Testuj najlepsze marki w Carrefour

Konkurs

Kupuj produkty biorące udział w akcji P&G w Carrefour i zachowaj paragon. Wypełnij, wydrukuj i wyślij pocztą formularz a otrzymasz zwrot 100% kosztu produktu, który kupiłaś/eś.

Promocją objęte są produkty marek: Gillette, Venus, Head&Shoulders, Pantene, Wellaflex, Pampers, Always, Discreet, Blend-a-med, Oral-b, Old Spice, AmbiPur, Fairy Platinum, Lenor, Vizir, Ariel, Duracel.

Kwota przeznaczona na Rabaty wynosi 30 000 zł. Rabaty przyznawane będą według kolejności zgłoszeń.

Promocja zaczyna się dnia 01.06.2016 r., a kończy w dniu 26.08.2016 r., który jest ostatecznym dniem zakończenia postępowania reklamacyjnego w Promocji. Sprzedaż promocyjna trwa od dnia 01.06.2016 r. do dnia 30.06.2016 r.

Więcej okazji typu zwrot pieniędzy za zakupy znajdziesz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 68 komentarze

Anonimowy
1 czerwca 2016 21:03

Czy kilka osob moze wyslac swoje zgloszenia w jednym liscie poleconym? Czy jednak w jednym liscie poleconym nalezy wyslac tylko jedno zgloszenie?

Anonimowy
2 czerwca 2016 16:40

Można wysłać 4 zgłoszenia (po 2 zgłoszenia na osobę) po jednym produkcie marki np. na Gillette, Pampers, Vizir, Ambi Pur na dwie osoby mieszkające pod tym samym adresem - będzie wtedy zwrot kosztów? Dziękuję za pomoc.

Anonimowy
2 czerwca 2016 16:44

Też jestem tego ciekaw i pytałem o to mailowo Koordynatora, ale jeszcze nie mam odpowiedzi. Ciekawi mnie też jak to się ma do kwestii szczoteczek elektrycznych Oral-B. W regulaminie są podane 3 rodzaje ich i mogę zakupić dwa rodzaje i zgłosić, czy te 3 rodzaje są traktowane jako jedna marka?

2 czerwca 2016 19:05

Tak ktos kupi podpaski za 5zł i wyda na znaczek tez tyle to jaki z tego zysk poczta znow zarobi a jeszcze ile zachody zeby tą kase odzyskac jak ktos nie ma ksero w domu sprawnego najbardziej opłacalna opcja wiec szczoteczka Oral-B ja kupiłam dzis szampon i proszek nie doczytałam ze nie moze byc na jednym rachunki zgłoszone dwa produkty ech zawsze zrobia tak zeby na swoje wyjść

Anonimowy
3 czerwca 2016 08:41

ja też jestem ciekawa czy jednym listem poleconym można wysłać zgłoszenia kilku osób

Anonimowy
3 czerwca 2016 11:02

Ja kupiłem szczoteczkę Oral-B 3D White za 129 zł, zobaczę czy oddadzą 109 zł wg. regulaminu ;) i tak miałem przejść na elektryczną szczoteczkę, więc promocja w sam raz dla mnie ;)

Anonimowy
5 czerwca 2016 21:46

Gdzie można zdobyć namiar na koordynatora?

Anonimowy
6 czerwca 2016 01:11

W regulaminie masz nazwę Koordynatora promocji i w google znajdź namiar tej Agencji Promocyjnej.

Anonimowy
8 czerwca 2016 17:32

Na stronie Carrefour jest informacja, ze akcja dobiegla konca. Moj wniosek dotarl prawdopodobnie dzis. Teraz pytanie czy zalapie sie na zwrot..

Anonimowy
9 czerwca 2016 12:36

Z Regulaminu §3 pkt. 2:

Uczestnicy, których zgłoszenia wpłyną po wyczerpaniu kwoty przeznaczonej na Rabaty, nie będą uprawnieni do otrzymania Rabatu.

Moje zgłoszenia wpłyną najprawdopodobniej też dzisiaj :-(

Anonimowy
9 czerwca 2016 19:05

Mój list polecony został dzisiaj awizowany. Pewnie wszystkie teraz nadchodzące zgłoszenia nie będą przyjmowane jak kasa na zwroty się skończyła, a po zostawieniu awizo i tak nie odbiorą listów.

Anonimowy
10 czerwca 2016 09:35

Mój list też odebrany 08.06.2016. Nie wiem czy się załapałam. Jak by ktoś miał informacje od koordynatora to niech da znać.

Anonimowy
10 czerwca 2016 16:03

Odebrany to o tyle dobrze, mój awizowany. Mogłem dopłacić te 1,30 zł i wysłać priorytetem.

Anonimowy
10 czerwca 2016 17:42

Teraz też żałuję. Jak by doszło 7go to by nie było problemu. Ma ktoś do nich kontakt bo ja nie mogłam w googlach znaleźć jest tylko adres i nazwa.

11 czerwca 2016 23:16

może ktoś coś ustalił co z listami odebranymi a które doszły po publikacji informacji o wyczerpaniu puli może będzie jak w poprzedniej edycji dodatkowa pula ? nie wiecie nic ?

Anonimowy
12 czerwca 2016 10:32

Koordynator napisał mi, że mają pulę 30 tys. zł na zwroty i tego muszą się trzymać. Na dzień dzisiejszy nie wiedzą ile osób nie otrzyma zwrotu, bo zainteresowanie akcją jest bardzo duże. O to przecież chodziło, żeby ludzie nakupowali produktów, a później nie otrzymają zwrotów, bo pula wyczerpała się po 4-5 dniach roboczych od momentu rozpoczęcia promocji.

Anonimowy
12 czerwca 2016 12:59

Powinni na bieżąco weryfikować zgłoszenia i posiadać licznik puli na swojej www jak to mają inne firmy, a tak to dużo osób nakupiło drogie produkty jak np. szczoteczki elektryczne za ponad 100zł i nie zostaną nagrodzeni. Paranoja. Ja wysłałem zgłoszenie priorytetem 2 czerwca i ciekawe czy dostanę zwrot.

Anonimowy
12 czerwca 2016 16:33

Czyli nic konkretnego nie napisał. Jak zweryfikują zgłoszenia które dostali to zobaczą czy starczy kasy czy nie. Jak zostanie to ewentualnie odbiorą te awizowne. Bo przecież na weryfikacje mają 14 dni od odebrania. Ostatnio była dodatkowa pula bo organizator dał plamę i nie trzymał się regulaminu akcji. Miały być trzy pule miesięczne a oni dawali jak leci. Ale myślę że koordynator za wcześnie odtrąbił fajrant ostatnio 90 tyś rozdawali 40 parę dni.A teraz niecałe osiem dni i koniec.

12 czerwca 2016 17:34

no nic okaże się w poprzedniej edycji była dodatkowa pula - łudzę się że skoro odebrali to może zwrócą skoro komuś poszło avizo

Anonimowy
13 czerwca 2016 09:43

Regulamin &3 pkt2. O wyczerpaniu kwoty przeznaczonej na Rabaty Koordynator poinformuje niezwłocznie na stronie www.everydayme.pl oraz www.carrefour.pl.
Znaczy że pula wyczerpała się 08.06.2016. Ci któży wysłali wcześniej pewnie nie mają się o co martwić. Pytanie tylko co ze zgłoszeniami z 08.06.2016 czy wszystkie zostaną rozpatrzone czy nie bo nie wiadomo jak oni liczyli tą pulę.Teoretycznie powinni bo informacja o wyczerpaniu puli poszła już po odbiorze poleconych czyli jak wpłynęły przed ogłoszeniem informacji o wyczerpaniu puli to muszą rozpatrzyć zgodnie z ich regulaminem. Jak im zostaną pieniądze to pewnie odbiorą część awizowanych. A że powinien być jakiś licznik zgłoszeń na stronie to fakt. Przynajmniej było by wiadomo czy kupować czy nie i nie było by problemu. Ciekawe kiedy podadzą jakieś konkrety bo teraz każdy siedzi jak na szpilkach i się wkurza a to bardziej zniechęca do marki a nie promuje.

Anonimowy
13 czerwca 2016 13:10

Na innym portalu w środę o godz. 12 w południe zobaczyłem, że ktoś napisał 15 godzin wcześniej, że pula nagród na zwroty wyczerpała się. Czyli tak jakby informacja pojawiła się już 7 czerwca...

Anonimowy
13 czerwca 2016 16:54

Ja sprawdziłam około 14tej 08.06.2016 na stronie evrydayme i carrefur i nie było tam informacji o wyczerpaniu puli, a zgodnie z regulaminem akcji tam miały być te informacje podane. Nie wiem dokładnie o której dali informację. Zorientowałam się 09.06.2016 rano że pula jest wykorzystana. I od dziewiątego nie odbierali już poleconych. To znaczy że pula ósmego się wyczerpała. Jak by ktoś miał jakieś konkretne informacje które dni odpadły ze zwrotów to niech da znać.

Anonimowy
13 czerwca 2016 17:50

Moje awizowane zgłoszenia z czwartku zostały dzisiaj odebrane z poczty.

Anonimowy
13 czerwca 2016 18:12

W gazetce promocyjnej Carrefoura ważnej od 15 czerwca informacja o promocji "Wielkie testowanie" :D

Anonimowy
14 czerwca 2016 11:45

No to jak awiza odbierają to jest nadzieja że zwrócą ufffffff.
A gazetkę pewnie zredagowali zanim przyszła wiadomość o wyczerpaniu puli.No ale jak ktoś nie wie zobaczy gazetkę przeczyta i kupi ,a tu guzik.

Anonimowy
14 czerwca 2016 14:12

Jakby nie odebrali awizowanych listów, to po 2 tygodniach wróciłyby do nadawcy, a ten mógłby zwrócić z dowodem zakupu towar pełnowartościowy do Carrefoura w ciągu 30 dni od daty zakupu.

15 czerwca 2016 00:37

U mnie carrfur odmówił przyjęcia towaru, powinni przyjąć?? Wysłałam 7.06, a odebrali dopiero 13 z poczty..i sie nie załapie.. A wysłałam w czasie aktywnej promocji.. Żenada. Fb mają, piszmy , niech P&G wie co sie dzieje..

15 czerwca 2016 08:07

Gina Gina ja miałam tak samo też wysłąlam 7ego a 13 odebrali

Anonimowy
15 czerwca 2016 08:10

Ale nie ma jeszcze wyników weryfikacji to nie wiesz czy się nie załapiesz? Puki nie ma konkretnej informacji od koordynatora to nie ma nic pewnego.

Anonimowy
15 czerwca 2016 08:49

A jak chciałaś oddać towar bez paragonu??
Ma ktoś jakieś informacje od koordynatora że załapał się na zwrot? Albo jakiś kontakt do nich bo ja jakoś nie umiem znaleźć.

15 czerwca 2016 12:10

Fb: procter and gamble polska, tam kirują żeby pisać na,Procter and Gamble Polska Witamy, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza: http://bit.ly/1YnHUVm. Przyjrzymy się sprawie. Tak sie przyjżeli że przekazali mail firmie od promocji, a oni odpowiedzieli ma ..."Procter&Gamble skoro powierzyła obsługę konkursu firmie Happen i
nam, znaczy się że nam ufa.
Dodam, że zwroty są robione do czasu wykorzystania przez konsumentów puli
30 000 zł a nie gwarantwane od 01 czerwca - do 30 czerwca.
W związku z tym, powieważ weryfikacja to dość długie i żmudne zadanie, nie
gwarantujemy że Państwo otrzymacie zwrot.
Jeśli potrzebuje Pan oryginału paragonu - można o niego poprosić - będzie
Pan miał nadal gwarancję. Co do zwrotów - to jak Pan chce zrobić zwrot,
skoro Pan testował produkt i wydał Pan o nim opinię?

W razie potrzeby otrzymania oryginału dokumentu - prosimy o przesłanie
dokładnych danych." lanie wody!Moim zdaniem wysłane 7.06 powinni uznac, bede jutro dzwonić do P&G nresteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze od godz. 9:00 do 17:30
tel. (0 22) 678 55 44
fax (0 22) 678 86 64
Biuro Prasowe
tel. (0 22) 670 8500

15 czerwca 2016 12:13

Kiedyś, z paragonem,produkt pełnowartościowy, zabezpieczony nawet. Powiedzieli że nie przyjmują zwrotów. To teraz bez paragonu,to nawet nie mam co pytać.. :( ale nas załatwili, trzeba walczyć :)

Anonimowy
15 czerwca 2016 16:32

W regulaminie jest info o Organizatorze jest to firma: http://happen.pl/html/kontakt.html

Anonimowy
15 czerwca 2016 18:40

Regulamin zwrotów do Carrefoura:

http://www.carrefour.pl/~/media/Aktualizacja/stale/REGULAMINY/Regulamin%20zwrot%C3%B3w%20towar%C3%B3w

Anonimowy
16 czerwca 2016 10:57

Regulamin akcji jest tak cwanie napisany że liczy się data wpływu do nich a nie data nadania na poczcie, a to jak wiemy robi wielka róznicę. Tak że trochę kiepsko. Na moje mejle do koordynatora czy załapałam się na zwrot nawet nikt nie raczy odpisać.KICHA!!!!

17 czerwca 2016 11:55

Dzwoniłam. Jest dodatkowa pula, załapiemy sie.. :)

17 czerwca 2016 18:08

super :)

Anonimowy
18 czerwca 2016 18:16

Cudownie. Gina browar ci się należy ;-)))

Anonimowy
19 czerwca 2016 13:00

Zgadza się, jest dodatkowa pula na Rabaty w wysokości 40 tys. zł.

Anonimowy
19 czerwca 2016 16:35

Regulamin dodatkowej puli 40.000 zł obowiązuje od 16 czerwca, więc jak ze zwrotami dla osób, których zgłoszenia odebrane zostały 13 czerwca br., po wyczerpaniu pierwotnej puli 30 tys. zł?

Anonimowy
20 czerwca 2016 11:25

Ciekawe kiedy będą przelewać zwroty na konto. A ciekawi mnie za co Wy będziecie mieli zwroty, co kupiliście w akcji?
ja mam szczoteczkę elektryczną Oral B w wersji White i faktycznie wybiela ząbki, więc cieszę się z zakupu. A jak oddają kasę to będę mieć szczoteczkę za free ;-)

Anonimowy
28 czerwca 2016 09:10

Czy ktos juz otrzymal zwrot? U mnie niestety cisza. Jak myslicie ta dodatkowa pula jest tylko dla osob ktore zakupily produkt po 16 czerwca, bo tak naprawde dla wiekszosci osob listy dotarly do 13 czerwca. Oj marnie widze ten zwrot za zakupy

Anonimowy
28 czerwca 2016 12:13

Jeszcze nie mam zwrotu na konto, a moje zgłoszenie odebrali 2 czerwca, bo 1ego robiłem zakup i tego samego dnia wysłałem.

29 czerwca 2016 10:32

może ktoś dopyta się u koordynatora :(

Anonimowy
30 czerwca 2016 01:09

Dziś dostałam zwrot za szczoteczkę–109 zł :) Zgłoszenie wysłałam chyba 2 lub 3 czerwca priorytetem. Bardzo sie ciesze :D

Anonimowy
1 lipca 2016 22:40

Gratki.ja czekam

Anonimowy
6 lipca 2016 13:04

U mnie termin regulaminowy na zwrot minął. Kasy nie przelali. Na wiadomości koordynator nie odpisuje. Kicha. Dostał ktoś zwrot w ostatnim czasie?

6 lipca 2016 15:37

Ktoś pisał że wczoraj wysłali.. Ja nie mam...

Anonimowy
6 lipca 2016 15:43

Mój list najprawdopodobniej dotarł 13 czerwca i niestety też nadal nie mam żadnego zwrotu. Czy ktoś otrzymał zwrot i wie że jego list późno dotarł?

Anonimowy
6 lipca 2016 17:49

Ja wysłałem priorytetem 2 czerwca, w statusie widzę doręczono 3 czerwca, a zwrotu do dziś nie mam na koncie. Paranoja!
Michał

6 lipca 2016 23:42

Ja tam nie mam co liczyć bo list doszedł do nich 9 czerwca

Anonimowy
7 lipca 2016 07:20

Mój odebrali 8go czerwca. Zwrotu brak.

Anonimowy
7 lipca 2016 08:09

Liczę, że przeznaczą tą pulę 40 tys. zł na zgłoszenia, które odebrane zostały po 8 czerwca.

Anonimowy
7 lipca 2016 09:07

Ktoś pisał do nich na ten temat i odpisali że tak właśnie ma być, ale ja kasy nie dostałam.

Anonimowy
7 lipca 2016 11:07

Czy ma ktoś kontakt na który koordynator raczy odpowiadać bo ja pisałam do nich przez formularz kontaktowy na stronie i odpowiedzi zero. A zgodnie z regulaminem akcji na zwrot jest od daty otrzymania przez nich zgłoszenia 14na weryfikację i 14 na przelew.

Anonimowy
7 lipca 2016 17:58

Dziś dotarł zwrot za zgłoszenie odebrane przez nich 8go czerwca. Wysłane z ich konta wczoraj.

Anonimowy
8 lipca 2016 09:54

Ja tez dostałam dziś zwrot-zgłoszenie odebrane 8 czerwca, ale w kopercie były paragony dotyczące 4 osób a zwrot otrzymała tylko 1. Czy ktoś miał taki problem?

Anonimowy
8 lipca 2016 11:24

Na innym forum też pisali, że tylko jeden zwrot wypłacili spośród kilku zgłoszeń nadesłanych w jednym liście.

Anonimowy
8 lipca 2016 11:51

Super, 7 lipca weszły mi dwa przelewy za dwa różne paragony wysłane w jednym liście 2 czerwca i odebrane dzień później. Wywiązali się na medal. Ale jestem szczęśliwa ;)

Anonimowy
8 lipca 2016 17:39

Yeah, otrzymałem wszystkie zwroty ze zgłoszeń kilku osób wysłanych jednym listem, odebranych 13 czerwca 2016r.

Anonimowy
10 lipca 2016 19:40

czy ma ktoś numer telefonu, pod którym można by się z nimi skontaktować
?

Anonimowy
11 lipca 2016 14:05

ja tez otrzymalam zwroty dla kilku osob z jednego listu poleconego, ktory doszedl 7 lub 8 czerwca. Jupi :)

Anonimowy
13 lipca 2016 14:37

czy ktoś może podać e-mail na który można do nich pisać i rzeczywiście odpowiadają?

14 lipca 2016 08:27

no mi na ten konkurs@thinkingsouls.pl nie odpowiadają od kilku dni - może ktoś poda do nich kontakt jakiś

14 lipca 2016 09:00

pierwszy dzień po promocji odebrali i do tej pory cisza ma ktoś jakiś kontakt bo nie ważne gdzie pisze nikt nie odpisuje ?

18 lipca 2016 10:06

dostał ktoś jakąkolwiek odpowiedź bo u nas brak odzewu i zwrotu

Anonimowy
18 lipca 2016 18:10

U mnie to samo. Powinnam była dostać zwrot 6go lipca zgodnie z regulaminem. A pieniędzy brak. Napisałam do organizatora w tej sprawie odpisali dość szybko że wiadomość przesłali do realizatora i cisza. Chyba ich przerosła ta akcja

Anonimowy
21 lipca 2016 09:26

Jak komuś minęło 28 dni od odebrania przez nich listu, a zwrotu nie dotarł niech pisze na adres konkurs@thinkingsouls.pl. Podając imię nazwisko, adres i numer konta. Najprawdopodobniej numeru kąta nie mogą odczytać. U mnie tak myło.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger