Do wygrania 100 poduszek z krówką Wedelką i zestaw słodyczy Wedel – kids

Konkurs

Konkurs "Co sprawia Ci najwięcej radości?"

Zadanie konkursowe polega na udzieleniu jak najlepszej, jak najciekawszej i jak najbardziej kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe „Co sprawia Ci najwięcej radości?”

Do wygrania: 100x poduszka z krówką Wedelką i zestaw słodyczy Wedel – kids

Konkurs trwa do 13.06.2016



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 13 komentarze

31 maja 2016 18:05

Najwięcej radości sprawia mi zabawa z moim trzyletnim wnukiem Zakiem. Nasze zabawy są czasami prawie jak z Kosmosu. Mój wnuk jest bardzo kreatywny i razem ze mna tworzy świat z niczego. Razem zwiedziliśmy już chyba cały świat naszym wehikułem z poduszek i kocy( bo wiesz babciu, koce się przydadzą, gdy będzie zimno). dzięki tym zabawom nie żal mi, że brakuje mi pieniędzy na dalekie podróże, bo przecież Zak mnie wszędzie zabierze, nawet tam, gdzie wszyscy się ciągle cieszą. to była nasza ostatnia podróż. Dzieci są największym żródlem radości na świecie.

1 czerwca 2016 08:39

Największą radością dla mnie jest radość mojego dziecka. Kiedy ona się śmieje ,śmieje się cały świat . I chodź ta moja trzylatka daje często w kość to i tak ja kocham. Raduje się moje serce Kiedy słyszę jak mi mówi że mnie kocha jak mnie mocno przytula.

1 czerwca 2016 08:40

Największą radością dla mnie jest radość mojego dziecka. Kiedy ona się śmieje ,śmieje się cały świat . I chodź ta moja trzylatka daje często w kość to i tak ja kocham. Raduje się moje serce Kiedy słyszę jak mi mówi że mnie kocha jak mnie mocno przytula.

1 czerwca 2016 08:40

Największą radością dla mnie jest radość mojego dziecka. Kiedy ona się śmieje ,śmieje się cały świat . I chodź ta moja trzylatka daje często w kość to i tak ja kocham. Raduje się moje serce Kiedy słyszę jak mi mówi że mnie kocha jak mnie mocno przytula.

Anonimowy
1 czerwca 2016 13:49

Największą radość sprawia mi zajadanie się słodyczami z firmy Wedel wspólnie z moją kochającą rodziną i przyjaciółmi.

1 czerwca 2016 17:38

Największą radość sprawia mi piątek po skończonych lekcjach oraz jedzenie czekolad Wedla ;)

2 czerwca 2016 11:28

Tworzenie radości w innych a potem obserwowanie jak inni się radują! Uśmiech i radość są w małych gestach- wspólny obiad, spacer, rozmowa, drobny prezent bez okazji, kwiatek z łąki. Każdy może być radosny- wystarczy chcieć! A patrzenie na zadowolonych ludzi daje w życiu tyle słodyczy co WEDEL 😀

Klaudia
4 czerwca 2016 11:00

Najwięcej radości w tym momencie sprawia mi urządzanie pokoju dla mojego maluszka, który już niedługo przyjdzie na świat :)

8 czerwca 2016 10:25

Najwiecej radosci sprawia mi usmiech i zadowolenie mojej corki. Jak ona jest szczesliwa to wsxystkie smutki uciekaja hen daleko.

Aleksandra
12 czerwca 2016 17:07

Najwięcej radości sprawia mi kiedy moje dziecko chwali się że jestem jego najlepsza mama, kiedy jak każde dziecko ma zły dzień grymasi biorę go na spacer a z racji tego że mieszkamy na wsi i żeby dojść do sklepu musimy trochę przejść kupujemy sobie czeko-tubki idziemy na plac zabaw i wtedy wszystko staje się prostsze i dla niego ale i też dla mnie kiedy smakuje tej czekoladki bawimy się na placu zabaw ahhh istne szaleństwo.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger