Przetestuj nowe jogurty Jogobella (Musli, Breakfast, 8 Zbóż) - projekt dla 5000 osób

Konkurs

Już teraz 5000 Ambasadorów Jogobella wypróbuje aż 3 owocowe nowości: Jogobella Breakfast, Jogobella Musli i Jogobella 8 Zbóż. Dołącz do TRND i odkryj jak wiele sposobów na radość ze śniadania przygotowała dla Ciebie Jogobella. Zapowiada się smakowity projekt :)

Projekt ten tak jak poprzednie polega na zakupieniu produktów za który otrzymasz zwrot pieniędzy. Łącznie otrzymasz zwrot za całość poniesionych kosztów, jednak nie więcej niż 66 zł. Zwrot otrzymasz zaraz po zakończeniu projektu, pod warunkiem przesłania poprawnego paragonu.

Ile opakowań jogurtu Jogobella, w ilu wariantach możesz zakupić:
- Dla siebie oraz swojej rodziny możesz zakupić łącznie 6 opakowań Jogobella Musli, 6 opakowań Jogobella Breakfast i 6 opakowań Jogobella 8 Zbóż.
- Dla swoich bliskich, przyjaciół i znajomych możesz zakupić 6 opakowań Jogobella Musli, 6 opakowań Jogobella Breakfast i 6 opakowań Jogobella 8 Zbóż.
- Łącznie, w ramach swojego Zestawu Ambasadora, możesz zakupić 12 opakowań Jogobella Musli, 12 opakowań Jogobella Breakfast i 12 opakowań Jogobella 8 Zbóż.

Wszystkie otrzymane formularze zostaną przeanalizowane przez zespół trnd, by wyłonić 5 000 osób, które będą mogły wziąć udział w projekcie!

Zgłaszać można się do 12 września 2016

Jeżeli otrzymałaś zaproszenie do udziału w projekcie Pampers, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij swoje zgłoszenie. Jeżeli nie znasz jeszcze strony TRND to zarejestruj się i bierz udział w ciekawych projektach.

Poinformuj swoich znajomych o tym, że bierzesz udział w projekcie Jogobella. Użyj swojego profi lu społecznościowego i zaproś ich do wspólnej zabawy z jogurtami Jogobella.

Wcześniejsze testowania w TRND zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Udostępnij: :
 

+ komentarze + 12 komentarze

19 września 2016 11:28

Udało mi sie dostac do testowania i wielce ciekawa jestem smakow Jogobella Musli.Tych jako jedynych jeszcze nie probowałam ;)

Anonimowy
27 września 2016 21:15

Ja również uczestniczę w tym projekcie! Uwielbiam jogurty i wszelkie mleczne deserki, dlatego bardzo się cieszę, że mogę poznać trzy rodzaje jogurtów Jogobella, po które być może nie sięgnęłabym w sklepie. Do tej pory spróbowałam Jogobella Breakfast oraz 8 zbóż, testowanie Jogobelli Musli dopiero przede mną. Jogurty są bardzo smaczne, nie za słodkie, mają dużo dodatków i są w kilku wariantach smakowych, co mi bardzo odpowiada, bo mogę wybrać to, na co akurat mam ochotę. Moim bliskim również smakują te przekąski, więc z czystym sumieniem polecam wszystkim. Ranna28

3 października 2016 21:43

Smakowity projekt który równiez testuję z trnd :)Jogurty Jogobella sa super.Nie znalazla sie osoba ktora by spróbowała i narzekała! Mój 2 letni synuś uwielbia:)Idealne na szybka przekaske do racy do szkoly lub poprostu na 2 sniadanie:)Wybor smakow jest bogaty co rowniez jest duuuzym plusem:)

walbi6
7 października 2016 12:39

Witam. Zostałem testerem jogurtów Jogobella w programie testów TRND. Po rozdaniu części z jogurtów oczywiście sam spróbowałem wszystkich smaków. Stąd moja opinia na temat produktów Jogobelli. Pierwszy na tapetę biorę Jogobella Breakfast – jogurt z dodatkami w osobnej przegródce. Smaki do wyboru: Tropikalne Musli, Crunchy z czekoladą i Orzechowe Musil. Mi najbardziej do gustu przypadło właśnie 3 smak. Zawiera płatki owsiane, pestki dyni, kawałki migdałów, orzeszków pekan, orzechów nerkowca i prażonych orzechów laskowych. Ten smak jest dla mnie najbardziej odpowiedni. Syci i smakuje najlepiej, porcja 125g wystarczy dla dziecka jako mały posiłek czy podwieczorek. Jako drugi rodzaj jogurtów opiszę Jogobella 8 zbóż. Tu mamy więcej smaków bo aż 6. W jogurcie znajdują się niczym nie zmielone ziarna. Owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenica, ryż, proso, gryka. Wszystko potrzebne naszemu organizmowi. Ten jogurt najbardziej mi smakował ze wszystkich ponieważ po zjedzeniu czułem że nie „wypiłem” lecz również przegryzłem coś. Dużą zaleta jest duża porcja 200g. Ten właśnie jogurt najbardziej odpowiadał mi jako śniadanie do pracy. No i 3 typ.. Jogobella Musli – tu jogurt z kawałkami owoców 4 egzotycznych smakach. Opakowanie 150g wystarcza dla dziecka lecz dra dorosłego przydało by się więcej. Jogurt dla tych co lubią otręby i inne musli. Mi nie do końca przypadł do gustu lecz to moja prywatna opinia. Biorąc pod uwagę ilość smaków i typów polecam jogurty Jogobella jako ciekawy i smaczny pomysł na drobna przekąskę. I co najważniejsze zdrową.

walbi6
7 października 2016 13:05

Witam. Zostałem testerem jogurtów Jogobella w programie testów TRND. Po rozdaniu części z jogurtów oczywiście sam spróbowałem wszystkich smaków. Stąd moja opinia na temat produktów Jogobelli. Pierwszy na tapetę biorę Jogobella Breakfast – jogurt z dodatkami w osobnej przegródce. Smaki do wyboru: Tropikalne Musli, Crunchy z czekoladą i Orzechowe Musil. Mi najbardziej do gustu przypadło właśnie 3 smak. Zawiera płatki owsiane, pestki dyni, kawałki migdałów, orzeszków pekan, orzechów nerkowca i prażonych orzechów laskowych. Ten smak jest dla mnie najbardziej odpowiedni. Syci i smakuje najlepiej, porcja 125g wystarczy dla dziecka jako mały posiłek czy podwieczorek. Jako drugi rodzaj jogurtów opiszę Jogobella 8 zbóż. Tu mamy więcej smaków bo aż 6. W jogurcie znajdują się niczym nie zmielone ziarna. Owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenica, ryż, proso, gryka. Wszystko potrzebne naszemu organizmowi. Ten jogurt najbardziej mi smakował ze wszystkich ponieważ po zjedzeniu czułem że nie „wypiłem” lecz również przegryzłem coś. Dużą zaleta jest duża porcja 200g. Ten właśnie jogurt najbardziej odpowiadał mi jako śniadanie do pracy. No i 3 typ.. Jogobella Musli – tu jogurt z kawałkami owoców 4 egzotycznych smakach. Opakowanie 150g wystarcza dla dziecka lecz dra dorosłego przydało by się więcej. Jogurt dla tych co lubią otręby i inne musli. Mi nie do końca przypadł do gustu lecz to moja prywatna opinia. Biorąc pod uwagę ilość smaków i typów polecam jogurty Jogobella jako ciekawy i smaczny pomysł na drobna przekąskę. I co najważniejsze zdrową.

walbi6
7 października 2016 13:10

Witam. Zostałem testerem jogurtów Jogobella w programie testów TRND. Po rozdaniu części z jogurtów oczywiście sam spróbowałem wszystkich smaków. Stąd moja opinia na temat produktów Jogobelli. Pierwszy na tapetę biorę Jogobella Breakfast – jogurt z dodatkami w osobnej przegródce. Smaki do wyboru: Tropikalne Musli, Crunchy z czekoladą i Orzechowe Musil. Mi najbardziej do gustu przypadło właśnie 3 smak. Zawiera płatki owsiane, pestki dyni, kawałki migdałów, orzeszków pekan, orzechów nerkowca i prażonych orzechów laskowych. Ten smak jest dla mnie najbardziej odpowiedni. Syci i smakuje najlepiej, porcja 125g wystarczy dla dziecka jako mały posiłek czy podwieczorek. Jako drugi rodzaj jogurtów opiszę Jogobella 8 zbóż. Tu mamy więcej smaków bo aż 6. W jogurcie znajdują się niczym nie zmielone ziarna. Owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenica, ryż, proso, gryka. Wszystko potrzebne naszemu organizmowi. Ten jogurt najbardziej mi smakował ze wszystkich ponieważ po zjedzeniu czułem że nie „wypiłem” lecz również przegryzłem coś. Dużą zaleta jest duża porcja 200g. Ten właśnie jogurt najbardziej odpowiadał mi jako śniadanie do pracy. No i 3 typ.. Jogobella Musli – tu jogurt z kawałkami owoców 4 egzotycznych smakach. Opakowanie 150g wystarcza dla dziecka lecz dra dorosłego przydało by się więcej. Jogurt dla tych co lubią otręby i inne musli. Mi nie do końca przypadł do gustu lecz to moja prywatna opinia. Biorąc pod uwagę ilość smaków i typów polecam jogurty Jogobella jako ciekawy i smaczny pomysł na drobna przekąskę. I co najważniejsze zdrową.

7 października 2016 15:35

Jestem tą szczęściarą której udało się być w kampanii Jogobella na platformie TRND. Ja ,moi bliscy i znajomi polubiliśmy jogurty Jogobella. Połączenie jogurtu , owoców i musli to jest to co tygrysy lubią ;)- polecam

10 października 2016 23:02

Zdrowe odżywianie staje się coraz popularniejsze. Rośnie liczba osób, które chcą odżywiać się prawidłowo. Zdrowe żywienie odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia, a tym samym determinuje długość życia.
W mojej rodzinie jest dwa punkty, związane z odżywianiem - smacznie i zdrowo!Dla tego kiedy zobaczyła rekrutacje do projektu TRND Jogobella Breakfast, Jogobella 8 Zbóż, Jogobella Musli; zgłosiłam się, tak jak producent obiecuje wysoka jakość i zdrowotne właściwości produktu.
Polowa projektu już za mną, czas Wam, moje drogie, zobaczyć moja opinia.
Jak zawsze zwrócę uwaga na jakość, cena i smak produktów które udało mi się przetestować.
Jakosc. Uważam że wszystkie trzy rodzaje jogurtów 100% wysokiej jakości tak jak one powstają z wysokiej jakości mleka, posiadają żywe kultury bakterii, z małą ilościom cukru ( porównania do innych jogurtów tego typu), zawierają extra duże kawałki owoców oraz wspaniale dodatki: owies, orkisz,żyto, jęczmień itp., kremowe. Z wysoką wartościom energetyczna. Opakowanie ładnie się prezentuje.
Jogebella breakfast z jagodami i jogobella breakfast z bananami, wzbogacone są dodatkowo kawałkami czekolady co dodatkowo ulepszają ich smak. Uważam że to dobry pomysł na wczesne śniadanie, przed wyjściem do pracy lub zaraz po przyjściu do niej. Doskonały jako przekąska czy lekka kolacja. Zdecydowanie jakość na plus!
Cena.Cena około 1,99 zł./125g. za Jogobella Breakfast , trochę taniej Jogobella Musli, za ten jogurt, w Kauflandzie, zapłacimy 1,58 zł./150g, za Jogobella 8 Zbóż oddamy 2,19 zł./200g. Powiedziała bym że to nie jest dużo za pyszny i wzbogacony posiłek. Za produkty wyższej jakości płacimy więcej, dla tego pozwolę sobie postawić plus i za cenę.
Smak. Mi, szczerze, bardzo smakuje. Wszystkie smaki bardzo dobre, wręcz wyśmienite. Jogobella Breakfast, Jogobella 8 Zbóż, Jogobella Musli majom inny smak porównując do tradycyjnych jogurtów. Jogobella ma różne pyszne smaki, jest nie za słodkie i posiada pyszne i zdrowe dodatki. Przyzwoicie gęste jogurty z odpowiednią ilością owoców. Smak na plus.
Jak dla mnie jogurty Jogobelli są najlepsze na rynku. Duże kawałki owoców, dobry smak i co najważniejsze dopasowanie smaków do sezonu.
#porcjaradosci

Anonimowy
1 listopada 2016 14:44

Braliśmy udział w projekcie i do dzisiaj na śniadanko obowiązkowo Jogobella! Lekka a jednocześnie pożywna! Smakowała od najmłodszego po najstarszego członka rodziny, przyjaciele i znajomi również byli zadowoleni i nikt nie wyraził sprzeciwu ;)
feterka

1 listopada 2016 15:39

Przetestowałam zainwestowalam i zwrotu kosztów nie dostałam... niestety!

Anonimowy
3 listopada 2016 13:43

Może za późno zeskanowałaś paragony ...

giliath
3 listopada 2016 18:19

Również miałam przyjemność testować jogurty. Radość z odkrywania nowych smaków nie do opisania. Polecam!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger