Testuj zestawy kosmetyków - XXX edycja

Konkurs

Zapraszamy Was do wzięcia udziału w 30 edycji testowania kosmetyków!

Do przetestowania 4 zestawy kosmetyków, ale wcześniej zasady uczestnictwa w zabawie:
1. Sprawdź jakie kosmetyki są dostępne w każdym z zestawów.
2. Wybierz ten zestaw, który chciałabyś otrzymać do testów.
3. W komentarzach pod artykułem (kliknij zostań testerem) uzasadnij dlaczego chciałabyś otrzymać ten właśnie zestaw.

A oto zestawy kosmetyków, które możecie otrzymać:
1. Zestaw do pielęgnacji skóry niemowląt i dzieci
- Skarb Matki krem nawilżający do codziennej pielegnacji buzi i ciała dla niemowląt i dzieci
- Oliwka dla niemowląt i dzieci
2. Zestaw fluidów
- Pharmaceris F Fluid ochronno-korygujący SPF 50+
- Iwostin Correctin Max Fluid mocno kryjący SPF 30
3. Zestaw intensywnie nawilżający
- Eveline Cosmetics multiodżywcze mleczko do ciała
- Eveline Cosmetics bioHyaluron 4D luksusowy krem nawilżająco-ujędrniający
4. Zestaw olejków
- Eveline Cosmetics SOS specjalistyczny olejek pielęgnacyjny
- Wellness&Beauty olejek do ciała z olejem sezamowym oraz ekstraktem z wanilii

Zgłaszać można się do 7 sierpnia 2016

Pozostałe testowania na Aleja Kobiet zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

1 sierpnia 2016 09:40

bardzo chciałaby przetestować zestaw intensywnie nawilżający. Moja skóra po urlopie i upałach jest strasznie sucha, przetestowałam już wiele produktów, które nie dają takiego nawilżenia jakiego oczekuję. Mam nadzieję, że 3. Zestaw intensywnie nawilżający Eveline Cosmetics multiodżywcze mleczko do ciała oraz Eveline Cosmetics bioHyaluron 4D luksusowy krem nawilżająco-ujędrniający pozwolą mi cieszyć się zdrową, piękną i nawilżoną skórą :)

5 sierpnia 2016 17:46

Wybrałabym zestaw 3. Zestaw intensywnie nawilżający
- Eveline Cosmetics multiodżywcze mleczko do ciała
- Eveline Cosmetics bioHyaluron 4D luksusowy krem nawilżająco-ujędrniający.
Moja skóra po upalnych dniach w słońcu potrzebuje ratunku w nawilżeniu i regeneracji...aby opalenizna wyglądała jeszcze lepiej niż teraz ;-)Mam nadzieję, że zestaw tych kosmetyków pozwoli na to....i aby mąż powiedział fiu fiu...:-)

5 sierpnia 2016 17:51

Chciałabym przetestować zestaw 3. Zestaw intensywnie nawilżający
- Eveline Cosmetics multiodżywcze mleczko do ciała
- Eveline Cosmetics bioHyaluron 4D luksusowy krem nawilżająco-ujędrniający.
Po upalnych letnich dniach moja skóra potrzebuje ratunku w nawilżeniu. Mam nadzieję, że te kosmetyki przywrócą jej odpowiedni poziom nawilżenia a podkreślona opalenizna sprawi, że mój mąż powie..."fiu fiu!!!" ;-)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger