Satysfakcja gwarantowana w Biedronce (jogurty FruVita) - zwrot za zakupy

Konkurs

To już piąta promocja w Biedronce typu satysfakcja gwarantowana. Tym razem zwrotu pieniędzy można otrzymać za jogurty FruVita.

Akcja Promocyjna prowadzona jest we wszystkich sklepach Biedronka codziennie w okresie od poniedziałku 17.10.2016 do niedzieli 25.10.2016 r., jednak nie dłużej niż do wyczerpania zapasów.

Produkty promocyjne biorące udział w akcji:
- Jogurt Fruvita Premium, 400g, Gruszka
- Jogurt Fruvita Premium, 400g, Malina
- Napój jogurtowy Fruvita, 700g, truskawka-kiwi
- Napój jogurtowy Fruvita, 700g, truskawka-banan
- Napój jogurtowy Fruvita, 700g, jagoda-wiśnia
- Napój jogurtowy Fruvita, 700g, jabłko-gruszka
- Jogurt owocowy z musem Fruvita, 120g truskawka
- Jogurt owocowy z musem Fruvita, 120g, brzoskwinia
- Jogurt owocowy z musem Fruvita, 120g, jabłko-limonka
- Jogurt pitny Fruvita 0% tłuszczu, 400g, suszona śliwka
- Jogurt pitny Fruvita 0% tłuszczu, 400g, truskawka
- Jogurt pitny Fruvita 0% tłuszczu, 400g, brzoskwinia
- Jogurt pitny Fruvita 0% tłuszczu, 400g, naturalny
- Jogurt z kawałkami owoców Fruvita, 400g, wiśniowy
- Jogurt z kawałkami owoców Fruvita, 400g, owoce lasu
- Jogurt z kawałkami owoców Fruvita, 350g panna cota
- Jogurt z kawałkami owoców Fruvita, 350g, kiwi
- Jogurt z kawałkami owoców Fruvita, 350g, banan
- Jogurt Fruvita Duo
- Jogurt pitny Fruvita, 400g truskawkowy
- Jogurt pitny Fruvita, 400g, brzoskwiniowy
- Jogurt pitny Fruvita, 400g, owoce leśne
- Jogurt owocowy Fruvita, 400g truskawka
- Jogurt owocowy Fruvita, 400g, brzoskwinia-marakuja
- Jogurt z kawałkami owoców Fruvita, 400g, pieczone jabłko
- Jogurt z kawałkami owoców Fruvita, 400g, morelowy
- Jogurt owocowy Fruvita, 400g, truskawka-poziomka
- Jogurt owocowy Fruvita, 400g, jagoda
- Jogurt Fruvita, 4x150g, truskawka
- Jogurt Fruvita, 4x150g, brzoskwinia-marakuja


Więc jeżeli kupisz jeden z powyższych produktów i nie będzie Ci smakował, przyjdź do sklepu Biedronka i okaż przy kasie swoją kartę "Moja Biedronka" oraz paragon dokumentujący zakupiony promocyjny produkt a otrzymasz zwrot pieniędzy w postaci vouchera o wartości tego produktu, do wykorzystania przy kolejnych zakupach na dowolne produkty, z użyciem karty „Moja Biedronka”.

Więcej okazji typu zwrot pieniędzy za zakupy znajdziesz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

Anonimowy
17 października 2016 07:30

Komus sie udalo? Promocja z herbatami nie dziala z winy Biedronki, ktora przeslala niekompletne kody potrzebne do zrobienia zwrotu.

Em.
18 października 2016 00:40

za herbaty dostałam bony na 5 zł z kawałkiem (zamiast 4,99?!) i na 10 z kawałkiem (podwójny), oczywiście ten na 10 nie działa :) z opakowaniem po jogurcie chyba nie chce mi się iść, no może.. podenerwować pracowników mojego sklepu, bo im się nie chce rozwiązywać problemów z bonami i twierdzą, że takich bonów u nich nie ma!

Anonimowy
20 października 2016 16:54

Promocja jest,więc nierozumię tłumaczenia pracowników Biedronki,że bony nie działają,ja miałam podobny przypadek z bonami za herbatę.Pani kasjerka nie wiedziała o co chodzi jak chciałam zrealizować bony ale się uparłam, że nie odejdę od kasy ,powiedziałam że ma je odbić z kartą Biedronka i bony zrealizowałam. Masakra robią promocję a pracownicy niedoinformowani.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger