Odbierz darmową paczkę z produktami na 2 tygodnie żywienia Twojego pupila

Konkurs

Twój pies lub kot na pewno chętnie zostanie Ambasadorem i przetestuje przysmaki przesłane do jego własnych łap lub łapek.

Marki PEDIGREE® oraz WHISKAS® tworzą lepszy świat dla wszystkich zwierząt. Dlatego też zainicjowały pierwszy edukacyjny, ogólnopolski program Wiem Jak Karmić. Jego celem jest pokazanie polskim właścicielom czworonogów, jak prawidłowo karmić zwierzę, aby było zdrowe i szczęśliwe. Przy okazji Wasi pupile mogą też potestować smakowite i co najważniejsze pełnowartościowe karmy.

Dołącz do programu i odbierz zapas produktów na 2 tygodnie żywienia swojego pupila. Dodatkowo możecie otrzymać: konsultację ze specjalistą, zniżki na zakupy, zwrot kosztu opieki weterynaryjnej.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 12 komentarze

Anonimowy
24 listopada 2015 20:43

Udało się :)

Anonimowy
24 listopada 2015 21:42

Ale co się udało?

Anonimowy
25 listopada 2015 16:02

Też jestem ciekawa,niby wszystko ok,miałam czekać na wiadomość i od wczoraj nic.
Napisali mi,że kwalifikuję się do roli Ambasadorki Pedigree i miała przyjść potwierdzająca wiadomość,z drugiej strony w regulaminie jest,że tylko 1300 pierwszych osób się załapie :-( A która byłam to nie wiem ;-)
Czy ktoś otrzymał jakiegoś potwierdzającego maila,że się załapał?

25 listopada 2015 17:41

Ja tez nie dostałam wiadomości na maila, a niby sie zakwalifikowałam...

Anonimowy
25 listopada 2015 19:32

Widzę,że jest nas tu więcej...

Anonimowy
25 listopada 2015 20:27

U mnie to samo

Anonimowy
25 listopada 2015 21:40

Porażka totalna... Nie fer taka zagrywka od firmy

27 listopada 2015 17:45

Dostałam maila z potwierdzeniem:)

Anonimowy
28 listopada 2015 13:34

moja ankieta blokuje sie na drugim pytaniu i abi w lewo ani w prawo , raczej to sciema

Anonimowy
8 grudnia 2015 15:04

Dzisiaj dostałam e-mail żeby potwierdzić dane do wysyłki !
Teraz czekam na paczkę :)

10 grudnia 2015 18:39

Ja dzis dostalam e-maila ze paczka zostala wyslana:)

Anonimowy
29 marca 2016 13:24

Czytam Cię od bardzo dawna i powiem krótko... Genialny blog! :) I oby więcej takich było. Omawiasz bardzo ciekawe tematy, które mogą pochłonąć człowieka na długie godziny. Nie dziwie się, że masz tylu czytleników. Keep going. ;) wypas owiec józefów

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger