Darmowa kawa w Biedronce (Satysfakcja gwarantowana - zwrot pieniędzy)

Konkurs

Miliony Polaków nie może się mylić wybierając produkty z Biedronki. Aż 39% klientów wybiera kawy rozpuszczalne i 41% kupuje kawy mielone. Jeżeli nie będziesz zadowolony z tych produktów otrzymasz bon o wartości zwracanych produktów jeżeli posiadasz zarejestrowaną kartę "Moja Biedronka"

Produkty biorące udział w promocji:
Kawa rozpuszczalna Cafe d’ Or Gold, 200 g
b) Kawa rozpuszczalna Jacobs Cronat Gold, 200 g
c) Kawa rozpuszczalna Jacobs Kronung, 200 g
d) Kawa rozpuszczalna Cafe d’ Or Crema, 180 g
e) Kawa mielona Le Grand Gold, 250 g
f) Kawa mielona Le Grand exlusive 100% Arabica, 250 g
g) Kawa mielona Tchibo Exlusive, 275 g
h) Kawa mielona Parana, 500 g
i) Kawa ziarnista Crema e Gusto Lavazza, 1 kg
j) Kawa ziarnista Le Grand, 500 g

Pamiętaj aby zachować paragon inaczej nie otrzymasz zwrotu. Szczegóły poznasz klikając poniższy link.

Więcej okazji typu zwrot pieniędzy za zakupy znajdziesz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 11 komentarze

Anonimowy
26 września 2016 15:22

ja zrobiłam zwrot wczoraj za serek tutti i byłam jedyną osobą która skorzysłtała z promocji,aż mi głupio było...

Anonimowy
26 września 2016 20:48

Ja wczoraj zwróciłam sok pomarańczowy,w sklepie nic nie wiedzieli o promocji,przyszła kierowniczka też nic nie wiedziała, poszła na zaplecze gdzieś dzwoniła i wtedy mi zrobili zwrot bo nie umieli wydrukować bonu i też mi głupio było więc Cię rozumie.

26 września 2016 20:52

Ale jak to? Otworzyłaś sok, napisałaś się i zwróciłaś go? Myślałam że produktów się nie zwraca :)

Anonimowy
26 września 2016 22:32

Produktów nie trzeba zwrócić moim zdaniem, tak wnioskuje po Regulaminie. Ja za parę dni robię zapas kawy na tą akcję. Ps. Często w tej Biedronce są nie doinformowani pracownicy, aż żal bierze jak się męczą jak człowiek ich oświeci ;-) / Kordian.

Anonimowy
27 września 2016 13:20

witam. To jest taka sama promocja jak z dove? Po zakupieniu produktu zwracają pieniądze?

Anonimowy
27 września 2016 13:47

tak samo było z konkursem, w którym były do wygrania 4paki piwa (Warka i coś jeszcze), wygrałam... a w biedrze nie wiedzieli, że mieli taki konkurs... nic nigdy nie wiedzą, nawet kierownik regionalny nic nie słyszał.. eh ;)

Anonimowy
27 września 2016 17:00

lavazza kupiona. jutro mam zaniar isc po kase. juz ktos byl?

Anonimowy
27 września 2016 21:53

Zle napisałam,oczywiście zrobiłam zwrot za sok.Dzisiaj zrobiłam zwrot za kawę w innej Biedronce, znowu to samo nic nie wiedzieli,ekspedientka patrzyła na mnie jak na stwór z innej planety co ja chcę? kierowniczka też nie wiedziała ale po rozmowie telefonicznej i ciężkich próbach wreszcie udało im się wydrukować kupon MASAKRA.

Anonimowy
28 września 2016 09:38

Ale jak to jest kupię kawę i chce zrobić zwrot to muszę oddać ta kawę co kupiłam czy nie

Anonimowy
28 września 2016 12:42

Ja wydrukuje zdjęcie o tej promocji i pójdę z wydrukiem, że chce z tej akcji skorzystać, nie będę się tłumaczył o co mi chodzi to ich obowiązek być na bieżąco./ Kordian

Anonimowy
1 października 2016 22:01

wczoraj kupiona kawa dzisiaj dostałam kasę bo jm sie bon nie wydrukował

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger