Przetestuj nowy jogurt Zott Primo - 5000 szt. czeka

Konkurs

Nowość Zott Primo - Odkryj pierwszy jogurt naturalny z dodatkami.

Poznaj zupełną nowość na polskim rynku - innowacyjne połączenie jogurtu naturalnego bez dodatku cukru i pysznych dodatków. Dołącz do TRND i rozsmakuj się w nowym jogurcie Zott.

Każda z 5 000 osób wybranych do udziału w projekcie otrzyma zwrot kosztów za zakup 32 Jogurtów Naturalnych z dodatkami Zott Natur do maksymalnej kwoty 55 zł - do wypróbowania przez siebie oraz podzielenia się ze znajomymi.

Zestaw Ambasadora zawiera:
- Przewodnik Projektu
- Książeczkę Twojego Badania Opinii, służącą do zebrania informacji wśród Twoich rozmówców na temat jogurtu Zott Natur z dodatkami. Możesz zebrać informacje od nawet 20 osób!
- 3 ekologiczne torby Zott Primo (w dalszej części przewodnika dowiesz się czym jest Zott Primo!), jedna dla Ciebie, a dwie dla Twoich ulubionych osób..

W wybranym przez siebie sklepie kupisz i otrzymasz zwrot kosztów za:
- 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla Ciebie i dla Twojej rodziny (łącznie 16 jogurtów w ośmiu wariantach)
- 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla Twoich przyjaciół
i znajomych (łącznie 16 jogurtów w ośmiu wariantach)

Zgłaszać można się do 3 października 2016

Jeżeli otrzymałaś zaproszenie do udziału w projekcie jogurt Zott Primo, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij swoje zgłoszenie. Jeżeli nie znasz jeszcze strony TRND to zarejestruj się i bierz udział w ciekawych projektach.

Wcześniejsze testowania w TRND zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 17 komentarze

16 października 2016 13:39

Pierwsze wrażenia ze smakowania i od razu małe rozczarowanie: bardzo mała ilość jogurtu w kubeczku. Owszem, niby gramatura podana, ale wyobraźnia działa inaczej widząc takie, a nie inne wielkościowo opakowanie. Tym bardziej, że jogurt jest świetny! Jego największym atutem jest to, że nie jest słodki. Świetnie więc nadaje się zarówno do wyrabiania smaków i nawyków u małych dzieci, jak i dla dorosłych wnikliwie czytających skład produktu. #ZottNaturalnie, #naturalniezowocami/naturalniezmusli

Anonimowy
16 października 2016 20:40

Ja też testuję i zdecydowanie bardziej smakują mi jogurty z dodatkiem owoców niż musli.
zajka_lbn

dukat1990
18 października 2016 21:18

Witam bardzo smakują mi jogurty zott natur primo świetne są owocowe bardziej słodkie a z musli mniej ale też bardzo pyszne. Doskonałe na śniadanie, podwieczorek, pracy czy szkoły. Dzieciom bardzo smakują owocowe.

dukat1990
18 października 2016 21:20

Witam bardzo smakują mi jogurty zott natur primo świetne są owocowe bardziej słodkie a z musli mniej ale też bardzo pyszne. Doskonałe na śniadanie, podwieczorek, pracy czy szkoły. Dzieciom bardzo smakują owocowe.

19 października 2016 16:14

Sam jogurt naturalny jest smaczny a w połączeniu z dodatkami daje ciekawy smak. Dla każdego może być coś innego bo przecież jest 8 rodzai. Jak spróbuję wszystkie, to podzielę się opinią który mi najbardziej zasmakował. Na razie powiem, że szybko znika z kubeczka :-)
#ZottNaturalnie, #naturalniezowocami/naturalniezmusli

latka77
20 października 2016 14:55

Świetna sprawa z tym testowaniem :) próbowałam już wszystkich jogurtów naturalnych w 8 wariantach. Mega plus za brak cukru w jogurcie, nie każdemu będzie to odpowiadało ale dodając dodatki w postaci owoców bądz musli można załagodzić smak. Jak dla mnie dbającej o zdrowe odżywianie jest to rewelacyjna propozycja, jogurt jest bardzo dobry nie za gęsty nie za rzadki. Traktuję je jako przekąski zatem dla mnie ta ilość z opakowania jest wystarczająca ale wiadomo :) chciałoby się więcej i więcej. I zdecydowanie polecam warianty z owocami niż z musli ale może to dlatego że nie przepadam za musli właśnie. Dodatkowy plus za opakowanie bardzo ładne, czytelne i kuszące :)

DanO
24 października 2016 17:05

Smaczne są te jogurty w wielu wariantach do wyboru. Każdy smakosz jogurtów znajdzie coś dla siebie. U nas po testach już prawie śladu nie widać, bo tak smakowały. Warto spróbować i samemu się przekonać.

Anonimowy
25 października 2016 17:56

Miałam okazję przetestować jogurty Zoot Primo owocowe. Ilość dla mnie ilość odpowiednia dla małej przekąski. Smak mało słodki, ale jak dla mnie akurat...nie lubię zbyt słodkich deserów. Połączenie naturalnego jogurtu z owocami super pomysł.

Anonimowy
25 października 2016 21:25

ArekZ
Bardzo smaczne jogurty, jogurt naturalny bez dodatku cukru dopełnia dodatek musu z owoców lub musli. Osiem wariantów smakowych, więc każdy wybierze coś dla siebie. Jedyny minus, mało jogurty naturalnego w większej komorze :)
#ZottNaturalnie, #naturalniezowocami/naturalniezmusli

Anonimowy
28 października 2016 11:30

Witam, także testuje jogurty Zott Primo. Jogurty mi smakują lecz bardziej przypadły mi do gustu te z dodatkami owoców.

28 października 2016 15:17

Ja także znalazłam się w gronie testujących ten jogurt. Duży plus za brak dodatku cukru do jogurtu naturalnego, a dodatki przepyszne :)

28 października 2016 17:32

Testuję również ja. Bardzo smakują mi z dodatkami owoców. Szkoda tylko, że owoce mają dodatek cukru.
Bardzo fajna i smaczna kampania.

lukicz533
3 listopada 2016 09:19

Zott Primo są idealna przekąską jaki i idealnym lekkim drugim śniadaniem czy kolacją. Jogurt naturalny z dodatkiem który możemy dopasować do naszego gustu kulinarnego. Ja wybieram najchętniej wiśnie, dla mnie to idealne połączenie smaków. Zott Primo z dodatkami zaspokoii podniebienie wszystkich smakoszy. #ZottNaturalnie

10 listopada 2016 11:48

Bardzo smaczna kampania. Też mam okazję testować i jestem bardzo zadowolona z produktów. Cieszy mnie połączenie jogurtu naturalnego ze smacznym dodatkiem:) Ja osobiście polecam warianty z musli, są super!!
Zapraszam również do opiniowania u mnie: http://testujemytestujemypl.blogspot.com/2016/11/zott-primo-i-wspomnienia-ambasadora.html

sylwiam
11 listopada 2016 14:10

Ja również miałam okazję przetestować jogurty Zott Primo. Jestem bardzo zadowolona z produktów, chociaż były one bardzo trudno dostępne ( czułam się jak detektyw ).Nam najbardziej smakowały jogurty owocowe ( szczególnie jagodowy -pycha).To co mnie w nich ujęło to brak cukru w jogurcie i różnorodność dodatków ( aż 8 smaków do wyboru).#ZottNaturalnie, #naturalniezowocami/naturalniezmusli

18 listopada 2016 18:55

I ja testowałam jogurty Zott. Bardzo udane połączenie jogurtu naturalnego z owocami i musli. Bardzo lubię takie połączenia i w końcu ktoś to wymyślił. Do tej pory musiałam do pracy pakować oddzielnie jogurt i oddzielnie torebkę z musli, a teraz proszę. W jednym opakowaniu wszystko gotowe:)

Anonimowy
23 listopada 2016 11:56

Testowanie jogurtów zakończone jakiś czas temu. Rozeszły się jak świeże bułeczki, córka codziennie chciała brac jogurcik do szkoły. Teraz po zakończeniu kampanii nadal wiernie kupujemy zott natur :)#naturalnie z owocami. Ogromnie polecam!!!!!!!!!!!!
Monali88

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger