Darmowa Rama Smaż jak szef kuchni - 72 000 szt. czeka

Konkurs

Promocja "Spróbuj za darmo! Smaż jak szef kuchni" zapewnia zwrot gotówki wydanej na zakup dowolnego produktu Rama Smaż jak szef kuchni w okresie trwania promocji (16.05.2016 - 16.09.2016)

Zasady promocji:
1. Kup Ramę Smaż jak szef kuchni
2. Zachowaj paragon
3. Wyślij zgłoszenie w ciągu 14 dni od daty zakupu
4. W ciągu 7 dni poinformujemy Cię o wyniku weryfikacji
5. W ciągu 21 dni od dnia zgłoszenia zwrócimy Ci pieniądze na konto

Liczba zwrotów jest ograniczona i wynosi 72 000 szt.

W celu otrzymania zwrotu należy zachować paragon.

Więcej okazji typu zwrot pieniędzy za zakupy znajdziesz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 17 komentarze

25 maja 2016 16:02

Wypróbowałam tę Ramę za darmo w jakiejś z wcześniejszych akcji i .... kupuję kolejne opakowania :)

15 czerwca 2016 00:41

Po jakim czsie oddali zwrot?

Anonimowy
20 czerwca 2016 22:18

Ja swoje zgłoszenie wysłałam 7 czerwca i do dziś nie mam żadnej informacji zwrotnej. Wszystko było zrobione zgodnie z ich regulaminem i nic. Nie odpowiadają na maile. Głucha cisza :( Chyba nie tak powinno się traktować klienta!

Anonimowy
22 czerwca 2016 21:54

U mnie tak samo, 14 czerwca wysłałam zgłoszenie meila pisałam i nadal cisza ;/

Anonimowy
23 czerwca 2016 09:20

U mnie wysłane 6 czerwca i zero odpowiedzi o weryfikacji i to mimo ponownych dwukrotnych prób kontaktu mailowego. Prawdopodobnie jest to oszustwo lub co najmniej nie zachowanie standardów i treści regulaminu gdzie jasno jest napisane iż otrzymamy na maila informacje o weryfikacji. Tak firma Rama zamiast zyskać splendoru i reklamy otrzymuje negatywny wizerunek. Mam nadzieje iż są to przejściowe kłopoty i zostaniemy o tym poinformowani.

Anonimowy
28 czerwca 2016 09:04

Czy ktos juz otrzymal zwrot? Ja wyslalem zgloszenie na poczatku czerwca i zero informacji o weryfikacji i zero o jakims zwrocie. Widze ze malo profesjonalna firma, mysle ze powinnismy wyslac zgloszenia o reklamacje

29 czerwca 2016 10:50

Niestety i u mnie cisza. Ani odezwu ani kasy.

Anonimowy
29 czerwca 2016 21:48

Ja też pisałam kilka razy i zero odpowiedzi. Tak sie nie powinno robić!

Anonimowy
30 czerwca 2016 00:14

Ja już mam na koncie zwrot za zakup, trzeba poczekać to trwa troszkę.
Sebastianek

Anonimowy
30 czerwca 2016 06:39

To nie oszuści. U mnie też nie odpowiadali na maile a pieniądze przelali później ale są. Do tego dostałam mailem wyjaśnienie dlaczego tak długo nie było przelewu. Wszystko w porządku.

Anonimowy
10 lipca 2016 20:02

ja otrzymałam, w regulaminie jest chyba że 7dni rozpatrują i 21dni mają na zwrot

Anonimowy
15 lipca 2016 15:07

Te 7 i 21 dni to ściema! Ja czekam już od początku czerwca i dalej nic! Zero jakiegokolwiek kontaktu! Naciąganie ludzi!!!

Anonimowy
20 lipca 2016 09:19

mnie też naciągneli i kasy nie zwrócili pomimo reklamacji. Nie polecam!

Anonimowy
26 lipca 2016 10:34

Z pieciorga znajomych jedna osoba wlasnie dostala zwrot. Czyli to dziala. Czekamy cierpliwie dalej..

6 sierpnia 2016 20:33

witam a mi zwrocili kase na konto

29 sierpnia 2016 21:04

mi odpisali tak: Twoje zgłoszenie w promocji „Spróbuj za darmo! Smaż jak szef kuchni” zostało zweryfikowane negatywnie ze względu na niezgodność z regulaminem promocji- lipa bo wszystko zrobiłem zgodnie z regulaminem...!?

Anonimowy
4 listopada 2016 23:56

Mnie nawet nie raczyli nic odpisać, choć paragon miałam w porządku i zrobiłam wszystko tak jak było w opisie! Kpina z klientów!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger