Przetestuj odkamieniacz Tytan

Konkurs

Testuj z tytanem - testuj odkamieniacz.

Do przetestowania tym razem odkamieniacz 2x50 g. Kto chce dostać produkt do przetestowania zgłasza się pod zdjęciem w komentarzu konkursowym na facebooku! Wybiorą 5 osób i wyślą im produkty do domu.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 9 komentarze

8 stycznia 2016 17:46

Chętnie przetestuję, bo u mnie mega twarda woda. Bez przerwy muszę stosować odkamieniacze...

8 stycznia 2016 19:40

Jestem chętna ;-) czajnik odkamieniam co tydzień, bo inaczej kawka jest z dodatkiem

8 stycznia 2016 19:53

Ja, ją, ją jestem chętna bo i czajnik w kamieniu non stop i ekspres do kawy. Oj przydalaby się :-)

8 stycznia 2016 19:56

Ja, ja,ja chętnie przetestuje bo i w czajniku i w ekspresję non stop to dziadostwo się pojawia ;-)tj.kamień -:)

8 stycznia 2016 19:58

Ja, ją, ją jestem chętna bo i czajnik w kamieniu non stop i ekspres do kawy. Oj przydalaby się :-)

Anonimowy
8 stycznia 2016 21:13

Stosowałam różne i chętnie bym ten przetestowałączy. beata3094@interia.pl

marzenasiwy
8 stycznia 2016 22:09

chetnie wyprobuje

Anonimowy
9 stycznia 2016 12:37

Boze,nie wierze...Ludzie...wyraznie napisane na FACEBOOKU nie tutaj...jest banner niebieski do tego i tam klikajcie

Anonimowy
9 stycznia 2016 22:49

Chętnie przetestuję

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger