Bezpłatne próbki Revitalift Laser x3 - 10 000 szt. czeka

Konkurs

Akcja polega na tym, że Uczestnicy, mogą otrzymać pakiet próbek na 14 dni wraz z miernikiem efektu, w celu zapoznania się z produktem Revitlift Laser X3 i przetestowania jego właściwości.

Akcja obowiązuje od 04-05-2016 do 30-06-2016 lub do wyczerpania zapasów.

Liczba Pakietów przeznaczona do wysyłki w Akcji jest ograniczona i wynosi 10 000 sztuk.

Wysyłka próbek jest realizowana nieodpłatnie przesyłką listową nierejestrowaną, za pośrednictwem InPost, w terminie 2 dni roboczych od momentu wypełnienia formularza zgłoszeniowego.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 5 komentarze

Anonimowy
9 maja 2016 13:22

Zamowione dla mamci�� dzieki za info

Anonimowy
9 maja 2016 16:33

U mnie wyrzuca I jest nieznany bład ;(

Anonimowy
14 maja 2016 21:02

Ja obejrzałam film ale nic mi się nie pojawiło żadna ankieta żeby wypełnić i otrzymać próbki nie wiem dziwne to :(

próbki już się skończyły ;) rozeszły się jak świeże bułeczki

Anonimowy
7 sierpnia 2016 00:05

Otrzymałam 14 próbek Revitlift Laser X3.Testowałam dokładnie ze wskazówkami.Następnie zrobiłam zdjęcia oka tzn.jedno zrobiła pierwszego dnia drugie po 14 dniach.Efekt jest widoczny.Zostlm obdarowana całym zestawem Revitlift Laser X3 wartości około 200 zł.Obecnie tylko ten zestaw używam codziennie tj krem na dzień ,krem na noc,serum oraz krem na kurze tzw kurze łapki.Zestaw rewelacyjnie skuteczny.Polecam TO DZIAŁA!myszka537-Małgosia

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger