Przetestuj nową maskarę Wonder`full Volume Colorist - 100 szt. czeka

Konkurs

Czujesz się „naga” bez maskary na rzęsach? Masz szansę trwale rozwiązać ten problem! Wypełnij ankietę i zostań 1 ze 100 testerek nowej maskary Wonder`full Volume Colorist - pierwszego tuszu, który stopniowo przyciemnia rzęsy! Nie zwlekaj i wyślij zgłoszenie!

Aby wziąć udział w testach należy:
- wypełnić formularz zgłoszeniowy
- napisać, dlaczego chciałabyś przetestować maskarę Rimmel Volume Colourist?

Nagrodami przeznaczonymi dla Laureatów Testu są: 100 x Maskara Rimmel Volume Colourist

Zgłaszać można się do 28 lutego 2016

Pozostałe testowania na Wizaż zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 1 komentarze

20 kwietnia 2016 14:38

Mam ogromny problem z dobraniem tuszu do moich rzęs. Lubię naturalny i trwały makijaż bez szaleństw typu efekt3,4,5 D, czyli grudki aż widać z drugiej strony ulicy. Jestem blondynka, rzęsy niestety posiadam przeciętne, po prostu nie ma się czym chwalić. Jeszcze parę lat temu wystarczyło kupić coś z wyższej/droższej półki i rezultat był zadowalający, teraz każdy mój zakup kończył się efektem misa pandy po kichnięciu.
Wypróbowałam Wonder'full Volume Colourist od Rimmel i zdziwiłam się, ze już przy pierwszej aplikacji dobrze się nakłada. Szczoteczka sprzyja dokładnej aplikacji i rozczesywaniu nadmiaru maskary. Zazwyczaj nowy tusz musi trochę zgęstnieć aby się poprawnie aplikował na moje mini włoski wokół oka, ale Wonder'full Volume Colourist od Rimmel dał radę od razu. Końcówki nieco się przyciemniły, bez szaleństwa oczywiście, są przecież słabiutkie, drobniutkie i jasne ale zawsze to plus dla tuszu.

Przy demakijażu zostawia ślad po okiem dość trudny do usunięcia, możliwe, ze to efekt po zamierzonej „koloryzacji” do końcówek, ale jestem z niego zadowolona. To dobry tusz.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger