Testowanie deserów Monte dla 5000 osób

Konkurs

Smakowity projekt i aż osiem wariantów pysznych deserów Monte z dodatkami. Do projektu zaproszą aż 5000 osób, którzy chcą przeżyć przygodę z mlecznym deserem.

Uwaga, zmieniły się trochę zasady testowania, bo należy samemu kupić produkt, a TRND zwróci Ci koszt po okazaniu paragonu:
- kup Monte z dodatkami
- zachowaj paragon - zrób zdjęcie lub skan
- otrzymaj zwrot pieniędzy

Każda z 5 000 osób wybranych do udziału w projekcie otrzyma zwrot kosztów do max. 80 zł za zakup 32 deserów Monte z dodatkami - do wypróbowania przez siebie oraz podzielenia się ze znajomymi.

Przesyłką kurierską otrzymasz:

Przewodnik projektu
Książeczkę "Twoje Badanie Opinii"
W dowolnie wybranym przez Ciebie sklepie możesz zakupić, zachowując paragon:
- 16 deserów Monte z dodatkami dla Ciebie i Twojej rodziny
- 16 deserów Monte dla Twoich znajomych i przyjaciół oraz ich dzieci

Po przesłaniu paragonu na zakup Monte z dodatkami, w przeciągu siedmiu dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy w kwocie do 80 zł łącznie.

Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:

- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.

Sugerowana cena detaliczna Monte z dodatkami: 2,49 zł (2,49 zł x 32 szt. = 79,68 zł)

Jeżeli otrzymałaś zaproszenie do udziału w projekcie Monte, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij swoje zgłoszenie. Jeżeli nie znasz jeszcze strony TRND to zarejestruj się i bierz udział w ciekawych projektach.

Wcześniejsze testowania w TRND zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj


Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 56 komentarze

22 lutego 2016 21:58

Dla mnie najlepszy deser jaki jadlam to Monte Cherry!! Orgazm dla podniebienia:-) Moje dzieci szaleja za to za wszystkimi innymi smakami... Moglibysmy jesc je caly dzień bez przerwy :-)

Anonimowy
23 lutego 2016 19:10

Mi się udało dostać do testów i jestem mega zadowolona. Każdy smak jest pyszny. Coraz więcej osób ma ochotę na spróbowanie słodkiego deseru z chrupiącymi dodatkami, już mi sztuk zabrakło. polecam każdemu. Najbardziej posmakował mi Monte Cherry.Naprawdę smaczne !!! madzia850430

Izunia273
23 lutego 2016 19:19

Rewelacyjny projekt, ja na razie rozdałam deserki Choco Flakes i Capuucino Balls i opinie są bardzo pozytywne, wszyscy chwalą smak, pomysł i objętość oraz wygląd opakowania. Mnie najbardziej smakuje monte cherry rewelacja dla podniebienia.

23 lutego 2016 21:30

WItam. Desery Monte z dodatkami to strzał w dziesiątke- dzieci uwielbiają ten rodzaji melcznych deserków, a ciasteczka dają dużo radości i bardzo uatrakcyjniają ten posiłek. Bardzo smaczna przekąska. Testerzy chetnie sie delektują i poznają nowe smaki. To zdecydowanie bardzo przyjemne testowanie:). Pozdrawiam

Anonimowy
24 lutego 2016 10:04

Super projekt! Do tej pory kupowałam tylko Monte bez dodatków, a teraz mogę poznać wszystkie warianty smakowe. Jak dla mnie wygrywa Monte Cherry. Mój mąż, który zazwyczaj jada tylko jogurty naturalne stwierdził, że te deserki są tak dobre, że aż głupio się przyznać. Również wszystkim obdarowanym przeze mnie osobom bardzo smakowały. Polecam! Ranna28

24 lutego 2016 13:11

Witam,
równiez dzięki trnd moge testować te pyszności:) od zawsze Monte gościło u mnie w domu, ale bez dodatków, a dzięki projektowi mogę spróbować nowych smaków:) niestety nigdzie nie mogę dostać choco flakes i waffle sticks...szukam i szukam...może jeszcze się uda:) co do smaków to mi najbardziej przypadł do gustu Cherry, mężowi Cookies, a synkowi cacao cookies:) także każdy znajdzie idealne połączenie smaków dla siebie:) #momentzmonte :)

24 lutego 2016 16:21

Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam #momentzmonte

24 lutego 2016 19:47

Najlepszym deserem jest Monte Crunchy który jest delikatny i smak ma dość naturalny. Jednak jeśli chodzi o Cappuccino-Balls jest ostatnim na liście smaków pod względem pyszności : ) Jak dla nas zbyt nasycony proszkiem kawowym. Mimo wszystko deserki jako przekąska sprawdzają się idealne. Są sycące i moja rodzinka jak i znajomi są zakochani w ich smaku.

karola
25 lutego 2016 09:50

My również testujemy z Trnd! Jak na razie udało mi się zakupić Monte Crunchy oraz Monte Cookies. Mnie bardziej smakuje Crunchy chociaż jednak takie deserki dla mnie są zbyt słodkie. Reszta mojej rodziny i znajomych nie jest tak wybredna i szaleje za Monte!

Anonimowy
25 lutego 2016 13:39

Dzisiaj zakupiłam cały zapas Monte z dodatkami. Pierwsze testowanie za nami. Pierwsze rozdanie również - podzieliłam się z koleżanką i jej dzieciaczkami:) Bardzo fajny sposób rozliczania się z testowania. Sama kupuję, zwrot kosztów na konto - Trnd miał dobry pomysł. O wiele lepiej niż przesyłać paczkę, zwłaszcza, że to produkty, które musiałyby być przesłane w lodówce. Baaardzo smakowite testowania, a produkt nie tylko dla dzieci. Można traktować jako przekąska, deser lub mały posiłek.

Anonimowy
25 lutego 2016 17:45

JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

27 lutego 2016 11:36

Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls. Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino. Włoski deser sam raz na drugie śniadanie do pracy. Pożywne a przy tym tak smaczne.

27 lutego 2016 12:18

Ja również testuje z Monte z dodatkami.Wszystkie serki sa pyszne ale na pierwszym miejscu stawiam Monte Cappuccino-Balls .Serki super dobre jako przekąska miedzy posiłkami.

27 lutego 2016 21:31

#momentzmonte jest pyszny. Szczerze przyznam, że troche obawiałem się , że będzie dla mnie zwyczajnie za słodki, ale okazało się,że są dla mnie idealnym deserem. Uwielbiam ten smak orzechowy plus dodatki w formie kuleczek . JEstem bardzo zadowolony z testowania, moi znajomi jeszcze bardziej:). Osoby, które na początku sceptycznie odnosiły się do deseru Monte po spróbowaniu szybko zmieniły zdanie. Mocno uzależniają :)

29 lutego 2016 13:16

I ja się załapałam na pyszny projekt. Co prawda udało mi się tylko zdobyć aż 6 smaków, ale to spokojnie wystarczyło aby moi znajomi i rodzina mogła się w ich rozsmakować. Monte to rewelacyjny deser. Największe wrażenie na mnie zrobił ten z wiśniami. Głównie dlatego, ze sam deser jest bardzo słodki zaś dodatek kwaśnych wiśni sprawia, że jego smak staje się nagle niezwykle harmonijny i wyważony. Dzieciom zaś smakował z czekoladowymi kuleczkami. Widziałam, że testowały go różnie. Jedząc samego, dodając kuleczki, mieszając warstwy, nie mieszając. Jak widać próbowały wszystkiego. Moim gościom zaś najbardziej smakowały cappuccino balls może dlatego, iż świetnie komponowały się z kawą.

Anonimowy
2 marca 2016 16:50

Nowe Monte z dodatkami to coś wspaniałego. Osiem fantastycznych dodatków, dla każdego coś miłego:
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks

Który z nich jest najlepszy? Wg mnie wszystkie są rewelacyjne, każdy na inną porę dnia, inny nastrój czy nieco inne przeznaczenie. Zdania wśród znajomych są podzielone. Nie ma wariantu, który by komuś nie smakował. Serdecznie polecam!

Anonimowy
2 marca 2016 20:34

Desery Monte są rewelacyjne. Najlepszy to cherry. Wspaniała zabawa.

2 marca 2016 22:47

Ah pyszna kampania mój #momentzmonte powoli się kończy. Dzieci objedzone tymi pysznościami swoje i wszystkie wkoło. Polecam TRND i Monte z dodatkami . Pozdrawiam

sztyca
3 marca 2016 20:54

Jestem testerem deseru Monte z dodatkami. Mam okazję przekonać się dlaczego mój syn zajada je kilogramami
Jest 8 wariantów dodatków. Oto one:
- Monte Cherry
- Monte Waffle Sticks
- Monte Choco Balls
- Monte Choco Flakes
- Monte Cookies
- Monte Crunchy
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Cappucino Balls

Desery są delikatne, kremowe, przepysznie orzechowe. Syn uwielbia wszystkie z dodatkiem czekoladowych kulek ciasteczek, ja z mężem natomiast zajadamy się smakiem wiśniowym- idealnie przełamuje słodycz kremu orzechowego.
Sięgam po niego o każdej porze dnia (i nocy również się zdarzyło )
#momentzmonte

6 marca 2016 17:32

Jeden z moich ulubionych deserów .Monte z dodatkami jest dostępny w ośmiu wspaniałych wariantach: Monte Cherry , Monte Cookies , Monte Crunchy , Monte Choco Balls , Monte Cappucino Balls . Monte Cacao Cookies , Monte Choco Flakes , Monte Waffle Sticks . Dodatki idealnie dopełniają klasyczne Monte , dzięki tylu dostępnym wariantom każdy znajdzie coś dla siebie . Ja zakochałam się w Monte Cherry. Monte w połączeniu z musem wiśniowym który zawiera także przepyszne wisienki smakuje po prostu rewelacyjnie ! #momentzmonte #trnd

Anonimowy
6 marca 2016 18:48

Również udało mi się dostać do projektu trnd - wszystkie 8 wariantów deseru super, ale z kakaowymi ciasteczkami to mój ulubiony. Zabieram do pracy na drugie śniadanie.

Anonimowy
9 marca 2016 11:06

MARCIN
SZEJKNAFTOWY.
Monte jest jak najbardziej godne polecenia zarówno dla dzieci i dorosłych,dla sąsiadów,kolegów,przyjaciół,niech wiedzą że pojawił się deser który każdy powinien spróbować  #momentzmonte Monte z dodatkami to najlepszy deser wśród deserów.Bardzo mi odpowiada jego mleczny krem z czekoladą, orzechami i w zależności od naszych upodobań smakowych można dobrać sobie do niego dodatek. Mi bardzo posmakowało MONTE Capuccino Balls, bo lubię smak kawy,a kuleczki kawowe świetnie dopełniają smak Monte. Godny polecenia jest również MONTE Cherry,bo delikatny sos wiśniowy świetnie komponuje się z czekoladowo-orzechowym smakiem, a dodatkowo kawałki wiśni wzmacniają smak.
Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.
Dzięki tak ogromnemu wyborowi każdy znajdzie coś dla siebie

Anonimowy
9 marca 2016 11:47

DOROT.Mi się udało dostać do testów z trnd i nowym przepysznym Monte i jestem mega zadowolona.Pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach.Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls.Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino

9 marca 2016 21:55

Testuję i ja. Pyszny, puszysty , mleczny deser z czekoladą i orzechami- uwielbiam to połączenie, a dodatki sprawiły, że uzależniłem się od nich, Moi znajomi bardzo chętnie testowali desery Monte i zebrałem same rewelacyjne opinię. Dzieciaki przepadają i dostarcza im wiele zabawy. Monte z dodatkami jest smaczne, pożywne i warto je spróbować.

JEMT
10 marca 2016 17:11

Mnie także udało się dostać do testowania Monte z TRND. Super zabawa! Deserki smaczne, dla każdego coś miłego, 8 różnych wariantów. Moje ulubione to Cappuccino Balls, idealne wprost do kawy, drugim typem jest Monte Cherry - rozkosz dla podniebienia z lekko owocową nutką. W sumie najmniej mi odpowiadają Monte Cookies, ale to zależy od gustu, po prostu dla mnie po zmieszaniu są zbyt chrupiące, co burzy oczekiwany efekt.
Nie wspomnę już jak Monte działa na dzieciaki... #momentzmonte

11 marca 2016 14:48

bardzo smaczny deser

12 marca 2016 09:31

Kampania Monte Zott powoli dobiega końca. Lodówka świeci pustkami, choć nie ukrywam ,że na bieżąco kupuję deserki,bo tak zasmakowały naszej rodzince. Pyszne, nie za słodkie z ogromną ilością dodatków wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Szczerze muszę przyznać,że spróbowałam każdego wariantu i nie było takiego, który by mi podpadł. Jednak od samego początku moim "number one" są cappuccino balls :) Mąż od razu postawił na Monte Cherry :)Córka oraz obdarowani mali testerzy woleli wersję z chrupkami czy czekoladowymi wafelkami. Spośród wszystkich zebranych opinii nie przytrafiła się ani jedna negatywna. Zdecydowanie Monte z dodatkami to król wśród mlecznych deserków

13 marca 2016 00:13

Razem z moją rodziną braliśmy udział w kampanii Monte z dodatkami i testowaliśmy desery Monte z dodatkami. Rozeszły się one błyskawiczne. Największym łasuchem okazał się moj syn, ale tak naprawdę smakowaly one wszystkim. Podoba mi się to, że desery występują aż w ośmiu wariantach smakowych. Dzięki temu każdy może odnaleźć wśród nich swój ulubiony smak. Także w zależności od nastroju możemy skosztować deseru Monte z chrupiącymi ciasteczkami lub zdecydować się na bardziej wyrafinowany smak Monte Cherry, czyli z wiśniami. Moja córka najbardziej lubi Monte Choco Balls, ja Monte Cherry, a syn najchętniej zjadłby je wszystkie :) Podoba mi się opakowanie, ponieważ dodatki są w oddzielnej przegródce niż krem Monte, dzięki czemu można je jeść razem lub osobno.

Anonimowy
13 marca 2016 13:22

Monte z dodatkami to pyszne 8 wariantów smakowych, wśród których każdy znajdzie swój ulubiony (ja na przykład znalazłam 8 ;) ). Pyszny, kremowy mleczno-orzechowy deser jest wzbogacony dodatkami, które można jeść samodzielnie lub z deserem Monte. Dzięki kampanii TRND miałam możliwość wypróbowania Monte z dodatkami, a razem ze mną moi bliscy, przyjaciele i znajomi. Wyjątkowa kampania, ponieważ nie było osoby, której by Monte z dodatkami nie smakowało. Począwszy od dzieci, przez młodzież, dorośli, wszyscy z przyjemnością się zajadali Monte z dodatkami. Każdy odnalazł swój #momentzmonte. Choć na początku zakładałam, że z dodatkiem wiśni mogą mi nie smakować, to po spróbowaniu Monte Cherry zaskoczyło mnie swoim smakiem. Słodki, kremowy, mleczno orzechowy deser doskonale uzupełniają soczyste wiśnie. Pycha! A z tego wniosek jest taki, że nie należy zakładać, że coś może nie smakować, tylko odważnie należy próbować, bo okazuje się, że możemy w ten sposób odkryć całkiem ciekawe połączenia smakowe.
Inkas

Anonimowy
13 marca 2016 19:17

Arek Z.
Dzięki projektowi Trnd ja i moi bliscy mamy możliwość testowania Deseró Monte z dodatkami. Bardzo lubię orzechowe kremy, dlatego mleczno-orzechowy krem Monte to moj faworyt-jest przepyszny. Deser Monte z dodatkami to osiem różnych wariantów:
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks,
w których każdy ma niepowtarzalny smak, wszędzie jest krem Monte, ale są różne dodatki, bardziej lub mniej słodkie. Polecam Monte Cherry, jest moim faworytem. Wiśnia przełamuję słodycz kremu i nadaję ciekawego posmaku.#momentzmonte

Arek Z

13 marca 2016 20:15

Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

14 marca 2016 10:23

Monte z dodatkami, to najcudowniejszy deser jaki powstał, a ja osobiście zakochałam się w Monte Cherry. Jest tak cudowny, że rozpływam się już po jednej łyżeczce.

14 marca 2016 22:12

Udało mi się! Też testuje i zachwycam się każdym jednym smakiem, monte od zawsze podkradałam córce, a teraz córka podkrada mi :) pyszny deserek i wyśmienite dodatki, każdy jeden !

15 marca 2016 10:22

#momentzmonte #ambasadortrnd #trnd #deser #projekt #mniam #monte
Ja również testuję z rodziną desery Monte z dodatkami i muszę powiedzieć że nie spodziewałem się aż takich dobrych deserów. Monte jak Monte każdy wie jak smakuje. A w połączeniu w dodatkami smakowymi tworzy super całość. Rodzinie najbardziej zasmakował Monte Choco Balls.
Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

15 marca 2016 11:22

Mam to szczęście, że dostałam się do kampanii Monte.
Z Monte spotkałam się już dzieciństwie i od razu je pokochałam.
Teraz mam szanse odkrywać je na nowo w 8 nowych smakach:

- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.

Razem z moim narzeczonym, jednogłośnie stwierdziliśmy, że Monte Cherry to największy strzał w dziesiątkę. Pyszny smak deseru połączony z orzeżwiającym smakiem wiśni... Pełna rozkosz

Natomiast w pracy, szczęsliwe osoby które mogły razem ze mną zasmakować deseru, stwierdziły, że najbardziej im smakuje Capuccino Balls.

Uważam, że każdy znajdzie w Monte coś dla siebie, na wszystkie pozytywne chwile w życiu

#momentzmonte

Anonimowy
15 marca 2016 12:22

Kicia169
Projekty TRND są nowymi doświadczeniami, dzięki nim poznałam wiele nowych produktów, na które sama bym się nie zdecydowała.. Jednym z nich są deserki Monte, które podbiły moje serce jak również mojej rodziny i znajomych, przyjaciół :)

16 marca 2016 01:28

Uwielbiam Monte i bardzo cieszę się, że mam możliwość testowania Monte z dodatkami. Desery są pyszne, smakują całej naszej rodzince. Dzieciom najbardziej posmakowało Monte Cherry a ja nie mam swojego ulubionego smaku, bo wszystkie są dobre. Fajnie, że jest tak duży wybór.

Anonimowy
17 marca 2016 12:39

Desery Monte są przepyszne. Najlepszy to cherry.Reszta tez pyszna ale cherry wygrywa

18 marca 2016 13:53

Dostałem się do tego projektu TRND. Kupiłem monte i mogę stwierdzić , że jak dla mnie monte cherry jest the best. Dla dzieciaków oczywiście wszystkie z chrupkami. Fajnie , że było tyle rodzajów do wyboru :)

19 marca 2016 12:06

Zawsze miałam słabość do Monte. Teraz, gdy na sklepowych półkach króluje wersja z różnymi dodatkami dodatkami, zajadam się nimi jeszcze chętniej. Dla mnie desery Monte to świetna wersja drugiego śniadania. Za jednym zamachem mam tym samym załatwioną słodką przekąską, bez której nie potrafię się obejść. Deserki Monte można jeść na różne sposoby: albo Możliwości jest mnóstwo, podobnie jak i smaków (aż osiem), więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Monte to idealne połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych, które świetnie ze sobą współgra. Moim faworytem okazały się Monte waffle sticks i wersja z wiśniami. #momentzmonte

19 marca 2016 19:36

Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte.
Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)
Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu.
Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

Następne było Monte Cherry.
Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

Monte Choco Flakes
Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

Monte Waffl e Sticks
Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

Monte Choco Balls
To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

Monte Cookies
Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

Monte Cacao Cookies
Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

Monte Cappuccino Balls
Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
Polecam wszystkim Monte.

Anonimowy
20 marca 2016 10:35

Projekt monte z dodatkami zawładnął moje serce. Z moich obserwacji wynika, że i dzieci i dorośli kochają wszystko to co czekoladowe. Jednak owoce też są górą i Monte Cherry kochają bardziej dorośli. Dzieci wolą Monte Choco Balls. Ale dla mnie wszystkie desery są pyszne i idealne. Projekt jest dla mnie i mojej rodziny niezwykłą przyjemnością ;)Pozdrawiam agi723

20 marca 2016 21:11

Odkąd pamiętam zawsze przepadałam za Monte :) Kiedy pojawiła się okazja aby je przetestować dzięki udziale w projekcie TRND, ani chwili się nie zastanawiałam i wypełniłam zgłoszenie. Ku mojemu zaskoczeniu zostałam wybrana :D. Dowiedziałam się, że Monte jest teraz dostępne aż w 8 wariantach :). Czym prędzej ruszyłam do sklepu :) Troszkę mi to zajęło- bo aby uzyskać wszystkie warianty musiałam odwiedzić 3 sklepy (no ale je w końcu zdobyłam) :D. Na początku myślałam ,że jest to „zwykły” kremowy jogurt + dodatki....kiedy pierwszy raz spróbowałam zostałam mile zaskoczona, że jest to moje ulubione „klasyczne Monte” połączone z różnymi dodatkami. Według mnie jest to pyszna przekąska i każdy z Nas powinien ją spróbować bo na pewno znajdzie coś dla siebie :D Moim ulubionym jest Monte Cherry...mniammm! Polecam wszystkim, którzy preferują mleczne desery :D Mogę Wam również zagwarantować, że Wasze dzieciaczki będą je tak wcinać aż im się uszy będą trzęść. :D Kto jeszcze nie spróbował to niech leci do sklepu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

21 marca 2016 18:09

Deser mleczny Monte JEST CUDOWNY!Uwielbiam go za ten pyszny smak - różniący się od wszystkich innych deserków.Idealny na słodkość, wspaniała konsystencja - sam zachwyt . jest bardzo smaczny, a konsystencje ma kremową i lekką.Jest umieszczony w wygodnym pojemniczku, które z łatwością się wygina, gdy chcemy wsad owocowy lub chrupki przełożyć do jogurtu.Pysznościowy jogurt, bardzo smakują mi takie połączenia, tzn jogurt i wsad w oddzielnych foremkach. W zasadzie wszystkie smaki Monte mi odpowiadają, i te owocowe i te z dodatkiem czekoladowych chrupek.Ma delikatny mleczno czekoladowy smak. Konsystencja tego deserku jest aksamitna.Powiedzieć pyszny to za mało, ''niebo w gębie'' szczególnie część o smaku orzechowym. Po prostu rozpływa się w ustach. Jest to teraz mój ulubiony deserek.

Anonimowy
21 marca 2016 21:19

Dzięki akcji testerskiej od trnd.pl miałam okazję testować Desry Monte.
Monte z dodatkami bardzo mi odpowiada jego mleczny krem z czekoladą, orzechami i w zależności od naszych upodobań smakowych można dobrać sobie do niego dodatek.. Testy wypadły świetnie rodzina, znajomi a zwłaszcza dzieci były zachwycone . Dla Nich stanowią pomysły do zabaw, rozrywek, a zwłaszcza pusznego deseru. Dorosłym sprawia chwilę przyjemności i powrotu do dziecińśtwa poza tym jest pożywny i syci. Osobiście przypadł mi do gustu dodatek w formie cookies jak i wafle sticks. Jest to pyszny deser który polecam każdemu. #momentzmonte

Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.

Anonimowy
22 marca 2016 09:05

Biąrąc udział w kampanii TRND odkryłam że moim ulubionym smakiem jest Waffle Stricks, kocham te wafelki :), wśród przyjaciół i rodziny największym powodzeniem cieszyło się monte Cherry :)oczywiście wśród najmłodszych testerów zwyciężyło zdecydowanie Choco Balls.
Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks
polecam Beeatka923

22 marca 2016 09:24

również brałam udział w testowaniu. desery są przepyszne :) dzieciaki zachwycone :) świetny pomysł na promocję :)

Anonimowy
22 marca 2016 10:52

Udało się przetestować wszystkie osiem wariantów. Każdy deser przepyszny ale (moim zdaniem) najlepsze to Monte Cherry
gorąco polecam :) #momentzmonte
Super, przepyszna kampania TRND! Karen

Anonimowy
24 marca 2016 23:48

Niestety w ramach projektu nie udało mi się przetestować dwóch smaków: Monte Cherry i Cappuccino Balls, ale wiśniowe miałam okazję spróbować jakiś czas temu gdy tylko pojawiło się w sprzedaży. Żaden nie zachwycił mnie tak bardzo jak Monte Cookies - smak herbatników idealnie komponuje się z mleczno-czekoladowym kremem Monte. Deser Monte z dodatkami to idealna przekąska w przerwie w pracy, szkole czy w domu. Dzięki szerokiej gamie smaków każdy znajdzie coś co lubi i na co akurat ma ochotę. Polecam - pryzka #momentzmonte

28 marca 2016 11:49

Desery Monte z różnymi dodatkami… Miałem przyjemność testować produkty Monte z dodatkami. Moim zadaniem było smakować i rozdawać desery i zbierać o nich opinie. Właściwie wszystkie opinie wskazują na to że deser smakuje wszystkich. Sam deser Monte jest lekka przekąską o czekoladowo orzechowym smaku . Dodatki sprawiają że deser może być wyjątkowo inny. Nie mamy do wyboru 2 smaków lecz dużo więcej po przez co możemy skomponować swój ulubiony. W moim przypadku najlepiej wypadł Monte Cherry. Polecam deser jako smaczne drugie śniadanie lub podwieczorek.

30 marca 2016 12:04

Monte znam od dawna tak jak większość osób i każdy je lubi. Połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych jest tak idealnie, że mało kto może mu się oprzeć. Jeśli chodzi natomiast o wersję z dodatkami ile osób tyle opinii :P : z ciasteczkami, z wiśniami, z wafelkami i czekoladowymi lub kawowymi kulkami.

5 kwietnia 2016 22:08

Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

5 kwietnia 2016 23:29

Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

6 kwietnia 2016 20:55

Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

tyskaja
8 kwietnia 2016 20:04

Również miałam przyjemność testowania monte. Nasz faworyt to monte cherry i monte cookies. Jesteśmy zachwyceni. Monte w nowej odsłonie - każdy musi spróbować :)

8 kwietnia 2016 22:12

Polecam:
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks,
PYYYSZNOŚCI :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger