Konkurs "Zaprojektuj zimowe kubki" - do wygrania 3000 nagród

Konkurs

Kiedy otulasz się ciepłym swetrem, nie zapomnij o swoim kubku kawy! Zaprojektuj dla niego zimowe wdzianko i wygraj paczkę, w której znajdziesz dwa kubki własnego projektu! Co tydzień rozdają 500 zestawów Jacobs.

Konkurs składa się z sześciu etapów od 10 listopada 2015 roku od godz. 15:00:00 do 20 grudnia 2015 roku do godziny 23:59:59.

Zasady konkursu:
- zaprojektuj dwa kubki do kawy za pomocą kreatora
- wybierz kawę którą chciałbyś otrzymać w przypadku uzyskania prawa do Nagrody - rozpuszczalną Jacobs Cronat Gold 200 g albo mieloną Jacobs Kronung 500 g
- podaj swoje dane adresowe

W Konkursie przyznanych będzie łącznie 3.000 nagród (co tydzień 500 zestawów)



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj


Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 26 komentarze

10 listopada 2015 21:11

Fajna zabawa z tym projektowaniem, szczególnie, że nie trzeba ograniczać się do jednej pary kubków.

10 listopada 2015 21:12

Fajna zabawa z tym projektowaniem, szczególnie, że nie trzeba ograniczać się do jednej pary kubków.

agjawa
14 listopada 2015 13:27

Fajna zabawa i bardzo uzależniająca tak samo jak picie kawy. A może wygram taki zestawik, byłoby super!

agjawa
16 listopada 2015 08:14

A kiedy będą pierwsze wyniki konkursu i gdzie ich szukać?

24 listopada 2015 17:17

Wyniki z pierwszej tury juz sa widoczne na stronie konkursowej

Anonimowy
25 listopada 2015 16:38

Jakim kurierem wysylaja, czy dostane jakies info na maila?

Anonimowy
26 listopada 2015 13:03

bez sensu losowane, te same kubki po 6 razy, nikt o tym chyba nie decyduje, pasuje, nie bawie sie w to

Anonimowy
27 listopada 2015 13:21

Ludzie tam projektują kubki jakimś cudem z ikonek które nie są dostępne na stronie do projektowania, kopiują to czy jakoś. Sowy,pingwiny,konie, itd ciekawe jak zrobili takie projekty ściema i tyle

Anonimowy
4 grudnia 2015 10:34

Dokładnie!! Jak zaprojektować niby kubek z innych ikon niż tam dostępne?! Klikam w Pomoc i nic tam nie piszą o wstawianiu własnych obrazów... Nagradzacie kubki z obrazkami to chociaż napiszcie jak je wstawić...

4 grudnia 2015 11:39

Napisałam do nich w tej prawie oto odpowiedz jaką uzyskałam: "Wielu uczestników konkursu tworzy bardzo ciekawe grafiki korzystając z dokładnie tych samych narzędzi, którymi dysponuje każdy inny uczestnik (kreator konkursowy i klawiatura komputera). Wszystko zależy od kreatywności, pomysłowości, a także wysiłku i często czasu poświęconego na wykonanie projektu."

obrazki są robione ze znaków z klawiatury. Ja nie nagradzam tylko Jacobs ;)

6 grudnia 2015 19:00

No to jak z klawiatury zrobić Miśki ,małpe, dom,rower,............. Podpowidzcie, a może trzeba mieć nowy komputer, ja mam stary i nie mogę znaleźć takich bajerów, ps a jak zrobić tło?

Anonimowy
6 grudnia 2015 19:10

normalnie, z kropek, z nawiasów, kresek itd. wystarczy trochę wyobraźni :)

Tak na nowym komputerze zamiast znaków masz narysowane zwierzątka i wystarczy że sobie wybierzesz i wkleisz na kubek he he

Anonimowy
11 grudnia 2015 20:26

nie da się zrobić takich wzorów ze znaków klawiatur, a już na pewno nie da się tego tak pokolorować. oszustwo i tyle :(

Anonimowy
12 grudnia 2015 14:09

Już drugi rok oszukują strata czasu Oszuści

Anonimowy
12 grudnia 2015 15:15

po prostu to oszustwo bo jak pisze ze z ikon których są na tej stronie to chyba jasno . każdy sobie może powklejać obrazki a ty siedź godzinę żeby z tych standardowych coś zrobić . przegieli to

Anonimowy
12 grudnia 2015 22:40

Brak słów co w tej Polsce się wyprawia, szkoda czasu bo nabiajają ludzi takim mydleniem oczu w butelkę. Jacobs = dno.

Anonimowy
16 grudnia 2015 18:34

Ja też się zawiodłam, wysłałam parę fajnych kubków i nic nie wygrałam, ale moje dużo ładniejsze niż te z małpami...nie da się na klawiaturze zrobić małpy czy miśka. Zresztą jest napisane,żeby korzystać z kreatora Jacobs a tam nie ma opcji stwórz własny obraz. Strasznie się zawiodłam na Jacobs. Juz kawę jacobs mam gdzieś.

Jacobs już nie raz pisał że obrazki można robić z kropek, kresek, kółek, literek itd. Kto ma czas to się w to bawi, ale nie piszcie że to oszustwo bo to nie prawda. Jest bardzo dużo zgłoszeń i nie sposób wszystkich nagrodzić. Jacobs też już nie raz pisał że stara się nagradzać te prace pracochłonne jak i te mniej kreatywne aby każdy miał szansę na wygraną. Nie rozumiem takiego podejścia aby pisać że to oszustwo jak się nie wygrało. Raz się wygrywa a raz się przegrywa. Niestety jest dużoooo więcej zgłoszeń niż nagród.

Anonimowy
17 grudnia 2015 16:38

Wiesz, nie chodzi o oszustwo, ale o brak konkretych wskazówek. Jasno w regulaminie i na stronie jacobs jest powiedziane,aby użyć kreatora jacobs, który znajduje się po lewej stronie. Nie jest nigdzie powiedziane, użyj te wzory i stwórz np z klawiatury twój własny obraz. Przynajmniej powinni jasno to sprecyzować, aby każdy miał szanse. Chodzi o to,że kubki z użyciem kreatora nie są brane pod uwagę a przejrzałam wszystkie. Ja się cieszę,że sa wygrani tylko przykro mi,że nie sprecyzują jasno jak taki kubek można za pomoca klawiatury wykonać bo ja np nie wiem.

Ale w kreatorze dostępna jest opcja "tekst" czyli znaki z klawiatury, a że niektórzy mają wyobraźnię i potrafią z kropek i z kresek zrobić ciekawe obrazki to tylko dla nich plus.

Anonimowy
18 grudnia 2015 11:53

Tych prac, które są pokazywane na stronie w sekcji Laureaci, nie da się zrobić znakami na klawiaturze. Dla mnie ten konkurs (galeria laureatów) to jakiś żart :)

Anonimowy
21 grudnia 2015 11:29

PEWNIE DLATEGO, ŻE KAŻDA EDYCJA MA INNE OBRAZKI DO WYBORU ... JA TO TAK ROZUMIEM.

Anonimowy
22 grudnia 2015 21:20

ja już w tamtym roku zorientowałam się że to ściema nie konkurs i nawet nie brałam w tym roku udziału bo szkoda mojego czasu i wysiłku, widzę że wiele osób już też się zorientowało

żadna ściema, wygrałam w tej edycji jak i w poprzedniej. Widzę że wielcy przegrani lubią pisać że konkurs to ściema jak nie wygrają.

Anonimowy
2 stycznia 2016 21:24

Wstyd! Taka znana firma, a tak okłamuje ludzi!!!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger