Przetestuj kosmetyki do opalania Vichy Ideal Soleil - 50 zestawów czeka

Konkurs

Testuj z nami kremy Ideal Soleil i ciesz się słońcem! Napisz w komentarzu pod postem konkursowym dlaczego ochrona przeciwsłoneczna jest dla Ciebie ważna. Najciekawsze odpowiedzi nagrodzone zostaną zestawami Ideal Soleil!

Nagrodą w konkursie jest jeden z 50 zestawów trzech produktów do opalania Vichy Ideal Soleil o wartości 180zł, po 10 zestawów przypadających na każdy z etapów konkursu.

Konkurs trwa od dnia 10 czerwca 2016 do dnia 26 czerwca 2016 do godz. 23:59 (konkurs podzielony jest na 5 etapów)



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 5 komentarze

12 czerwca 2016 16:41

Ochrona przed słońcem jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ nie lubię być mocno opalona i dodatkowo mam sporo tatuaży przy których ochrona przed słońcem jest główną pielęgnacja :)

Basia
13 czerwca 2016 18:08

Chciałabym,żeby moja skóra była piękna,dobrze nawilżona.Poza tym,ochrona przeciwsloneczna powoduje,że skóra wolniej się starzeje:)

13 czerwca 2016 22:57

Zawsze ufałam marce Vichy. Od czasu jak byłam nastolatka używałam serii na trądzik aż do dnia dzisiejszego używając serum wygładzające do twarzy. Dlatego tez chciałabym przetestować krem do opalania ponieważ wiem ze ta firma mnie nie zawiedzie. Poza tym moja wrażliwa skóra potrzebuje solidnej ochrony a wiem ze krem tej firmy mi w tym pomoże .

14 czerwca 2016 12:44

Jako kosmetolog wiem jak ważna jest ochrona skóry przed szkodliwym działaniem promieniowania UV. Ochorona skóry gwarantuje piękny wygląd i skórę bez zmarszczek przez wiele lat.

Anonimowy
14 czerwca 2016 17:22

Bożeszzz..czytajcie ze zrozumieniem ! Tutaj jest tylko info o konkursie i odnośnik do niego który należy nacisnąć ! Taki duży napis " Zostań Testerem" !!!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger