Próbka kremu Biotherm BLUE THERAPY ACCELERATED

Konkurs

Kilka dni temu dostałam pocztą próbkę kremu Biotherm BLUE THERAPY ACCELERATED o której pisałam Wam TUTAJ

Tak przy okazji mała informacja - ja nie rozdaję próbek. Nie piszcie do mnie tylko zgłaszajcie się jak jest info że rozdają próki !


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 7 komentarze

18 listopada 2015 11:48

Super :) Ja nadal czekam na moją próbkę. Już trochę czasu minęło odkąd zamówiłam.

Anonimowy
18 listopada 2015 13:26

Moją próbkę też dostałam, nawet zdążyłam przetestować, jak na mój gust to bardzo dobry krem :-)

Anonimowy
18 listopada 2015 16:18

Ja właśnie dziś dostałam :D

18 listopada 2015 19:41

Też już dostałam, fajna lekka konsystencja, bardzo dobrze się wchłania. Trzeba jednak kupić większe opakowanie, żeby sprawdzić skuteczność.

Anonimowy
18 listopada 2015 20:10

Ja dostałam ją wczoraj

18 listopada 2015 20:29

Dzisiaj dostałam próbkę!

Anonimowy
28 listopada 2015 17:30

5ml to chyba razem z kopertą i kartonikiem,w środku co najwyżej na jedna aplikacje starcza kremu....

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger