Dołącz do panelu Cenne Opinie - wymieniaj punkty na nagrody

Konkurs

Cenne opinie to darmowy panel, który nagradza Cię za udział w internetowych badaniach rynku. Członkostwo jest całkowicie darmowe. Za każdą wypełnioną ankietę możesz otrzymać wynagrodzenie do 6 zł, a za udział w specjalnych badaniach możesz otrzymać aż do 25 zł.

Dlaczego warto zarejestrować się w panelu Cenne Opinie:
- aby przetestować darmowe produkty w domu
- aby wziąć udział w płatnych ankietach
- aby podzielić się swoimi opiniami poprzez szybkie i płatne głosowanie
- aby wygrać bony towarowe



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

Anonimowy
13 grudnia 2015 01:47

witam mam pytanie jak wpisać kod pocztowy w cenne opinnie aby się zarejestrować wpisuje mój kod pocztowy tak 83-111 ale za każdym razem pojawia się proszę wpisać poprawny kod pocztowy , wpisuje poprawny jak mam wpisać ten kod 83-111. pozdrawiam

13 grudnia 2015 16:44

83111

5 lutego 2016 03:49

Ja też próbowałam nawet bez myślnika się nie da ,a szkoda ,bo konto chciały założyć dwie osoby

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger