszła. Teraz z braku czasu ograniczam się tylko do tych konkursów, w których są ciekawe nagrody. Z olimpijskich konkursów wzięłam udział w czterech, wygrałam w dwóch. I co jestem przestępcą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jestes z forum e-konkursy i tam tez wylewasz swoje żale ze ludzie zalosni a rossnet super..niektórzy graja w quizach na rossnet innym za kasę...to jest porażka

      Usuń
  48. Skoro masz czelność publikować listę,którą miał prawo publikować jedynie Rossnet,do tego podkreślac na czerwono wybrane nazwiska,miej odwagę sie pod tym podpisać-imieniem i nazwiskiem.A w kolejnych konkursach na Rossnecie błyśnij inteligencją a nie głupotą jak tu,wtedy może cos wygrasz.

    OdpowiedzUsuń
  49. temat dawno ucichł a ostatnie 3 komentarze chyba napisane przez tą samą osobę

    odpowiedź dla anonima z 18:01
    Nikt nie broni brać udziału rodzinom o tym samym nazwisku, ale dziwne jest to że na tyle tysięcy osób które bierze udział w konkursach wśród 50 zwycięzców w 3 konkursach większość to rodziny. Nie wierzę w taki zbieg okoliczności.

    odpowiedź dla anonima z 23:53
    Da Ci to coś że napiszę swoje imię i nazwisko? Samemu występujesz jako anonim he he :) poza tym nie brałam udziału w tych konkursach i nie musiałam błyskać inteligencją, wolę bardziej inteligentne i uczciwe konkursy niż te na rossnecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie dlatego chwalisz sie wygranym rowerem z rossnetu...
      Za dużo "chyba" w Twoim myśleniu...
      Temat ucichł , bo nie miałaś odpowiednich czytelników zainteresowanych rossnetem... ale nie martw się , nie zwiększy Ci się teraz liczba odwiedzających, to tylko chwilowe ;)

      Usuń
    2. rower był wygrany za polecenia, tam nie trzeba było błyskać inteligencją, nie potrzebuję więcej odwiedzających mam ich wystarczajaco

      Usuń
  50. Ja od komentarza z 23.53.Mylisz się temat ucichł jedynie pod Twoimi bredniami,ale mi dane było dopiero teraz na nie natrafić.Przedstawiać się nie mam zamiaru bo Ty nie miałaś na tyle odwagi aby to zrobić linczując publicznie osoby z tych list. Te konkursy o których piszesz to quizy na szybkość,więc nic dziwnego w tym że nazwiska się powtarzają-ktoś jest szybki,ma szybkie łącze to wygrywa.Ty nie,więc wylewasz żale.Zamiast tracić energię na pisanie donosów do organizatora skup się na konkursach,Rossnet to uczciwa firma świadczy o tym choćby fakt,że samym sobie komplikują życie zmianami w regulaminach,żeby dogodzić takim wiecznie niezadowolonym donosicielom jak TY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne że w internecie piszą że Rossmann oszukuje też i w sklepach, ale nie będę w to wnikać, nie moja bajka, a te donosy chyba pomogły bo już zmienili regulamin konkursów i o to chodziło

      Usuń
    2. ja się zgadzam z Tobą ADMINIE :) wystarczy wejść na forum e-konkursy zakładka rossnet ile tam inteligentnych i wyuczonych co tylko krytykuja innych, a te ostatnie wpisy pochodza wlasnie od forumowiczek z tego portalu, co nieuczciwie grają w quizach i za nagrodę są w stanie zrobić wszystko

      Usuń
  51. Jestem jedną z osób z listy podkreślonych na czerwono. Żyje, nie jestem osobą fikcyjną, mam się dobrze i nie mam znajomości w Rossnecie.
    Wypraszam sobie podkreślanie mnie, wymienianie na liście. Lista jest do użytku Rossnetu a nie do prywatnego innych osób. Nie jestem żadną osobą fikcyjną, i na przyszłość proszę się zastanowić pisząc takiego bzdury bo to ja mogę podąć do odpowiednich urzędów o bezpodstawne oczernianie.
    Biorę udział w konkursach na rossnecie już od kilku lat. To że udo mi się cos wygrać to moja sprawa, moja ciężka praca. Ludzie weźcie się do roboty to będziecie wygrywać. Wygrałam w 2 konkursach jak było ich swego czasu z 30 i to według was przestępstwo konkursy kreatywne. Potem wygrałam w quizacg na czas. Widać jestem w tym dobra, a tam liczy się szybkość.
    Czasami zagra mój brat i to jest tez przestępstwo według was? Grałam o rower nie wygrałam. Wiec teraz powinnam płakać bo nie wygrałam roweru tak jak pani która się czepia ze dostała go za litość i płacze.
    Tam trzeba było zaproszenia rozsyłać, to teraz ja powinnam napisać, że może pani wygrała ten rower bo miała ful kont fikcyjnych i meil i wysyłała zaproszenia sama sobie. Ludzie o to wam chodzi żeby oczerniać siebie nawzajem.
    Zapewniam ze rossnet nie nagradza za litość ponieważ w zeszłym roku wygrałam dwa razy a wzięłam udział w 30 konkursach albo i więcej.

    Magda Kaczmarek

    OdpowiedzUsuń
  52. właśnie zauważyłam że mam sporo wejść z tego forum i faktycznie te wpisy od forumowiczek, plują się bo regulamin został w końcu zmieniony i nie będą oszukiwać grając na męża, babcię, dziadka, wujka, ciocię itd.

    Do forumowiczek: nie jestem detektywem, ale się ubawiłam czytając wasze rozżalone wypociny. To że też jestem zalogowana na tamtym forum to nie znaczy że ciągle siedzę w konkursach, zagram może w dwóch na miesiąc jak znajdę jakiś ciekawy który mi odpowiada.
    Za to widzę paru detektywów na forum którzy mnie szukają he he, ktoś przed chwilą napisał że boję się zabrać głos w dyskusji. Dobre, nawet nie wiedziałam że taka dyskusja istnieje i na pewno Was nie podglądam żeby tutaj to opisywać. W odróżnieniu od Was mam ciekawsze rzeczy do robienia, niż tylko siedzenie i granie w konkach.

    A nazwiska częściowo zakryłam, bo widzę że się plujecie i nie mam zamiaru wchodzić z Wami w dyskusje na forum no bo po co jak i tak płaczecie że nie możecie już oszukiwać na rossnecie.

    Szkoda że nie mam czasu żeby poczytać więcej w Waszym wątku, ale to totalna żenada proponować komuś kasę za wygranie.




















    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany ale te osoby mają tupet, proponować kasę za wygraną, dobrze że rossnet w końcu wziął się za nich, może teraz Ci co uczciwie grają będą mieli szansę na wygraną. A te osoby z forum może niech zajmą się innymi rzeczami bo mają mózgi wypalone od siedzenia przy kompie

      Usuń
  53. A dlaczego nie ma mojego komentarza który dodałam wczoraj , czyżby Pani sie wystraszyła.Tylko mogę się domyślać że tak i dlatego nazwiska zostały zakryte a mój komentarz nie został dodany.Czyli na tym wątku publikuje się tylko komentarze dla siebie wygodne. Żenada oczernianie innych i brak możliwości wypowiedzenia się osób których ta lista dotyczy
    Magda Kaczmarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarz jest dodany , nie siedzę przy kompie 24 h jak Wy żeby dodawać komentarze, żenada tak ale to Wy !!!

      Usuń
    2. Wypraszam sobie bo nie jestem żadne wy a co najwyżej Pani. To taka forma grzecznościowa którą się używa ale to używają ją inteligentne osoby a tutaj widzę inteligencji brak. Mojego komentarza nie było ale pojawiły się następne dodane po moim czasie więc dlatego miałam wątpliwość czy zostanie on opublikowany. A kto powiedział że siedzi przy kompie 24 h.Żałosna to jest także pani bo narzeka że nic nie może wygrać a rower wygrała. A czy uczciwie to wątpię w to tak samo jak Pani wątpi, że ja wygrywałam uczciwie. Kończe pisanie na tym forum bo polemika z takimi osobami jak Pani jest dla mnie bezsensowna. Zazdrość , zawiść aż bije z tego forum. Ludzie opanujcie się zajmijcie się sprawami ważnymi, wolontariatem, pomoc potrzebującym. Obejrzyjcie program o hospicjum i zacznijcie się cieszyć z tego co macie a nie narzekacie, że nie macie i nie możecie wygrać.A Pani to powinna podziękować rossnetowi za rower a nie oczerniać portal i wypisywać głupoty.Ładne podziękowanie pani im zrobiła nie ma co.
      Magda kaczmarek

      Usuń
    3. "Wy" odnosi się do osób z Pani forum. Chyba Pani nie potrafi czytać ze zrozumieniem, gdzie napisałam że narzekam że nic nie mogę wygrać? Zawiść to bije ale od Pani, bo dzięki takim osobom jak ja Rosnnet w końcu zmienił regulamin i nie będzie Pani mogła oszukiwać grając za całą rodzinkę i znajomych tylko po to żeby wygrać. Dokładnie niech Pani sobie obejrzy ten program o hospicjum i niech Pani idzie tam pomagać, a nie siedzieć przed kompem i oszukiwać w konkach. A za rower Rossnetowi dziękuję, jest to jedyny konkurs w którym wzięłam udział i wygrałam. Rzeczywiście teraz widzę że źle zatytułowałam ten post bo powinien mieć tytuł: Jak oszukują dziewczyny z forum e-konkursy na Rossnecie i chyba tak zmienię, bo dzięki Wam zdałam sobie sprawę że Rossnet chyba jest uczciwy a to Wy pójdziecie po trupach żeby wygrać.

      Usuń
    4. Nie udzielam się na forum ekonkursy rossnet, co słowo to kłamstwo z pani ust. Ma pani dowody że tam się udzielam to proszę je podać.Ja nie mam nic do tego że rossnet zmienił regulamin bo ja w przeciwieństwie do pani wygrywam w kreatywnych konkursach. Bezpodstawne oczernianie jest karalne to tak na przyszłość. Żegnam

      Usuń
    5. No to się ciesz że wygrywasz w kreatywnych, ja w ogóle w takich nie biorę udziału. Nie interesuje mnie to czy Pani się na tamtym forum udziela, na pewno z tamtego forum Pani tutaj trafiła. Nikogo po imieniu i nazwisku tutaj nie oczerniam, podobno Pani już skończyła, ale dalej ma ze sobą problem widzę!!!

      Usuń
    6. Skoro nie interesuje Pani to, czy ja sie udzielam na tamtym forum to dlaczego jest Pani pewna że trafiłam z tamtego forum tutaj. Otóz myli sie pani. Nie mam czasu śledzić forum, blogów itp. Dopiero wczoraj poczytałam sobie to forum i zrozumiałam co znaczyło Wy w pani ustach. Wczoraj dowiedziałam sie o burzy którą sie rozpętała na forum. Trafiłam tutaj bo znajoma mi powiedziała że moje nazwisko jest podkreślone na liście na pani blogu. Także nie jest tak jak pani pisze. Po nazwisku pani nie oczernia ale listę zamieściła a jaka to różnica ?Życzę miłego dnia i pozdrawiam i polecam nie szukać spisków tam gdzie ich nie ma :-)

      Usuń
    7. Nie masz czasu, a od dwóch dni tutaj siedzisz. Dziwne że temat dawno ucichł a od dwóch dni jak jakiś cymbał umieścił linka do tego bloga na tamtym forum to się posypały nowe komentarze. Ja spisków nie szukam, a burzę rozpętali tamci, więc do nich pretensje

      Usuń
  54. poczytałam sobie ten wątek na tamtym forum i jestem w szoku, one chyba naprawdę nie mają nic do roboty, wyszukują kto kiedy się logował, szukają właścicieli stron ha ha i kto tu się bawi w detektywa. A tak na serio to niech one najpierw nauczą się czytać. Piszą że Pani się użala że nie wygrała, a wyraźnie jest napisane że Pani w tych konkursach nie brała udziału. Naśmiewają się z innych a same są żałosne w tym co piszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się przejmować takimi osobami, przegrały na całej linii i teraz płaczą. Widziałam co pisały bo się wczoraj zalogowałam żeby poczytać bo widziałam że mam sporo wejść na bloga z tamtego forum a one od razu napisały że się logowałam, że ich śledzę. Szkoda że te inteligentne osoby zapomniały że żeby coś przeczytać to trzeba się zalogować, bo inaczej treści są nie widoczne.

      Usuń
  55. Adminie forumowiczki z e-konkursy maja wypalone mózgi od siedzenia przed kompem bo nie maja nic ciekawego do roboty, siedza w domu i im sie nudzi, moglyby sie wziac do roboty... one sa wielce inteligentne potrafią czytac, pisac i pouczac innych jacy maja byc...same łamią wszelkie regulaminy zeby tylko zdobyc nagrode, zakladaja fikcyjne konta, graja za kase innym a potem potrafią przepraszac na forum, ze nie udalo im sie wygrac komus nagrody...oficjalnie proponują głosy z kilku kont a potem pisza ze grają tylko na siebie...paranoja i porażka... Adminie na Twoim blogu zawitam na dłużej... :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie ma sie co przejmować głupimi komentarzami, przecież każdy by się wkurzył że skończyły sie dobre czasy i w wygrywaniu będą ograniczenia, może w końcu to szansa dla tych prawdziwie kreatywnych a nie fikcyjnych osób które grają na męża, siostrę mamę, chomika i rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. W kreatywnych nie bierzesz udziału bo jesteś za głupia,w quizach i czasówkach nie wygrywasz bo jestes za wolna.Za to jestes cwana-wygrałas rower w konkursie na polecenia (pochwal sie ile meili musiałaś założyć i kont,żeby uzuskac ilość poleceń na wygranie roweru)Widziałam co się działo w tym konkursie,zrezygnowałam z niego po 2 dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupia to jesteś Ty, jak nie zauważyłaś to tam był link polecający i wystarczyło że umieściłam go na moich blogach a osoby chętne się z niego rejestrowały. Nie musiałam oszukiwać i zakładać konta na rodzinkę jak ta banda oszustów. A w konkursach jak byś czytała ze zrozumieniem to nie biorę udziału bo nie mam czasu, ale nie którzy widzę że mają z tym problem, podstawówka się kłania

      Usuń
  58. no niestety kwarantanna dała po garach oszustom, co sie chcieli na rossnet dorobić...wielkie dzięki dla rossnet, że wprowadził ograniczenia, może będzie można grać wreszcie z przyjemnością :) ADMINIE super blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. ale co ty za głupoty opowiadasz,ze nie znałaś tego portalu Oszustko?????

    Login:


    lenka00

    Strona WWW:
    Z nami od:
    25 Sierpnia 2011, 1:05

    Ostatnio online:


    03 Grudnia 2012, 10:00

    Miejscowośc:


    Gorzów

    Wiek:


    29

    Przyjaciel:NIE - Dodaj
    Ilośc postów:
    34 zobacz posty
    Kontakt
    PW:
    napisz
    darmowe próbki:
    http://www.lowca-okazji.blogspot.com/

    Jesteś oszustką do potęgi ntej ..gdzieś w tym Twoim blogotworze widziałam wpis ,że rower dostałaś chyba przez to,że pisałaś skargi do rossnetu :)
    No uczciwie sprawę przedstawiłaś
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że nie którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem, nie napisałam że nie znam tego portalu tylko tego wątku Rossnet, jeszcze raz podstawówka się kłania

      to jest ostatni komentarz jaki publikuję od Was bo nie mam zamiaru już się z Wami kłócić, tym bardziej że nie potraficie czytać. Więc nie piszcie bo nie opublikuję. Wątek uznaję za zamknięty.

      Usuń
virtualnetia / projektowanie stron www